Stránka 3 z 3

Napsal: pon 12.11.2012 00:01
od 01mira01
Teda nevin mě to občas cuká na volnoběh. Jak za studena tak i a tepla. Stojím na světlech a najednou si to cukne... taky by mi zajímalo čím to je. Diag. nic nehlásí :-)

Napsal: úte 11.12.2012 22:26
od mcconrad
zdar, nějaké nové poznatky? teplota nám klesla a nikdo nic nehlásí...já jsem zatím nic negativního neregistroval z čeho jsem sám překvapený..

Napsal: úte 12.03.2013 23:26
od mcconrad
nikdo nic? žádná změna?

Napsal: pát 15.03.2013 10:16
od masilkov
Ahoj kluci,řešil jsem to taky. Nejprve to bylo tak,že na volnoběh to houpalo. A při jízdě,třeba při ustálených otáčkách to cukalo. Stačilo ubrat nebo přidat a byl klid. Tak jsem vyměnil dvě vadné žhavičky. Tím jsem srovnal otáčky na volnoběh. Ale stále to cukalo,říkám si,to vypadá na egr. Tak jsem ho ucpal a bylo po cukání. Jenže to mělo tu nevýhodu že to hlásilo chybu. Tak mi to nedalo a říkám si,ten ventil je dobrý,co by to sakra mohlo dělat. Jednou jsem to nastartoval,vytáhl jsem ovládací podtlakovou hadičku k egr ventilu. A neustále to dělalo podtlak. No říkám si,je to studený,dejme tomu. Musí to dodržovat emise,tak to musím být na volnoběh otevřené. Tak jsem to projel, aby se to ohřálo. A stejně tak při ohřátí to neustále propouštělo podtlak na egr ventil. No a to už mi bylo jasné,že to je určitě špatný. Nic šoupnul jsem to do dílny. Vymontoval jsem sání,vyndal ovládací ventil na EGR a udělal test. Tím jsem zjistil,že ventil je špatný, a proto neustále držel otevřený egr. Tak jsem dal jiný a tím se všechno vyřešilo.

Napsal: sob 16.03.2013 08:28
od miresekstary
souhlas ---