Stránka 3 z 3

Napsal: pon 09.07.2012 13:24
od PetanE60tka
Ja mel pred čipem dlouhodobou (70% Praha, zbytek mimo) 8,6l, po čipu dlouhodobá 7,4

Napsal: pon 09.07.2012 13:25
od PetanE60tka

Napsal: pon 09.07.2012 14:07
od Indian



Pěkná práce :wink:

Napsal: pon 09.07.2012 14:12
od PetanE60tka
Já jsem s tímto motorem naprosto spokojeny, jediny, co mi vadi je pomalejsi reakce prevodovky pri rezimu D, kdyz chci treba predjizdet. Ale mozna to je tim, ze jen pridam malo plynu a neproslapnu. Jinak co se tyka pomeru VYKON - SPOTREBA, tak jsem max spokojeny.

Jinak videa jsou jeste s predchozima gumama 245 R17, ted mam vpredu 245 a vzadu 285 R20, takze to uz takova hitparada neni, nicmene spotreba se zatim drzi :)

Napsal: pon 09.07.2012 14:56
od Indian


Hele japa to šlo chipnout s tím automatem nebyl žádnéj problém? Máš tam ten základní chip? Jo jinak na to predjeti tomu musíš poradne šlápnout aby to jelo protoze jak si se tu mohl dočíst nemáme zrovna výkonné motory :P

Napsal: pon 09.07.2012 15:52
od PetanE60tka
Ani nevim, co tam mam za chip, delal mi to clovek, ktereh se tim zabyva a je to znamej myho kamarada, co ma servis, udajne bych tam mel mit 210 kW a 600 kroutka, chci jit na brzdu jeste. Zvedl mi desetinu na turbu a trosku upravil mapu podle stazene soucasne. Jsem spokojenej, spotreba fakt klesla.

Napsal: pon 09.07.2012 16:16
od JaraX
hlavně je potřeba načipovat i převodovku, jinak moc nevydrží.

Napsal: pon 09.07.2012 16:28
od PetanE60tka
To men vzdy zajimalo, proc nekdo rika, ze se musi a nekdo ze nemusi cipovat prevodovka, resp co se v ni vlastne cipuje, kdyz prevodove pomery zustavaji stejne? Resp ja to auto nehonim, jde mi o to, aby na dalnici jelo 160 porad, koepc nekopec a dokazalo to bezpecne predjet.

Napsal: pon 09.07.2012 16:43
od JaraX
proto moc tydle auta nemusím, protože to všichni koupi a pak to beztak každej čiouje aby to jelo, když chcu výkon, tak si rovnou koupím vykony auto.
převodovka se čipuje proto aby počitala s vyšším vykonem a kroutakem, tím se jí tak moc nezkrátí životnost.

Napsal: úte 10.07.2012 10:42
od PetanE60tka
Ja se ptal na princip, resp co se vlastne v prevodovce cipuje, aby se tedy poprala s tim vykonem, kdyz mechanicke casti, ktere vykon prenaseji, zustavaji stejne

Napsal: úte 10.07.2012 11:29
od cajoch
JaraX píše:no kde takle jezdím si povíme někdy osobně, ale věř že k tomu abych jel 200 není dálnice třeba. prostě je pro mě 3.0d slabá, proto jsem ji taky prodal. ale chápu že hromadě lidí stačí,to je jejich věc. ale není to důvod ten motor stavět někde na špičku ledovce, je to prostě jen obyčejný průměrný BMW diesel s velkou turbodírou, průměrným výkonem a malým rozsahem použitelných otáček.
¨

tebe hochu potkat na silnici musí být dost vo hubu...nic ve zlým, ale letět 200+ jinde než na dálnici....počkej až se ti za keříkem schová traktor...ani chip ti nepomůže..:-(