Stránka 3 z 5
Napsal: pát 27.09.2013 20:54
od Vlasta
Aha, v podstatě je to pořád ZF 6HP26Z
Napsal: sob 28.09.2013 10:27
od Totic
No mě je to už právě jedno jestli bude s man. nebo aut, doteď jsem musel řadit, ale to je po městě "votrava". Ale s pádlama by to bylo pohodlný, když potřebuju. Ty se dávaly až po FL, nebo celou dobu E60? Díky
Ps.: jsem myslel, že to jde dodělat třeba jako tempomat, jen si seženete páčky a nakodóvat

Napsal: sob 28.09.2013 12:45
od Lennox
Totic píše:No mě je to už právě jedno jestli bude s man. nebo aut, doteď jsem musel řadit, ale to je po městě "votrava". Ale s pádlama by to bylo pohodlný, když potřebuju. Ty se dávaly až po FL, nebo celou dobu E60? Díky
Ps.: jsem myslel, že to jde dodělat třeba jako tempomat, jen si seženete páčky a nakodóvat

No bejt tebou tak si bud koupím manuál a nebo automat. S pádly budeš mít malej výběr.

Napsal: sob 28.09.2013 13:46
od Totic
Jj těch pádelníků je po skrovnu třeba i na Mobile. Jde mi o to, že s tím i bez je stejná aut. převodovka čili ta ZF 6HP26Z.
Jinak ještě jsem si všiml s LCI FL v 2007 lze dostat i původní N52 motor ??
Napsal: sob 28.09.2013 20:33
od Tecto
No, tak s tím motorem fakt nevím, ale byla by to rarita všech rarit a na to bych si dával raděj pozor - tozn. vyhnul bych se tomu (pokud to teda opravdu existuje). Víš ten motor N53 není špatnej, jen musíš počítat s tím, že vt. čeradlo může odkráčet do věčných lovišť tak jako mě - ha ha ha. Nové v Renocaru Brno stojí 7.400,- Kč vč. DPH, což zas není nic, co by tě totál zrujnovalo a pak už budeš mít tak cca 100tis. km pokoj - a to stojí za úvahu.
Na každým autě se může podělat cokoliv. Známej má 535d a měnil např. kompresor nivo (E61) a anténu na dálku (klasika - 5-tý dveře E61). Tak si teď vyber. Myslím, že jestli si koupíš trojku, pětku, Forda nebo Folksvágna, tak především záleží na stavu a taky na tom, jestli se poctivě modlíš, protože pokud nebudeš mít tu pověstnou kapku štěstí, tak je jedno cos koupil - a sypeš . . .
Napsal: sob 28.09.2013 21:11
od kornout
N52 motor do faceliftu už asi nedávaly, já mám auto hned po faceliftu 2007 a je tam 173kW, navíc ty 170ky měly jiný turbo (defacto generační rozdíl), je to dost znát. Všude v katalogu na díly je psáno LCi jen 173kW.
K pádlům, ty bych chtěl, i když ruku na srdce, kdy to člověk fakt použije, já mám teď manuál a chci zpět automat. Manuál je super na blbnutí a když člověk trošku letí, ale to je tak max 10% provozu auta, zbytek se stejně jen člověk vozí a na to je automat luxusní. Navíc automat hrozně šetří auto, jak motor, tak zbytek částí přenosu sil.
Napsal: ned 29.09.2013 09:27
od Lennox
Tak tak v životě bych už nechtěl blbej manuál s automatem je ta jízda super to mě řízení neskutečně baví, ale s manuálem mě to tak akorát sralo.

Napsal: ned 29.09.2013 15:08
od matiz
Lennox píše:Tak tak v životě bych už nechtěl blbej manuál s automatem je ta jízda super to mě řízení neskutečně baví, ale s manuálem mě to tak akorát sralo.

