Stránka 3 z 3

Napsal: stř 25.12.2013 19:50
od speedfred
bohuzial vsetky e61

Napsal: stř 25.12.2013 21:40
od indet
Je potřeba tu hadičku kompresoru strkat dovnitř auta? Kontrolovali to a kadička i kompresor je OK. Otestovano ihned po nákupu auta převážením cca 300Kg kvasu do pálenice.

Napsal: čtv 26.12.2013 22:28
od Tecto
Jen dotaz, jestli třeba u modelů LCI nedošlo k nějakému zlepšení??
Pokud ne, tak už abych začal šetřit. Anebo se mrknu, jestli je nasávání v pořádku.

Napsal: pát 29.08.2014 20:52
od Dave_Payed
Zdravím pánové!

Měl bych dotaz. Když nechám auto přes noc stát, tak ráno je pravá strana úplně vyfouklá. Po otevření dveří kompresor sice dofoukne auto do správné výšky, ale vzduch z měchů musí prostě někde unikat. Dal jsem tam jiný použitý a i když se předchozí majitel dušoval že je v pořádku, tak ráno bylo auto zas pokleslé. Nevíte jestli je to tím měchem, nebo jestli nemůže vzduch unikat ještě jinou částí?

Díky za info :wink:

Napsal: čtv 18.09.2014 14:01
od sirius
Nezkoušel jste někdo kompresor Amk na E61 nahradit komresorem Wabco s E39 z duvodu dostupnosti nahradních dilu na kompresor Wabco? Samozdřejmě po upravě držaku kompresoru. :?:

Napsal: čtv 18.09.2014 19:06
od Giovany1971
Po přečtení tohohle tematu a předešlou zkušeností s A8 ke byl kompresor před předním kolem,,tak u e60-61 je za zadním kolem(fak blbý nápad) :( ,, Tak jsem sundal zadní nadkolí a zkontroloval stav filtru.

Můžu řict že tam byl neskutečný bordel,,filtr total ucpaný prachem...podotýkám že jsem to dělal pouze s preventivních důvodů!! Nemá cenu to sání nechávat nad tím nadkolím,,v podběhu je gumová pruchodka a tou jsem celé sání umístil do vnítř vozu nad baterku,,myslím že by tak měl učinit každý kdo chce prodloužit život svého kompresoru.. :D

Napsal: pát 27.03.2015 21:38
od Asfix
Jak psal par postu zpet ,,Dave_Payed,, tak podobny problem. Po cca 2h stani je levy zadni mech spadly az ke kolu. Po odemceni a otevreni dveri kompresor dofoukne a vse bez problemu, zadna hlaska ani spatne jizdni vlastnosti a pri jizde vse ok. Pouze po stani 2h a dele levy mech vyfoukne. Pravy je v poradku. Co jsem tu procital tak netesnort vedeni hadic nebo samotneho mechu. Samozrejme nejspise by vyresila vymena mechu ale .. Moje prosba o radu nez by byla vymena za novy mech, jak nejlepe zjistit unik hadicema, kam se prsne zamerit, jak zjistit kde a jak mech uchazi a zda je vubec realna nejaka moznost jak ho zkusit opravit nebo zalepit? Nebo tato moznost neni a rovnou vymena? Dale pak i na co si dat pozor a nejaka rada k demontazi tlumice s mechem, a co po vymene. Zda je pak nutna diagnostika a geometrie?

Dekuji mnohokrat predem pratele..

Napsal: pon 13.04.2015 13:02
od Asfix
Zjistena netesnost a unik vzduchu z leveho mechu. Uz mam novy a v blizke dobe budu menit. Opravdu nikdo nema zkusenost s vymenou? Vymenu zvladnu o to nejde, spis na co si mam dat pozor a urcite body postupu co a jak. Zde jsem nasel ze by se mela vytahnout pojistka a po montazi diagnostika. Je tomu tak nebo diagnostika neni nutnost, a pod..s vymenou mechu nivoregulace nemam zkusenost tak zjistuji info pred bojem :-) Chlapi predem diky !

