Stránka 3 z 5
Napsal: sob 14.07.2012 11:03
od Kail
roti píše:podle me prechod z 407 k predFL e39 bude krok zpet a muze to byt BMW. Ten rozdil model od 1995 a 2006 bude znat! U E60 ale bez diskuze plusy jen pro BMW.
Ja bych Peugeota nechtel, tchan ma tu posledni 307 SW, ma najeto 60tkm, panorama atd, ale je to francouz....
Jinak mam jeste passata 1.9tdi pd 96kw a z pedecek asi nejlepsi motor. Tahne, jede, zere 5-7L, ale vsechno skripe, drnci, klape,... vw uz nechci ani videt!
Nicmene bych se ale starejm naftakum vyhnul obloukem.... Zvazil bych benzin R6 nebo V8 a instalovat sekvencni LPG. Tohle mam v planu ja. Rozhoduji se mezi A6 4F (2005) 4.2i nebo BMW R6 nebo V8. Fakt nevim.
No vidíš,a já budu radši jezdit v pěkné e28 než v něčem z Francie.Sou to strašný šmejdy,Francouzi,Italové a Ford - strašně odfláknutý auta.S tím že Italové mají alespoň styl,zatímco ve Fracii dělaj zaručeně nejhnusnější auta vůbec - to už je ale čistě věc vkusu.
Jenže sou ty auta levný a tak se vždycky někdo chytí.Jestli si koupit za stejný prachy 3-4 roky starýho Peugeota nebo 10ti letou e39 co má najeto 2X-3x tolik,spousty lidí v tom má jasno.Ale všechno má své důvody

Napsal: sob 14.07.2012 11:25
od Lucass
francouzský auta mej jednu výhodu oproti starším bmw, a to že nereznou

, což mě u mojí e34 docela vadí
Napsal: sob 14.07.2012 12:00
od beny-maser
na e85 se dá bez problémů jezdit v poměru 1/2-1/2 bez úprav

osobní zkušenost.
Napsal: sob 14.07.2012 20:26
od Kail
No,jako že nový Francouzský auto hnije míň než starý BMW?To má logiku...
Na tohle nevěřím,pokud auto není z hliníku a nebo hodně kvalitního nerezu,tak hnije vždycky.
Říkávalo se že 405ky sou "pozink,to je věčný",a dneska sou všechny na sra*ky...Stejně jako většina e34ek,ale třeba moje byla prakticky netknutá a to i zespoda.
Je to zase hlavně o údržbě,a tím nemyslím každoroční patlání spodku olejem s naftou a já nevím co dalšího,ale jednoduše auto často mýt,voskovat,v zimě klidně několikrát do týdne na vapku,vystříkat všechno i spodek a zase dát nakonec vosk (alespoň ten z vapky) a zase i na spodek.
Když se mi podaří sehnat zachovalej kousek,tímto způsobem ho dokážu i v běžným provozu udržet prakticky na věky...Ať je to žabožrout nebo Báwo...I když uznávám že u Žabožrouta by mně to nebavilo,toho bych myl jednou za rok na pouť

Napsal: sob 14.07.2012 20:59
od beny-maser
kámoš měl 205 a ta byla komplet v prdeli, ale absolutně bez koroze,přitom se k tomu autu všichni chovali jako k peugeotu stála permanetně venku a nikdo to nemyl. Asi se jim tenhle kousek povedl jinak si to neumím vysvětlit. Jinak 405 se nám podařilo přetrhnout

