Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dotaz na BMW E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#41 Příspěvek od Ales-eastek »

kazdopadne ja mam 320d 2001 a jdu taky do benzinu,jen nevim jestli do petky nebo do trojky,ale premyslim o tom 170konovym dvoulitru v trojce...ale zas jak to je s tou spotrebou,jestli se nevyplati uz vic srandy s trilitrem...
us-tim
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 04.03.2007 01:00
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od us-tim »

hoši, nechcete me nekdpo povozit v nejakym tom benzinku? Ja totiz vsude slycham o tom jak je benzin lepsi a tak bych rad videl srovnani, ptz me ten muj naftacek lítá ohromně... :)
Ales-eastek
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: čtv 24.11.2005 01:00

#43 Příspěvek od Ales-eastek »

ty woe,no rozdil to fakt je...hlavne ty 320d do 2001 pekne chrochtaj jak tdi od vw.ja to auto kupoval pres net,bo jsem byl mimo republiku,tak to byl cihnout otec,pak jsem si nadaval,ze jsem si nekoupil 320d uz c.rail nebo 330d..no,ale srat uz na to...kazdopadne jdu do benzinu
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#44 Příspěvek od picek »

Petris píše:Já mám sice 330D,ale původně jsem chtěl 320d.Je pravda ,že se u 320d projevovali častější závady(turbo,vstřiky atd),ale myslím si ,že se to nedá paušalizovat.Naběhnout si můžeš stejně s 320d tak 328.


Nevím,kde jsi na takový nesmysl došel?330d jsou úplně stejně poruchové jako ty 320d.
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#45 Příspěvek od picek »

Lukes2002 píše:
Pepe píše:jestli se ti líbí E46, tak si ji kup. Já bych se 320d nebál, určitě vyjde levnějc, než 330d, nebo 328i. Důležité je si vyvrat auto, které je vpořádku a ne vyrajtovanej krám. Na spotřebu se koukni sem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... 74bcb453b0


Díky moc...ta spotřeba se mi moc líbí...pravda asi je že udržet "sportovní" choutky na uzdě v BMW je asi problém a s tím roste určitě i spotřeba ale pokud se s tím dá jet rozumě za 6 litrů tak to bude má volba


Nevím jak s tou starší,ale se 110 Kwatovou za 6l neuděláš ani při největším sebeovládání se. :lol:
Já jezdím sice svižně za 7,5l,ale na delší tratě při dodržování předpisů jde zajet i za 6,2l.
Praskání hlav se rozhodně obávat nemusíš!!!!!!!Tento neduh byl určený hlavně šestiválcům TDS,případně počátkem výroby 30d.20d do roku 2001 sice trpěl přehříváním,ale za praskání hlav mohlo šlendriánství majitélů,kteří nereflektovali vyšší teplotu a jezdily s po......termostatem.
Hlavně nekupuj ten 20d do r.v 2001 který měl vstřikování rotačním čerpadlem.Byl hodně poruchový,hlučný,žíznivý a nejel.
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#46 Příspěvek od picek »

crusader píše:Asi je to otázka zkušeností. Já třeba 320 D s prvotním motorem mám a jelikož jsem před tím jezdil z Passatem TDI, tak mi motor ve 320 tce přijde, že přede jako kočička :) Ale možná, kdybych se teď svezl s některým z motorů nové BMW generace, mluvil bych jinak. A proto se asi ani svézt nechci :D a jsem spokojen s tím co mám.



VW nepomůže ani přechod na comon rail.Jejich motory zůstanou jednou pro vždy zemědělskou technikou :lol: Už ani ta spotřeba není to co byla.
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Paulie »

sice starý téma....ale co...
viz spotřeba....nevim jak teda vy všichni co tu jste a máte 320d 100Kw motor M47204D1 jste na tom s tou spotřebou 6-9L/100km. to se mi zdá moc na tak lehký auto oproti 5tce.
Já mám 520d s tímto motorem a deně s ním jezdím za 7l/100km. a teď vás asi nepotěší....ale na plnou nádrž jsme dojeli do itálie 1400km...tudíž spotřeba 5,4L/100Km. toť moje zkušenost....
auto mám 4 roky...od jeho 204kkm a teď mám 276kkm a zatím spokojenost. 8)
údržba tak normál....co se asi dá očekávat od takovýho nájezdu....:
vodní pumpa, kladky, řemeny, řemenice, ložiska altíku, vstřiky přetryskovaný, novej řídící vstřik, žhavičky, silentbloky motoru
a kupa filtrů, oleje....ale to už je běžná údržba. 8)
Paulie
Registrovaný
Příspěvky: 128
Registrován: úte 29.05.2007 00:00
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od Paulie »

jo a jen pro zajímavost....ta spotřeba byla docílena s 18" kolama a gumama 245/40 R18 :D
bobosnow
Registrovaný
Příspěvky: 149
Registrován: úte 18.12.2007 01:00
Bydliště: Břasy

#49 Příspěvek od bobosnow »

Čau lidi, tak to tu po čase projíždím a protože potřebuju koupit káru do práce a dnes se dá sehnat 320d 100kw za pakatel tak o tom dost přemýšlim. Vy tu píšete jak je to špatnej a poruchovej motor, ale mě to tak nepřijde. Vždyť je to to samé jako TDI v Octávce, Passatu atd. ne? A to sou přece držáci a jejich majitelé sou nadmíru spokojeni a i v dnešní době si je radši nechají než by si koupili CR. Že hrozí praskání hlavy? To přece u každýho dieslu, když tomu dáváš kotel za studena (to při koupi jde odhalit snadno). Jo trhají zadní nápravy (konstrukční chyba, ale dá se opravit a vydrží to dalších x let a km). Čerpadlo má svou životnost, u každého auta časem a počtem km odejde (spotřební věc). Vstřiky? (tak si to zakouří) jaké TDI ne? S CR stojíš a čekáš na odtah a finanční pecka v podobě nových vstřiků. Co?
Odpovědět