-E61,rv.06

http://translate.googleusercontent.com/ ... AasBiOavdQ

Napsal: pon 13.04.2015 18:59
od JaraX
diagnostikou vypustíš měchy, vyměníš, diagnostikou nafounkneš, změříš auto a přiapdně uděláš kalibraci

Napsal: úte 14.04.2015 20:17
od Asfix
A kdyz vypustim bez dia a tak po montazi me to kopresor zase nafoukne ne? Kdyz bych vyndal pojistku a rele a pak zase nahodil? A kalibraci a kontrolu pres dia pozdeji, jelikoz ji u sebe ted mit nebudu a uz to musim nutne udelat..?

Diky .. 8)

Napsal: stř 15.04.2015 08:20
od tomikBeik
Tecto píše:Jen dotaz, jestli třeba u modelů LCI nedošlo k nějakému zlepšení??
Pokud ne, tak už abych začal šetřit. Anebo se mrknu, jestli je nasávání v pořádku.
Mám stejnou otázku,udelali tam nejake zmeny k lepsimu??

Napsal: ned 19.04.2015 21:30
od Asfix
Tak jsem po vymene mechu. Samozrejme jde bez dia a vytahovani pojistek nebo relatek. Odpojil jsem baterii, u kompresoru jsem povolil jak levy tak pravy okruh, cca behem 5min vypusteno, vymenil nove orig. mechy (vymena celkem jednoducha, kdyby nekdo cokoliv potreboval za dotaz tak do SZ), po pripojeni baterie kompresor dofoukl, auto jsem premeril a na obou stranach stejne. Hotovo. Zadek konecne drzi. Od stredu kola po blatnik mam 38cm, nevim kolik tam ma byt standardne nastaveno, ale myslim co jsem nekde cetl ze je to ok. Me to po vymene zadne brekule zatim nedela takze vse ok, samozrejme pak by musela prijit na radu dia.

Cao 8) :lol:

Napsal: stř 30.03.2016 06:54
od dafson
Ahoj mel bych dotaz jak nejjednoduseji poznat kde uchazi vzduch na podvozku?Mel jsem to v servisu a mechy pry ok ale cerpadlo KO tak jsem dal novy kompresor ale kompresor dofukuje kazdy den kdyz do nej sednu vzdy na zacatku jizdy vysku drzi podle oka ale presto si myslim ze by nemel dofukovat kazdy den nebo???Jakoukoliv radu uvitam..

Napsal: čtv 31.03.2016 06:38
od dafson
Nikdo nic?

Napsal: čtv 31.03.2016 06:55
od Sweden
Amatérská kontrola je asi to vzadu oddeklovat,do rozprašovače jarovou vodu a postřikat vedení,všechny spoje a klidně i měchy a koukat zda se někde neukaže lehká netěsnost.Pokud dofukuje pouze ráno a ne i během kratšícho stání tak to bude něco malého.

Napsal: čtv 31.03.2016 12:42
od dafson
Ok díky zkusím.

Napsal: čtv 31.03.2016 20:08
od WITT
Kdyby někdo potřeboval, tak mám opravné sady kompresoru , které většinu problémů řeší .. více kdyžtak SZ...

Napsal: pát 01.04.2016 16:49
od dafson
Chlapaci zatim jsem oddekloval nastrikal jarovou vodu ale unik neni nikde znat..jedine jeste jestli neni unik v miste kde vstupuje hadicka do mechu ale tam ani okem od spodu nevidim jde nejak ten vstup zkontrolovat aniz bych rozdelal pulku auta?nebo musi jit mech ven coz tedy delat nebudu..jinak auto dofukuje kazdou jizdu ne jen rano ale i presto okem neni znat ze by blatniky poklesly...muze to byt i tim ze jsem s novym cerpadlem nevymenil i relatko?

Napsal: sob 02.04.2016 20:31
od kotik-iceman
pozrite toto http://www.airmatic-shop.de/shop-luftfe ... or-32.html kupoval som mechy na e 39a spokojenost!

Napsal: úte 05.04.2016 21:14
od dafson
Nikdo neví jak zkontrolovat vstup do měchu? jestli tam to neuchází měchy vypadají pěkně ne popraskaně a zda se mi že dofukuje pouze spolujezdcovu stranu jinak tedy pak už nevím kde by to mohlo unikat. Za každé další nápady budu rád...