Stránka 3 z 3
Napsal: stř 26.02.2003 12:41
od Klakson
to je hnedle :mhehe::mhehe::mhehe:
Napsal: stř 26.02.2003 12:53
od Hanz
Tak jsem prostudoval chytre brozurky,abych nemystifikoval:-) A nasel... musi zustat zachovana delka vyfukoveho potrubi pro kazdy valec...pro pripad iSa- idealne by soudruzi v SRN udelali "svody" az dozadu,ale v praxi je ukoncili dole pod motorem,dali lambdu a kat a vedli dal. Takze pokud uriznes obe vetve o stejny kus, nemelo by se nic zmenit, protoze potrubi by melo byt stejne dlouhe pro vsechny modely.
S tou razovou vlnou mas pravdu, ale ta se siri od vyfukoveho ventilu az na konec potrubi, kde se odrazi a jede zpatky...Ted me napada, jak je to kdyz tam je katalyzator, jsetli se uvazuje jako idealne prostupnej, nebo se cast odrazi od nej...pak by byl problem...asi bude nejlepsi ho vyndat:-))
sakra...DaFe, je to fakt nakazlivy

Napsal: stř 26.02.2003 13:06
od Klakson
Originál zaslal Hanz
[B]Takze pokud uriznes obe vetve o stejny kus, nemelo by se nic zmenit, protoze potrubi by melo byt stejne dlouhe pro vsechny modely.
S tou razovou vlnou mas pravdu, ale ta se siri od vyfukoveho ventilu az na konec potrubi, kde se odrazi a jede zpatky...
možná pro všechny 1,8, ale kdyby to byl R4 2,5 tak má jinej obsah válce tím pádem musej bejt svody delší. když je o kus uřízneš tak už to podle mě narušíš, a stejně by to bylo o moc složitější, a co s lambdou? vyhodit kat? no nevím, mělo by to fungovat ale proč se vyrábějí potom rezonátory, které kat nahrazují, v podstatě mě šlo jenom o to aby bylo to potrubý průchodnější a to sy myslím že 5 cm jedný trubky a dvě rozdvojky zase tak neovlivní, no a když bude širší než sériovka tak pak už vůbec ne. Musím myslet na zadní kolečka co kdyby to blblo a já měl rozkuchaný svody.
Napsal: čtv 27.02.2003 00:43
od TT
Originál zaslal beemwex
[B]no ja jsem uvažoval o takovy domaci verzi.poslední dil dat prič,hodit tam prazdnej obal,skrz pruchozí navrtana trubka a kolem vata.prej je to gut.-----UVIDÍÍME.:dunno: :coze2: :dunno:

vatu necpat, nacpi tam drátěnku, pak to má teprve grááády:D
ale spíš bych si ho koupil už novej, v pátek budu dávat zase novej, dělanej na míru + krásnej rezonátor na 325i a nový roury 80mm , tak taky uvidíme:) :gobeer: , jak to :walk:
Napsal: čtv 27.02.2003 10:47
od Unregistered
Originál zaslal TT
[B]:D vatu necpat, nacpi tam drátěnku, pak to má teprve grááády:D
ale spíš bych si ho koupil už novej, v pátek budu dávat zase novej, dělanej na míru + krásnej rezonátor na 325i a nový roury 80mm , tak taky uvidíme:) :gobeer: , jak to :walk:
jestli ti to nebude ta řvát jako před tím tak je to o ničem :mhihi:
Napsal: čtv 27.02.2003 20:25
od TT
Originál zaslal Unregistered
[B]jestli ti to nebude ta řvát jako před tím tak je to o ničem :mhihi:

, neboj je to hotový v nízkých otáčkách o malinko tišší, ale ve větších otáčkách stejná dobytčárna:D

uvidíš a uslyšíš sám:walk:
Napsal: pát 28.02.2003 11:21
od Klakson
to jsem rád, už jsem se lek že to tady v Trauči nebudu moc poslouchat, kdy jedeš adt.