Napsal: sob 14.07.2012 21:00
od Lucass
To máš pravdu, je to rozhodně o údržbě, moje e34 měla letos poprvé od roku 96 vystříkané dutiny a podlahu, bohužel jsou na všech dveřích puchejře a rezavý prahy.
Napsal: ned 15.07.2012 14:13
od Couloo
No vidím, že jsem tady rozpoutal celkem rozsáhlou diskusi A6 vs BMW. Já fakt celkem proti audi nemám nic. Jsou to krásné auta a co se týká interiéru tak to se může jít BMW bodnout. V BMW není nic, kdežto u audi se člověk cítí jako v letadle ale to je asi tak vše. Já jel v zimě do IT na lyže a tak jsem si raději od kamaráda půjčil A6 3.0Tdi Quatro myslím že to má 165 kw nebo tak nějak. Později jsem toho litoval. Motor v jistých otáčkách vibroval a nejen mě, ale i kamárádům se zdál dost lenivý a hlučný(dělají do sádrokartonů) ale i přes to to poznali. O spotřebě raději nemluvím.Snažil jsem se hodně ale dálkovou jízdu která nepřesáhla 150 km/h jsem se nedostal po 10l.
O spotřebě BMW 530d je tady toho hodně a tak to nechci rozvádět ale jen napíšu mé zkušenosti. Mám jak E39 530d 142kw tak E60 530d 160kw s DPF a automat. E39 530d automat ve čtyřech lidech s klimou Chorvatsko, rychlost 160km/h až 180 km/h spotřeba 6.8l a město volně 7 až 8l. E60 město je problém dostat se pod 9,5 ale dálka se super. Dnes jsem se vrátil z Bulharska. Cesta zpět, 1600km za 15hod kde průměrná rychlost byla 135 km/h takže jsem jel místy i 200 a spotřeba dle BC byla 7,4l a po dotankováni do plna mi vyšla spotřeba 7,5l takže rozdíl minimální. S audi takové spotřeby podle mě nejde dosáhnout ale to je pouze můj názor a v žádném případě Audi nechci pomlouvat. Je to pěkné auto ale já se v něm prostě kurevsky nudil.
Napsal: ned 15.07.2012 16:34
od Kail
Tak tam to dělá to quattro,stálá čtyřkolka musí žrát víc.S 530XD taky nepojedeš se stejnou spotřebou jako s normal 530D...
Napsal: ned 15.07.2012 18:30
od Daudgen
jsem jednoznačne pro E39, sám jí mám a jsem spokojen 530d klidně bych vzal i 525d, pro tvé potřeby by stačila. Jinak občas bývám ve Vodňanech. Pokud máš zájem, tak se ozvi přes SZ.
Napsal: stř 18.07.2012 10:35
od kovma
No, tak sem sem kouknul po delší době. Ale nestačím se divit. Kdo haní francouze, měli jste je doma? Kolik jste s nimi najezdili? Neměli, nenajezdili? Nemůžete soudit, protože to jsou řeči typu JPP->jedna paní povídala.
Ničeho a nikoho si nezastávám, ale vím, že se o auto starám a ono se mi odplácí naprostou spolehlivostí !!! Audi je vybrané z výběru.
Spíše nyní mám možnost 530D e60 2005,najeto 235000,první majitel,servisní kniha. Cena 210tis. Je to soukromá osoba
Napsal: stř 18.07.2012 11:40
od Filozof
kovma píše:No, tak sem sem kouknul po delší době. Ale nestačím se divit. Kdo haní francouze, měli jste je doma? Kolik jste s nimi najezdili? Neměli, nenajezdili? Nemůžete soudit, protože to jsou řeči typu JPP->jedna paní povídala.
Ničeho a nikoho si nezastávám, ale vím, že se o auto starám a ono se mi odplácí naprostou spolehlivostí !!! Audi je vybrané z výběru.
Spíše nyní mám možnost 530D e60 2005,najeto 235000,první majitel,servisní kniha. Cena 210tis. Je to soukromá osoba
Záleží na stavu a výbavě ...za 200k koupíš plno E60 bez výbavy ...
v plné palbě tedy skoro plné bude o 100k dražší cca
Záleží co od auta požaduješ. Já pomáhal otcovi vybírat co nejnašlapanější auto před 2mi lety stálo 460k ale nové stálo 2,5mega takže skoro plná

taky 530xda touring.
3litr 170kw je super motor a automat je prostě bez chyby ..pokud se o to budeš starat budeš spokojenej a nadšenej. Ted jde jen o tu výbavu a stav auta. Pokud máš známeho co ti bude dělat běžnej servis a nemusíš do drahého renocáru budeš v klidu .

Napsal: stř 18.07.2012 13:19
od kovma
Pro mne je podstatná dvouzóna a tempomat. Více nepotřebuji. Toto má navigaci,kterou nevyužiji, protože mám své Mio s unlockem a používám IGO,je v kůži,nejsem zastánce kůže. Nepotřebuji různé vychytávky. potřebuji spolehlivé auto, které relativně jede,má slušnou spotřebu, je bezpečné a prostorné. Sem debil, není to e60 u verze kombi se to prý značí e61.
Uvidíme co z toho bude,ale velmi lákavá nabídka.
O auto se starám tak jak se má.Ale nechodím do origo servisů.Mám už x let jednoho servisáka a ten mi dělal všechny auta od Delty HF turbo po dnešní pegynu. Ještě mi volal známej, u nás maj P407SW 2006 2,2HDi.těžká to volba
Napsal: stř 18.07.2012 17:25
od Kail
kovma píše:No, tak sem sem kouknul po delší době. Ale nestačím se divit. Kdo haní francouze, měli jste je doma? Kolik jste s nimi najezdili? Neměli, nenajezdili? Nemůžete soudit, protože to jsou řeči typu JPP->jedna paní povídala.
Ničeho a nikoho si nezastávám, ale vím, že se o auto starám a ono se mi odplácí naprostou spolehlivostí !!! Audi je vybrané z výběru.
Spíše nyní mám možnost 530D e60 2005,najeto 235000,první majitel,servisní kniha. Cena 210tis. Je to soukromá osoba
Bohužel jsem měl několik služebních Francouzů,v rodině jich byla a stále je spousta (už se mi to daří regulovat,uff) a servisoval jsem jich taky nemálo - prostě nejhorší auta vůbec.
Že sou to sráče pominu (asi máš neuvěřitelný štěstí,nebo jezdíš jen zánovní auta co maj pár tisíc najeto),pořád je tu ale šílený zpracování,naprosto hrozný jízdní vlastnosti (tím trpěj všechny podauta s náhonem na předek,ale u Francouzských je to díky šetření na výrobě a až nechutně primitivním podvozkům dohnaný k naprostý nedokonalosti

