Stránka 3 z 4
Napsal: úte 11.07.2006 08:03
od jordeeman
JaraX píše:Slid píše:Moc pěkný, tak tohle musí být už jasné snad každýmu

Doufám že se to dá do encyklopedie.

nezvládně to jedině lama........protože má kopyta

jo moc pekny FAKT ....
Napsal: úte 11.07.2006 08:12
od jordeeman
Slid píše:Moc pěkný, tak tohle musí být už jasné snad každýmu

Doufám že se to dá do encyklopedie.

Slide kolik Ti zere 318TDS pri 90 100 120 140 150 ?
jen tak a jake mas pneu?
Napsal: úte 11.07.2006 08:21
od Slid
jordeeman píše:Slid píše:Moc pěkný, tak tohle musí být už jasné snad každýmu

Doufám že se to dá do encyklopedie.

Slide kolik Ti zere 318TDS pri 90 100 120 140 150 ?
jen tak a jake mas pneu?
Nevim takhle jsem to nezkoumal kolem 110 vím že to je něco kolem 5ti.Jinak město, mimo, dálnice průměr kolem 6.5 Gumy 205/50/17
Napsal: úte 11.07.2006 23:14
od Slavisimo
perfekt
Napsal: stř 12.07.2006 16:00
od dell
Dnes jsem byl v BMW a mají dvě páčky na 318tds: 61311393 319 dodávána do 1/95 za 2199 Kč a druhou 61318360 927 dodávána od 1/95 za 1424 Kč obojí včetně daně. Stačí koupit tu levnější a nebo neví někdo rozdíl který v nich je?. Moje BMW se narodilo 11/94.
Napsal: stř 12.07.2006 16:13
od Baxon
Tak jsem si taky objednal páčku a příští týden budu kutat.
To jediný mi chybí do plný výbavy

