dasto píše:no asi sa jej tiez pozriem na zubok... mam tiez m 50 a robil to niekto na tomto motore? inac som fakt zvedavy ako to pojde potom
Ahoj. Mám tiež 320i M50B20, zatiaľ som čistil len klapku (bola trošku zašpinená, hlavne som sa snažil vyčistiť doraz klapky, aby dosadala ako má) a voľnobeh je o niečo lepší. Ešte sa pustím do vyčistenia snímača váhy vzduchu a uvidím čo sa zmení (či sa zmenia hluché miesta, ktoré sa niekedy vyskytnú).
PS: tých 215km/h tachometrických si išiel na akých kolesách?
dsvatos píše:Takže jsem se váze dneska koukl na zoubek. A pro ISaře (možná je stejná váha i v jiných motorech) mám dvě zprávy: Ta špatná - Váha čistit nejde.. Ta dobrá - Čistit se nemusí Není to totiž žádná elektonická potvora, ale obyčejná klapka v sání, na kterou je přidělanej potenciometr a ten měří, jak moc se ta klapka otevře. Takže pokud klapka chodí bez zadrhávání, není co řešit
A to čidlo nebo co to je, je jen teploměr saného vzduchu?
dsvatos píše:Takže jsem se váze dneska koukl na zoubek. A pro ISaře (možná je stejná váha i v jiných motorech) mám dvě zprávy: Ta špatná - Váha čistit nejde.. Ta dobrá - Čistit se nemusí Není to totiž žádná elektonická potvora, ale obyčejná klapka v sání, na kterou je přidělanej potenciometr a ten měří, jak moc se ta klapka otevře. Takže pokud klapka chodí bez zadrhávání, není co řešit
A to čidlo nebo co to je, je jen teploměr saného vzduchu?
JJ, jestli myslíš takovej ten malej, jakoby půloblouk a pod ním pecka, tak to je to čidlo teploty luftu..
Maslista píše:tak jsem tu váhu taky vypucoval, ale co se mi nepodařilo tak najít čidlo teploty nasávaného vzduchu... nevíte někdo kde ho u M52 2xvanos hledat..?
To čidlo teploty je v sacím mostu, nejspíš zespoda nebo ze strany ale jakoby od motoru.
Maslista píše:tak jsem tu váhu taky vypucoval, ale co se mi nepodařilo tak najít čidlo teploty nasávaného vzduchu... nevíte někdo kde ho u M52 2xvanos hledat..?
V odkazu je to položka 3. Umístění neni z obrázku jasný, ale někde tam bude. Jednu chvíli jsem si myslel, že ho u M50B25 vůbec nemám. Nakonec jsem ho vybavenej soustavou zrcadel a světelnejch zdrojů našel pod sáním 4. a 5. válce.
Maslista píše:tak jsem tu váhu taky vypucoval, ale co se mi nepodařilo tak najít čidlo teploty nasávaného vzduchu... nevíte někdo kde ho u M52 2xvanos hledat..?
V odkazu je to položka 3. Umístění neni z obrázku jasný, ale někde tam bude. Jednu chvíli jsem si myslel, že ho u M50B25 vůbec nemám. Nakonec jsem ho vybavenej soustavou zrcadel a světelnejch zdrojů našel pod sáním 4. a 5. válce.
Taky se na to chystám,jen mám docela strach že jí vážně zkurvim,takže se zároveň ptám,kdo má váhu na M52 2.0? : ale když čtu jak to všem pomáhá,tak nemůžu odolat...pak poreferuju
minuly tyden sme meli nasi G-astru 2,0 DTI na diagu a zjistili prave zasratou tuhle sondu.... samozrejme hned vymena, trada 8k v řiti, sice auto jede asi o 150%lip, predtim se s tim nedalo uz vyjet ani kopec kdyz se to netocilo nad 3tis otacek (je to diesel), skoda ze sem to nevedel driv... nojono
a vaha bola cista, tak som ju len jemne pretrel tym bordelom co som kupil v lekarni. potom este skrtiacu klapku a pohodka, inac mal som dost nervy ked som startoval , chyti, alebo nie? ale na brnk a fici
Když už je tu ten obrázek mojí váhy,co přesně mám čistit,pouze ty snímače na tom plíšku nahoře a celej ten plíšek..bo jen ty snímače omočit tim lihem bo to prdnout do flašky s lihem celý
Speedy píše:Mělo by stačit vyčistit ty plíšky, co na té váze na obrázku už nejsou
No me volal o vikendu znamej, zda je tam muze naletovat nebo je vymenit za dratky - masakr Sice nevim co by to udelalo,ale myslim,ze tudy oprava nepovede
Speedy píše:Mělo by stačit vyčistit ty plíšky, co na té váze na obrázku už nejsou
No me volal o vikendu znamej, zda je tam muze naletovat nebo je vymenit za dratky - masakr Sice nevim co by to udelalo,ale myslim,ze tudy oprava nepovede
Ne, tudy cesta opravdu nevede. Ty drátky jak se ochlazujou, tak mění odpor a podle toho to "váží" ten vzduch