).
Takže otázka nezní jestli já mám zkušenosti s Francouzama,ale jestli ty jsi někdy jel s Báwem nebo prostě s nějakým AUTEM.Až si koupíš Báwo,bude se ti hnusit i reklama na peugeota

Napsal: stř 18.07.2012 20:46
od Don
1,6HDi je strasna vec v takovem aute. nechapu proc je v cechach tento motor tak popularni. i presto a hromadu dalsich veci bych ho nechal. vetsi kufr mit nebudes. jedine co mit budes, je pozitek z jizdy. kolega vzdy, kdyz si sedne ze sve C5, hned citi rozdil a i pro nej jako spolujezdce je to srdecni zazitek.
Napsal: stř 18.07.2012 21:08
od Patrik
az nam nainplantujou cedule na vjezdy do mest podle emisnich norem tak poznate k cemu tohle vsechno je az s E39 budes stat na kraji mesta na odstavnym parkovisti budes koukat na 1.6 HDi.....a uz se to blizi rok 2014 to vypukne v CR
Napsal: stř 18.07.2012 21:11
od Lucifer
Do tý doby se ještě může stát hromada věcí, jako např EU v tý době dávno nebude fungovat a na nějaký zelený ekology se tu už hrát nebude

Napsal: stř 18.07.2012 21:14
od Patrik
Lucifer píše:Do tý doby se ještě může stát hromada věcí, jako např EU v tý době dávno nebude fungovat a na nějaký zelený ekology se tu už hrát nebude

zatim ale je plan jasnej..a sem na to osobne zvedavej jestli si koupim 1,2 HTP s euro 5 nebo 1,4 TSI superba

ja ty vjezdy potrebuju nutne

Napsal: stř 18.07.2012 21:48
od Don
Kup si co chces, ale majitel jistě auto nekupoval kvůli nějakému vjezdu do města nebo nejaké normě. Ptal se jestli vyměnit za A6 nebo E39. Já radim - ani jedno. Nech si co mas, kor pokud se nesype.
Napsal: čtv 19.07.2012 09:36
od jararak
Couloo - mozem sa opytat ake gumy mas na tej e39? mne vychadza spotreba 7,4 pri danych parametroch, ale to mam 245/40/18 allround
e39 sa da prerobit na euro 4, takze este nejaky rok nas snad do toho mesta pustia a dovtedy snad ty sraci z unie polavia, alebo uz aj tak nebude nacom jazdit, alebo kam jazdit, tak uvidime
btw pezot 406 kombi, jedna pohroma, nesedelo to, ten najlacnejsi koberec v aute drzal kazde smietko ako suchy zips prilepeny patexom, strasne pazrave auto
pezot 206 - moja o 8 rokov starsia felda menej vrzgala ako ta vrazda ktoru mal sused odnova, pritom mal natom mozno 30t, ja som mal na tachaci 130 a v realne mozno 2x tolko (auto autoskoly predtym)
Napsal: čtv 19.07.2012 19:34
od kovma
No teda, tady je debata
No vidíte, náš bývalí ředitel si koupil před časem 530D v sedanu. Fungl nové podotýkám. Jelikož se muto neustále sralo, koupil si X3 3,0D. No o protože s tím byl víc než v servisu, koupil si 635i. To měl cca půl roku, než si koupil 730D. To byla prostě bomba auto, dokud to jelo. Jeho auta jsem několikrát řídil. Dnes jezdí v A7 a v životě by do svýho mega baráku už nechtěl BMW.
Když sem mu řekl,že přemýšlím o 530D, tak mi řekl, že tak dobře mne neplatí, abych si mohl dovolit ten častej servis:-)
Tím nehaním BMW. Každej ví, že BMW je špička. Tím chci poukázat, že jak tu někdo psal o hroznejch francouzskejch sračkách, takse sere uplně každý auto. BMW není vyjímka. Táta má scenica už 12 let 1,6i a nedám na to auto dopustit. To co se navozilo na stavbu, najezdilo plně naložený, to odveze málokteré auto a stále jezdí bez poruchy.
V dnešní době záleží na kusu, ne na výrobci. Kdo dělá v automobilce, ví o čem je řeč. Nakonec zvítězil rozum a P407WS 2,0HDi 2008 je zítra doma.
Všem Vám děkuji za názory, doufám že sem nikoho neurazil, nenmíchl. Nic takového sem neměl v úmyslu. Vše díky a hlavně ať Vám auta jezdí jak mají jezdit. Díky