Stránka 3 z 3

Napsal: čtv 10.10.2013 07:58
od Fx
Neprokluzuje řemen? Psal jsi, že to tam máš celé mastné od oleje ze serva.

Napsal: čtv 10.10.2013 09:16
od basspatrick
Zkusím teda očistit kontakty na baterce, jinak ten řemen řekl bych že ne, nevypadá špinavý ani mastný, no zkusím ho ještě mýdlovou vodou očistit a uvidíme co to udělá. příde mi to jakoby někde blbnul kontakt kddyž to cetou slabě problikávalo, ale zase se to vylučuje s tím že se to zapíná při vyšších otáčkách. Díky za rady

Napsal: čtv 10.10.2013 09:50
od Fx
Těm vyšším otáčkám by odpovídal někde přechodový odpor. Motorovou kostru máš OK?

Napsal: čtv 10.10.2013 10:19
od basspatrick
Zase tak daleko jsem nikdy nebyl, to už je na mě vyšší level, vyznám se víceméně v základních věcech. Přechodový odpor?, kde to najdu a jak zkontroluju jestli je Ok ? předpokládám že diagnostikou). Díky

Jinak jak všichni víte tak altík byl zateklý tou kapalinou ještě furt když se podívám něco málo z něho kapká zespodu ..ale 100 % už do něj neteče, sázím furt na to že jak se časem uplně vysuší tak to pojede, ikdyž ty otáčky to spravují během jízdy no nevím nevím.

Napsal: čtv 10.10.2013 10:23
od Fx
Přechodový odpor je odpor, který vzniká ve spoji vodičů. Většinou je tento jev nežádoucí, a proto se jej snažíme minimalizovat (nelze jej nikdy úplně odstranit). Přechodový odpor spoje lze snížit vhodnou úpravou parametrů spoje, tak aby jeho elektrický odpor byl co nejnižší. Toho lze dosáhnout:
snížení rezistivity materiálu \rho použitím vhodných materiálů (např. stříbra)
zvýšením průřezu S zvětšením vodivé plochy spoje
U již existujícího spoje lze pak jeho přechodový odpor udržovat na nízkých hodnotách jeho vhodnou údržbou - čištěním a broušením kontaktů, případně opravou nebo výměnou spoje.

Napsal: čtv 10.10.2013 10:29
od basspatrick
hehe díky za info akorát sem to dočetl na wiki) alespoň v mé hlavě o iformaci víc. :)

Napsal: čtv 10.10.2013 11:31
od basspatrick
Jinak chlapi myslíte že bych ten altík mohl propláchnout vodou (při nejhorším vapkou) a pak jej vysušit kompresorem..ten olej co tam natekl jen tak nezmizne. Díky za odpovědi.

Napsal: čtv 10.10.2013 12:14
od Rady523i
Urcite ne vodou ale technickym benzinem . Jak tam nalijes vodu vse je na suseni v peci na 100 stupnu delam tocive elektricke stroje tak vim ze technicky benzin ano vodu ne ale opatrne na loziska nebo je pri demontazi vymen stahni stara stahovackem a pozor na opetovnem lisovani nebouchat na hridel nicim tvrdym jinak ji rozklepes . Jedinne prez hlinikovou babku a nebo na lisu k tomu urceny jakmile se ty lozoska byt malim bouchnutim nascnou do roka to delas znovu ver mi vim co rikam ....jinak ty loziska se daji koupit lehce v zadna raketa to neni par korun a az vymejes technickym benzinem celej altik tak jej proplachni cistym a vzduchem vyvoukej a muzes rovnou montovat zatim cau Rady

Napsal: čtv 10.10.2013 12:55
od wEnC
já bych tipoval na základě zkušenostma s e39, že to budou krátké uhlíky. Než to začneš proplachovat sundej zadní kryt altíku a hned bude jasno.

Napsal: čtv 10.10.2013 15:15
od basspatrick
Okey)