Stránka 3 z 4

Napsal: stř 21.04.2004 09:36
od Anonymous
No já sem v něm sice mockrát jel, ale v době, kdy mne ani nenapadlo, že bych takový auto někdy pořizoval, sem totiž spíš japoncofauvéčkář (o; , takže sem nic moc nezkoumal, proto nevím jak to s tím místem je, proto nevím úplně přesně tu výbavu. Jak vypadá Golf 3 Variant vím dobře, proto jsem chtěl to přirovnání (o; Objíždět bazary teď nemůžu, jsem z těch co musí pracovat a moje VeRuna je rozebraná chuděrka, takže není ani čím.
Rozhodnutej skutečně nejsem, snad budu až se v tom povozím...

Napsal: stř 21.04.2004 10:32
od skautik
M3maniac píše:
skautik píše:kolik to ma? 66kw dyt to ma kazdej druhej diesel u nas


jéje, ses do toho auta nějak zamiloval,jako obsah 1665 mi naháni strach,při pomyšlení na výdrž motoru.... je to podle mně malej výkon na kombi a proto si myslím,že skoro určitě mu každý dával...aby mohl předjíždět a jezdit trochu svižně.... ale možná se pletu a je to supr držák.Je to jen můj názor,že bych to nechtěl.


ok :)

Napsal: stř 21.04.2004 10:45
od Lukáš
skautik píše:
Lukáš píše:
KaZaN píše:Jen podtýkám, že to má 120koní, díky čipu, a? už je odkudkoliv, údajně ovšem přímo od BMW. Otázka je jestli je k lepšímu nebo k horšímu, jestli s čipem nedostával motor ještě víc na zadek (o:



30 koniku z čipu....no myslim si že to dostavalo pěknej kouř, tenmotor sam o sobě neni žadnej zazrka kvality a s čipem bude ještě vic namahanej.....no kašlal bych na to.


hmm podle me se to bude srat stejne jako 2.5tdso, tedy nemusi s tim nic byt, nebo tam take muzes obcas neco menit :) a to ze to ma chip neznamena, ze to dostavalo kour.... znam asi 3 zensky co si pro sichr nechavali chipovat svou 66kw oktavku :)


2.5tds je podle mechaniku oproti 1.8tds držák kterej se nesere :-)

nevim, mista v zadu je vic jak v golfu, a kufr bych řek srovnatelnej.

nejdřív se ho zeptej co za něj chce a pak se rozhodni.....

Napsal: stř 21.04.2004 12:39
od Vena
Co ja vim tak trojkovej kombajn je na tom s mistem vzadu dost spatne. E30 kombajn byla uplne na pikatchu a E36 na tom neni o moc lip, Ma to dost vysoko hranu a vubec spatnej pristup dozadu. Jako pracant nevim nevim, to uz bych uvazoval o necem jinym. :roll:

Napsal: stř 21.04.2004 16:00
od Anonymous
A tak to taky asi dopadne, asi se vrátím k vizi Caravelle...to je přecejen víc pracant než bávo....
Ale ještě dám vědět.... :twisted:

Napsal: pon 26.04.2004 17:31
od Anonymous
KaZaN píše:A tak to taky asi dopadne, asi se vrátím k vizi Caravelle...to je přecejen víc pracant než bávo....
Ale ještě dám vědět.... :twisted:


A ako potom slape 325tds? s chipom to ma udajne az 170PS..co moze byt pri tom krutaku dost zaujimave

Napsal: pon 26.04.2004 17:41
od skautik
miso píše:
KaZaN píše:A tak to taky asi dopadne, asi se vrátím k vizi Caravelle...to je přecejen víc pracant než bávo....
Ale ještě dám vědět.... :twisted:


A ako potom slape 325tds? s chipom to ma udajne az 170PS..co moze byt pri tom krutaku dost zaujimave


jo jede to pekne :)

Napsal: stř 28.04.2004 21:57
od Bobra2
skautik píše:
miso píše:
KaZaN píše:A tak to taky asi dopadne, asi se vrátím k vizi Caravelle...to je přecejen víc pracant než bávo....
Ale ještě dám vědět.... :twisted:


A ako potom slape 325tds? s chipom to ma udajne az 170PS..co moze byt pri tom krutaku dost zaujimave


jo jede to pekne :)


Na dyzla i bez chipa a dejla.

