Stránka 3 z 4
Napsal: stř 15.12.2004 22:38
od P-J
Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.
Napsal: stř 15.12.2004 23:47
od guby325
co se stane se spotřebou když z auta sundáte tlumič vejfuku?
Napsal: čtv 16.12.2004 00:37
od RedBaron
Mad Max píše:Máme stejnou spotřebu RedBarone. Můj rekord se 4l je 9,8l/100 Km. Jel jsem přes noc (rozumně rychle) a nebyl žádný provoz. Vzimě max. 16l, jinak kolem 13l a dálky 10,2-11,8l.
Jo, mám ten pocit, že máme auta cca. ve stejném stavu, už jsme o tom několikrát mluvili a asi to tak má bejt. Ten motor je jednoduše skvělej až na město, tam pořád přemejšlím, že si koupím na lítačku Uno v litru

Napsal: čtv 16.12.2004 11:09
od berkelay
asi to bude trochu OFF TOPIC, ale nechce se mi zakladat nove tema. rad bych si ujasnil jednu malickost. Nekde na podobnem foru o autech me jeden chlapek serval za to, ze sestivalce BMW oznacuji jako V6, pry to nejsou valce do V, takze to ma byt R6. Tak jak to tedy je.
Napsal: čtv 16.12.2004 11:39
od Vena
Napsal: čtv 16.12.2004 12:08
od patras
a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptej

jestli si myslel jen sestivalce tak to jo ... v tom pripade se lip vyjadruj

Napsal: čtv 16.12.2004 15:17
od RuDoSh
P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.
tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)

Napsal: čtv 16.12.2004 20:30
od P-J
RuDoSh píše:P-J píše:Dnes jsem si od Prahy dovezl E39 528i Touring. Trasa cca 320km, spotřeba podle počítače 8.5l při průměrné rychlosti 75km. Jel jsem z Prahy přes Pardubice a Olomouc na Ostravu, dálnice tam byla tak cca 50km, zbytek normální cesty vč. průjezdů městy.
tak to dojed v nedeli ukazat na sraz (viz. srazy klubu, ostravsky sraz)

Nepsal jsem, že jsem jel do Ostravy, ale
na Ostravu. A jenom tak se mi tam moc jezdit nechce.

Napsal: čtv 16.12.2004 21:14
od Vena
patras píše:a co 8 10 a 12 valcu ??? radovej dvanactivalec ... no nevim - nez neco placnes tak se radsi nekde podivej a pozeptej

jestli si myslel jen sestivalce tak to jo ... v tom pripade se lip vyjadruj

Z toho dotazu a my odpovedi bys mohl pobrat, ze myslim sestivalce. radovej 12ti valec je docela blbost.

Napsal: ned 19.12.2004 22:34
od doxa
Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
Napsal: pon 20.12.2004 11:03
od patras
doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
palubak keca furt

... to je jeho hlavni funkce

Napsal: úte 21.12.2004 19:23
od Speedy
adam píše:patras píše:adam píše:[quote="patras"][quote="Zave_M50"]ja jezdim s nasi pracovni filckou 1,9d za 5litru mimo a 6litru mesto... jizda klidna, zadnej klobouk, ale zadny zavodeni (ani to nejde)

taky mam pracovni filcku 1,4 !!! to je brutalni stroj .... zarazena dvojka, noha na podlaze a rucicka tachometru se pomalu ale nekompromisne riti k padesatce ........
jo jako bych to odnekud znal

akorat filcky jsou 1,3, vyjimecne 1,6

mam pocit ze 1.36 nebo tak neco

[/quote]
Ja mam pocit, ze 1,35 ale radsi tady takove pripady jako je filcka resit nebudeme

[/quote]
1,3 Filcka má 1289ccm, 1,6 má 1598ccm. To je bokem

Napsal: úte 21.12.2004 19:26
od Speedy
doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
No, já mám spotřebu podle váhy té cihly na pedálu. Ale podařilo se mi město 80% a 20% okresky za 8,1l/100km, ale byl jsem největší prudič na silnici. Jinak běžně 10,5l/100km. Teď v zimě mi krátkodobá spotřeba (cca 550km) vylezla na 11,6 :-/
Napsal: sob 25.12.2004 09:20
od stva
patras píše:doxa píše:Jirka-328 píše:co jsem přezul na zimáky, jezdím piánko /// do 120 /// a spotřeba 7.8l
Hm, to zni zajimave a zkousel si taky nekdy zmerit kolik to zere vopravdu? Nevim jak komu, ale me keca palubak o pul litru...
palubak keca furt

... to je jeho hlavni funkce

Nesnáším, když mi do toho někdo kecá ... ještě, že palubák nemám.

Napsal: sob 25.12.2004 09:59
od guby325
nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Napsal: sob 25.12.2004 10:54
od Pyron
318 iS/94 8,9L/100 km - dlouhodobej průměr za 11000km, včetně měst, sprintů, dálnic na tempomatu a zpravidla min. dvěma lidma v autě..

Napsal: sob 25.12.2004 14:50
od stva
guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Napsal: sob 25.12.2004 17:18
od Speedy
stva píše:guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou

Napsal: sob 25.12.2004 19:13
od stva
Speedy píše:stva píše:guby325 píše:nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou

... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.
Napsal: pon 27.12.2004 01:01
od guby325
stva píše:Speedy píše:stva píše:[quote="guby325"]nevíte někdo co se stane se spotřebou když vyndáte tlumič vejfuku?
Pokud ho úplně odstraníš, klesne ti trochu hodnota kroutícího momentu (a tedy i výkonu) v nižších otáčkách. A podle toho jak předtím tlumič tlumil, tak se může (tedy nemusí) motor ve vyšších otáčkách líp vytáčet. Každopádně se spotřeba zvedne.
Pakliže vyndáním respektive upravou výfukového potrubí zlepšíš výplach spalovacího prostoru, můžeš teoreticky snížit spotřebu, protože teoreticky stoupne účinost motoru. Nejpravděpodobněji však dojde k tomu, že klesne kroutící moment v nizkých ot a stoupne ve vyšších ot a stoupne tím i výkon. Bude tak více znát špička maximálního výkonu. Teoreticky tedy dosáhneš vyšší pružnosti motoru ve vyyšších ot, ale není to vohdné pro městský provoz při nižších ot. Takže vlastně spotřeba stoupne, protože ten motor budeš muset víc točit, aby jel stejně jako před úpravou

... jde o to, dostat se na odpor výfukového potrubí, aby nárůst účinnosti zlepšením (urychlením) výplachu byl větší její ztráta poklesem tlaku na konci expanze. Pouhým odtraněním tlumiče se toho dosáhne asi stěží. Úpravou (výměnou za průchodnější tlumič) ano. Záleží, jak je na tom orig. tlumič.[/quote]
...... mmm

.. ale ten zvuk za to stojí