Napsal: stř 12.07.2006 18:32
od dell
A jakou jsi objednal a co máš za auto.
Napsal: stř 12.07.2006 20:22
od Baxon
dell píše:A jakou jsi objednal a co máš za auto.
325TDS
podle VINu mojeho auta a stojí těch cca dvanáct stovek
Napsal: stř 12.07.2006 20:30
od Slid
Baxon píše:dell píše:A jakou jsi objednal a co máš za auto.
325TDS
podle VINu mojeho auta a stojí těch cca dvanáct stovek
Rozdíl je pouze v konektoru.Jinak já mám doma z E34 525TDS 95rok tak snad bude frčet zítra ji zadělám, ale dost lidí mi říkalo všechny páčky u TDS E36 i E34 jsou stejné pouze konektor nebo jinak zahlé.Prej toď vše.
Napsal: pon 17.07.2006 19:10
od dell
Tak jsem dnes koupil páčku za 1423,50 Kč (a blbec jsem neobědnal rovnou tlačítko). Nicméně jsem měl vše připraveno, tak jsem na parkovišti nasadil páčku a vyrazil do města. Měl jsem docela strach při prvním zmáčknutí ale vše proběhlo v pořádku. Po Plzni jsem frčel 50tkou bez starosti že překročím rychlost. Najel jsem potom na dálnici a paráda. Nastaveno 125, vyzkoušení všech funkcí, vše OK.
Jsem moc rád že jste pomohli k realizaci tempomatu.
Jeden velkej dík všem kdo přispěl.
Napsal: pon 17.07.2006 19:29
od dell
Ještě k té páčce.
V klidu má odpor 660 Ohm
Přidávání má 60 Ohm - páčka od sebe
Ubírání má 330 Ohm - páčka k sobě
Vypnutí 1584 Ohm - páčka nahoru nebo dolů
Pamě? 154 Ohm - zmačknout tlačítko
Páčka by také šla nahradit tlačítkem: Dát 600 + 60 ohm do serie proto aby auto poznalo přítomnost tempomatu a vyřazovat pomocí tlačítka 600 Ohm pro aktivaci tempomatu . Byla by to jen funkce aktivace tempomatu (vypnutí přes spojku a brzdu) ale funkční a skoro zadarmo.
Napsal: čtv 20.07.2006 17:13
od jordeeman
Diky vsem za infa a rady
jo uz to mam aj ja a je to krasa hlavne na dalnici :O)
jinak misto kam to ma ist je pin 2 a 3 spominaneho sedeho konektora ridici jednotky blizsie ku sklu ....
ten hnedo zelenej drutik je pin 3
fakci to krasne
takze dik moc
Napsal: sob 18.11.2006 19:44
od Baxon
JaraX píše:dále si najdeme hnědý drát se zeleným pruhem dole v te změti kabelů, připojíme druhý volný kabel pomocí rychlospojky nebo připájíme.
Oba tyto kabely vedeme do kabiny průchodem v pojisktové krabici, takže jeden z konektoru řídici jednotky a druhej z toho kabelu přímo pod pojistkama, doporučuju použít dvoulinku.
nyní napojíme tyto dva dráty na konektor tempomatu a páčku přidáme pod páčku stěráčů, musí se vylomit krytka.
Tot vše, můžeme to vyzkoušet.
jen pro info, od sebe se zrychluje, k sobě zpomaluje, tlačítkem vyvoláme pamět. Takže můžeme vyrazit.
Strávil jsem dvě hodky hledáním hnědého drátu se zeleným pruhem a myslel jsem že vystříknu. Jen
malá oprava, je to jakýkoliv
pouze hnědý drát. Jinak vše dle návodu funguje na jedničku.
Napsal: pon 20.11.2006 21:55
od Bolys
Tak už jsem taky šťastným majitelem tempomatu. Ten návod na montáž co tady je, tak vážně funguje, jen k tomu hledání zeleno-hnědýho (hnědýho) drátu, Nemusíte nic hledat, jak už tady někdo psal stačí zapojit na tom kulatým konektoru pin2 (jak je popsáno v návodu) a ten hnědej drátek je pin3=jedna rychlospojka a žádný hledání.
Mějte se a díky všem kteří se podíleli na vytváření návodu.
Napsal: čtv 28.07.2011 17:37
od picimuri
Jak je možný že mi to, podle místního návodu nefunguje? Mam 325tds 94' připojil páčku na pin 2 a 3 (zelenohnědej), a proste nic... koukal jsem na elektro-schema ale mam jen na rok 98 a tam je to připojeny mezi piny 2 a 8.. A taky je zajimavy ze když se koupi od BMW sada na dodelani tempomatu je v ni packa a kabel kterej se zapojuje jak do kulatyho konektou řj tak to konektoru k pedálu plynu... jaktoze vem to vsem funguje bez nej? Mě prostě nemůže fungovat nic normálně...

Napsal: čtv 28.07.2011 20:11
od dell
Je to již pět let co se tady tempomat řešil a samozřejmě instalace je u mne matná, jen vím že jsem se na to dobře připravil a zabudování byla hračka. Pokud je vše zapojeno tak jak má být, tak jeden postřeh z provozu, mě to funguje stále dobře jen jsem měl občas problém že tempomat nešel zapnout ale většinou šel. Dělal to spínač u brzdového pedálu který zůstal sepnutý a proto tempomat nešel. Stačilo pedál přitáhnout nohou k sobě a zase tempomat fungoval. Vyřešil jsem to nastavením zmíněného spínače.
Napsal: ned 18.03.2012 21:00
od Lucifer
Nemohl by někdo udělat reUP obrázků ?

Napsal: ned 18.03.2012 22:13
od Tompo
Napsal: ned 18.03.2012 23:16
od Lucifer
děkuji

Napsal: ned 18.03.2012 23:21
od dell
Lucifer píše:Nemohl by někdo udělat reUP obrázků ?

Pokud by Tě nestačil odkaz od Tompo, co bys přesně potřeboval