Stránka 3 z 3
Napsal: ned 24.11.2013 13:05
od krisom
A napadla mne ještě jedna věc, co napojit přívod od čerpadla přímo na hadičku přes zpětný ventil na přívod ke vstřikovacímu čerpadlu. Vždyt by více bafty nevadilo, vrátilo by se to do nádrže.. Nevim, možná blbej nápad..
Napsal: ned 24.11.2013 15:23
od Ji-rka
nevymýšlej blbosti.pokud bude podávačka ok,tak ti naftu podá.pro případ,že by byl problém v tom systém,jak jsi psal o tom chybějícím "o" kroužku,tak si dej do kufru 10l kanystr s naftou pro všecky případy.
mi to připomělo jak jsem měl já KO podávačku,s méně jak 20l mi to nechytlo(mam e34),vyndal jsme to,byla to nějaká NO NAME z činy ,tak jsem s ní párkrát ťuknul o silnici a již rok a půl jede jak šlak

samozřejmě jsem tenkrát taky koupil jinou(jetou) za 500kč a tu vozim sebou.
Napsal: ned 24.11.2013 19:22
od krisom
otázka je, zda tam má být ten o kroužek.... čerpadlo mám nový, samozřejmě levnější variantu. uvidíme , co na vše zítra řekne oldaf, s majitelem jsem se bohužel již nijak nedomluvil, pouze mi napsal, že zkusí sehnat levnější variantu setrváku..-No nic, dal jsem se na to, budu se tedy dát dohoromady celé auto..
Napsal: ned 24.11.2013 19:44
od Ji-rka
zkoukni inzerci zde,určitě zde ten setrvák v případě nutnosti seženeš.pokud ne,tak bazos a sbazar třeba nebo
http://www.jeep-dily.cz/?p=p_1&sName=KONTAKT
každopádně se odpíchni od toho co zhodnotí olda.
Napsal: ned 24.11.2013 20:23
od krisom
díky za tip, a co by jste řekli, kdybych třeba zkusil celej motor? Myslíte, že to za to stojí? Našel jsem za 3t, za6t, ale i za 12t. Každý tvrdí že je ouplně v poho. No nevim...
Napsal: ned 24.11.2013 23:37
od Ji-rka
neblbni ...
Napsal: pon 25.11.2013 19:36
od krisom
Takže díky všem, kteří mi doporučili Oldu. Tímto mu ještě jednou díky. A vypadá to dobře, auto bude v pohodě. Nakonec to ani setrvák není. Takže pro další váhavce a nevěřící atd doporučiji Oldu. Fakt se vyzná.....
Napsal: pon 25.11.2013 22:32
od Filozof
To jsi měl udělat hned když jsi šel kupovat auto. Vzít si machra na BMW.
A ne tady pak zmatkovat a vyvádět a hned ho prodávat ...

Napsal: úte 26.11.2013 00:08
od Ji-rka
to je přesně co jsem psal.zajet k někomu kdo ví a neházet flintu do žita.ale zas to za 20K mohl být dobrej kup
takže ať žije další TDSka

Napsal: úte 26.11.2013 00:18
od oldaf
Není to vůbec žádná tragédie, je to pěkný, nevykodrcaný auto s pěknou kastlí. Auto chce jen drobný opravy a nějakou tu údržbu.
Napsal: úte 26.11.2013 08:53
od M3maniac
Je to neuvěřitelné, jak někteří, kteří kupují několik let staré auto považují vše co se na autě pokazí za skrytou vadu. Každé auto má několik set součástek a každá z nich má určitou životnost a nikdo nemůže vědět, kdy ta či ona součástka udělá papa. Pokud chtějí lidé aby ojeté auto mělo vlastnosti nového auta, musí si koupit auto nové a za 3 nebo dokonce 15ti násobek což je třeba případ každého tedeesa. A pokud je při koupi vše v pořádku a třeba spojka odejde za měsíc, jak to může prodávající vědět? No nemůže. To stejné je turbo a dalších milion věcí. Něco jiného je, když prodávající udělá prasárnu a něco narafičí, aby to vydrželo jen při prodeji, ale toto se u dvojhmoty asi udělat nedá.....
Napsal: úte 26.11.2013 10:40
od beny-maser
oldaf píše:Není to vůbec žádná tragédie, je to pěkný, nevykodrcaný auto s pěknou kastlí. Auto chce jen drobný opravy a nějakou tu údržbu.
a co s tím je?nebo bylo?
jestli to není tajné
Aby jsme věděli jak málo stačí tds k dokonalosti(dvouhmota v p...
=seřídit čerpadlo

)
Napsal: úte 26.11.2013 13:26
od JohnyB
M3maniac píše:Je to neuvěřitelné...
Jak rikas. A hlavne, nevzit si mechanika, kdyz tomu nerozumim? Nepochopim, fakt...dnes lidi spekulujou pul roku, jakej si koupej telefon a auta za padesat litru kupujou podle fotek z bazose.
Napsal: úte 26.11.2013 15:46
od matiz
Neboj, i auta za tri kila se kupujou jen tak. Pak se nekdy nestaci divit kdyz se ty malickosti maji dat do super stavu.
Napsal: úte 26.11.2013 17:55
od krisom
No já bych se teda k tomu ještě vyjádřil. Nejsem člověk , kterej autům tak nějak nerozumí, ale BMW je jiný. Tam totiž věci, na které jsem koukal u jinejch aut , jsou jinak. Je fakt, že jsem měl vzít někoho , kdo bávo už má. Byla to moje blbost, ale jak oldaf psal, tak to asi tak hrozný snad nebude. Jenom abych napsal postřech od setkání, tak chce , jak říkal oldaf, seřídit čerpadlo, koknout na vstřiky a pár dodělávek. Setrvák by to tedy snad neměl být. Uvidíme , až se ozve a vezme si ho do parády. A abych taky ukojil zvědavost , kolik asi stálo, tak nebylo ani za 20, ale ani za 70, tak nějak mezi....

. Narovinu by se mi líbila úprava , jakou má , ale to musim ještě něco došetřit.......Ted mne ale určitě čeká baterka, která díky špatnejm teplejm startům je KO. Dnes jsem skoro neodjel od pumpy....
Napsal: úte 26.11.2013 18:20
od Kail
ale BMW je jiný
A o tom to je

.
Napsal: úte 26.11.2013 19:30
od 100RM
M3maniac píše:Je to neuvěřitelné, jak někteří, kteří kupují několik let staré auto považují vše co se na autě pokazí za skrytou vadu. Každé auto má několik set součástek a každá z nich má určitou životnost a nikdo nemůže vědět, kdy ta či ona součástka udělá papa. Pokud chtějí lidé aby ojeté auto mělo vlastnosti nového auta, musí si koupit auto nové a za 3 nebo dokonce 15ti násobek což je třeba případ každého tedeesa. A pokud je při koupi vše v pořádku a třeba spojka odejde za měsíc, jak to může prodávající vědět? No nemůže. To stejné je turbo a dalších milion věcí. Něco jiného je, když prodávající udělá prasárnu a něco narafičí, aby to vydrželo jen při prodeji, ale toto se u dvojhmoty asi udělat nedá.....
Malinko poopravim - tisice soucastek, ne-li desetitisice ...
Napsal: úte 26.11.2013 20:39
od M3maniac
já měl na mysli ty co se poserou a mění se, plast v interiéru se prostě nepojebe , tak stejně boční okno tě přežije pokud to nepošleš do stromečku