Napsal: úte 07.04.2009 11:01
od Steanly
325TDS se sere více než 318TDS :wink: Odcházej hlavy a turba :wink:

Sám sem si koupil 318TDS a nestěžuju si. Motor šlape jak hodinky a to už má za sebou 220 000, nežere olej a po městě jezdím za 7 litrů :wink:

SRY že sem otevřel tak starou diskuzi ale nemůžu se na to dívat jak tu všichni pomlouvají 318TDS :roll:

Napsal: úte 07.04.2009 13:52
od JIP
Já znám jenom jedno E36 318TDS a to má už asi půl roku prasklou klikovku, takže nejezdí...u BMW vůbec zajímavá závada... :sad2:

Napsal: úte 07.04.2009 18:52
od petabmw
je to motor absolutne bez vykonu a charakteru BMW a navic se sere dost casto stejne jako 2.5 tds

Napsal: pát 10.04.2009 08:41
od notrable
ja nevim co proti tomu porad mate.....ja jsem s 318tds v kombajnu spokojenej.....jezdim za 6l,platim malou pojistku, pres kilo v hodine se to taky vysplha....a jeste me to nikdy a nikde nenechalo. ne kazdej musi jezdit s plynem az na podlaze....jasne, neni to auto na zavodeni, ale dopravi me to tam kam potrebuju a predjizdet se s tim taky da.

Napsal: pát 10.04.2009 13:04
od ROBi
S tím předjížděním se ale musíš rozhodovat asi jako ve Felicii :D tzn. potřebuješ min. kilometr rovinku a pořádně tomu naložit ;) mám 325 tds a nemůžu říct, že by se to sralo ;) ještě mě to nikde nenechalo a to mám teda mnohem víc, jak 220 000 km :)) a přeci jen ten výkon je taky někde trochu jinde ;)

Napsal: pát 10.04.2009 14:00
od notrable
ted si me urazil....srovnavat my auto s felicii..... :cry:

Napsal: pát 10.04.2009 17:47
od ROBi
Nesrovnávám auto, ale výkon ;) Felicie je lehčí a má 50, popř. 55 kW. Trojka 318tds má 66 kW a je těžší a to se rovná plus mínus stejný výkon. I když uznávám, že to báwo bude prostě lepší ;) a Felina není špatná, sám jí mám k BMW jako druhý auto a zatím dovezla všude, kam bylo třeba ;)

Napsal: ned 12.04.2009 00:09
od Tompo
mam 2.5tds, kupoval jsem se spatnym vst. cerpadlem, dalo se nove a praskla klika, motor se sehnal jiny, komplet udelal, cca za 55tis a nyni uz prani kazdeho motoristy, jen leju a menim kapaliny...

Napsal: pon 13.04.2009 08:57
od dell
Když jsem měnil E30 324D za E36 318tds byl jsem v jeden den se projet s 525tds a s 318tds. První jízda s 318 ve čtyřech lidech první dojem modernější auto než E30 a nějak to jelo nechtěl jsem před majitelem autu naložit a navíc pršelo tak že jsem nechtěl blbnout. Po jízdě jsem poděkoval a jel jsem na druhou schůzku s 525tds. Auto bylo větší vyzuelně v horším stavu jízda také ve čtyřech lidech a na rovince jsem předjížděl a řeknu vám že zase nic moc velkej rozdíl v tahu (možná byl motor v háji). Nicméně jsem koupil 318tds po dvou letech dal čip a jsem docela spokojený. Auto má najeto 240000km a nemohu říci že se nějak ser.. To že někteří píší že to není BMW (ostatně i vnouček pozná že to BMW je) že to nemá výkon to přecházím. Proto se dělá více typů aby si každý mohl vybrat co mu vyhovuje. To je můj názor.

Napsal: pon 13.04.2009 17:28
od HonzaB
Měl jsem už dvě 318Tds ne teda kombi ale na jednom motoru jsem měl skoro 400tis a na druhom mam 200tis a jsem bez problémů mam nízkou pojistku spotřeba je taky záslužná kolem 6litrů a zase tak pomalu to nejede a mam tam základ 66KW.Pravda je ta že když jedeš těch 80Km/h a chceš předjíždět a dupneš na to tak je to líný a nechce se mu moc ale jak se dostane k těm 2300-2500 otáček tak letí dobře a ukazuješ ostatnim prdel!Nemohu si na ten motor stěžovat

Napsal: pon 13.04.2009 17:45
od notrable
moje rec....kdybych chtel zavodit, tak si koupim neco jinyho....pro me je to presne to co jsem hledal

Napsal: pát 17.04.2009 08:55
od Tim
Jak píše Honza B, jsem taky spokojen, mám kombajna a zatím slouží super, měněna pouze vodní pumpa spojka a tlumiče, chip od diesel technik a jede to celkem slušně, neříkám, že je to trhač asfaltu ale mě bohatě stačí