Amen... Taky bych rad automat...
Napsal: ned 29.09.2013 15:45
od GubaXan
Čau.
Ted jsem si vyhlidnul jednu E60 a bohužel nemam nikoho kdo by se semnou jel podivat na to auto a tak přemyšlím, že bych zajel k autorizakum třeba ( Auto je v Kladně)
Vaš nazor - ta jejich kontrola auta k něčemu bude? Jestli to neodflaknou?
Kolik tak za to budou chtit?
Nebo nějaka jina doporučení?
Diky
Napsal: ned 29.09.2013 21:19
od Filozof
E60/61 jedině v automatu. Jsou to užasné ZF převodovky pokud je v pořádku a řadí sametově je to užasné s tím jezdit , manuál bych vynechal.
Navíc člověk pokud chce může řadit sám ve sportovním režimu.
Dálky to jezdí si troufnu tvrdit úporněji jak s manuálem. Ale je to muj subjektivní pocit.
Mám 2 auta. Jedno s manuálem a druhé automat ZF 5kvalt v 7er e38 a je to super s tím jezdit. V otcově e61 530xda tour. jsem si toho automatu užíval na dovolené a opravdu stačilo pár set km a hned si člověk zvykne...
Nové 8stupnové ZF musí bejt ještě o kus lepší
Napsal: ned 29.09.2013 23:27
od Totic
To už se těším, až si někdy někde vyzkouším v 525i/530i "steptronic". Otázka jak se automat chová v nastavení před a po FL. I když má být převodovka stejná.
Možná program update, ale věřím že reaguje na polomanual režim +/- obstojně rychle.
No a u některých je tlačítko Sport a zvlášť po FL má ještě jinej selektor, to znamená co?
GubaXan píše:Vaš nazor - ta jejich kontrola auta k něčemu bude? Jestli to neodflaknou?
Kolik tak za to budou chtit?
Do autorizáku bych klidně zajel, myslím že je to taky hlavně o napíchnutí na jejich BMW diag. Stačí tam zavolat.
Napsal: pon 30.09.2013 06:56
od GubaXan
ok,diky
Napsal: pon 30.09.2013 12:27
od Tecto
Vážení kolegové - automatická převodovkaE60/61 NENÍ STEJNÁ u LCI a předchozího (předface) E60/61 modelu. Už jen označení 28 (starší 26) jaksi napovídá, že se nejedná o stejnou věc. Nakonec divil bych se, kdyby stejná byla, protože LCI je v hodně věcech hodně jiné.
Napsal: pon 30.09.2013 12:43
od Filozof
TECTO: Jo to souhlasím...
troufnu si tvrdit že běžný člověk neumí tak dobře řadit jako automat ZF co je v BMW. prostě sport/adaptive řadí přesně tam kde má přeřadit na další stupeň, obyčejným lidem z 90-95procent to trvá mnohem déle to přeřazení a řazení ve správných otáčkách....
Takže kupodivu je člověk s automatem většinou rychlejší než s manuálem.
U Mka je možná tlašítko SPORT ale jinak se řadí tak že se dá páka řadičky k sobě a začíná řadit na konci spektra otáček a auto je mnohem výbušnější jak s volbou adaptive. Navíc si může řadit kam ho to pustí nahoru a dolu.
Hodi se případně před křižovatkou apod. jako brždění motorem...
Napsal: pon 30.09.2013 13:32
od Tecto
Ale jak sleduju naši diskuzi, tak jsme se docela odklonili od původního tématu.
Já bych chtěl budoucímu kolegovi a vlastníkovi E60/61 (já jsem teda na kombíky, noo

) chtěl ještě sdělit megadůležitou věc: NAJDI SI CO NEJLEPŠÍ SERVIS !!!!!!!!
V každém případě se vykašli na bastlaře, protože jinak to auto odrovnáš. Holt BMW je auto, které musí servisovat někdo, kdo tomu rozumí. Tím myslím ROZUMÍ. A ne jakože "rozumím, dyť to dělám denně . . . "
Na to fakt bacha.
Nevím odkuď jsi, ale v Brně je to jednoznačně KP Design Blažovice - jinam už nejedu. Ne že nic neušetříš, ale jako bonus budeš jen a jen nas....ej.
Napsal: úte 01.10.2013 18:37
od Jendix
Tecto píše:Vážení kolegové - automatická převodovkaE60/61 NENÍ STEJNÁ u LCI a předchozího (předface) E60/61 modelu. Už jen označení 28 (starší 26) jaksi napovídá, že se nejedná o stejnou věc. Nakonec divil bych se, kdyby stejná byla, protože LCI je v hodně věcech hodně jiné.
Ty poslední čísla jsou max. moment který převodovka zkousne. Podle mě všechno zůstalo tak jak u předface bylo. Jen jsou malinko jiný střeva, co se řízení převodovky týče, to už jiný bejt může. To se ale nechá zjistit v bmw.
Napsal: úte 01.10.2013 19:10
od matiz
To si delas srandu nebo to myslis vazne ? Samozrejme ze stejna neni a jsou navzajem nekompatibilni. Mechanicky pasuje

Napsal: úte 01.10.2013 19:46
od Jendix
matiz píše:To si delas srandu nebo to myslis vazne ? Samozrejme ze stejna neni a jsou navzajem nekompatibilni. Mechanicky pasuje

srandu si nedělám.. a psal jsem že řízení může bejt jiný.. ale myslíš že si bmw dvakrát zaplatí kompletní vývoj převdovoky pro jednu serii.. na to zapomen.. tak to ani nahodou nefunguje.. ale jak jsem psal.. změny a event. kompatibilutu ti sdělí u bmw nebo zf..
Napsal: úte 01.10.2013 20:28
od Vlasta
Ta almara se dává i do spousty jinejch značek aut.
Napsal: úte 01.10.2013 20:53
od Jendix
Vlasta píše:Ta almara se dává i do spousty jinejch značek aut.
jj.. střeva jsou stejný.. ale skříň/odlitek bude přímo jen pro bmw..