Stránka 3 z 3
Napsal: pát 12.10.2007 08:26
od JIP
Tak včera po práci jsem se vrhl na tu lambdu a řeknu Vám, že to nebylo nic jednoduchého. Povolit skoro vůbec nešla, až jsem se bál, že ji zalomím, ale hlavně ten přístup k ní je na motoru M50 úplně úžasný. Musel jsem vyzkoušet 3 různé klíče rozměru 22, než jsem vybral ten, který se tam vůbec vešel...vadila mi převodovka a silentbloky, které jsou hned nad výfukem...no porod.
Po zhruba hodinovém snažení, kdy jsem se zpotil až na p*deli se mi to nakonec podařilo, abych vítězoslavně zjistil, že jsem utratil 2000,- za lambdu úplně zbytečně...projev motoru absolutně beze změn...
Teď se asi zkusím soustředit na to čidlo vačky, až našetřím nějakou korunu...
Taky mám docela vytaháný rozvodový řetěz (je dost slyšet a i v BMW mi doporučili jeho výměnu), akorát si myslím, že by měl vydržet víc jak 172000km, které mám doteď nalítané....
Docela mě to už štve...
Napsal: pát 12.10.2007 08:27
od castro
takže aniž bych nacokoliv sáhnul tak se mi začíná pomalu výkon vracet tam kde byl. Ten palivovej filtr se mi pořád válí ještě v kufru, ale po vyjetí půl nádrže V-Power 95 to vypadá že je po problému. Dnes ráno bylo sice chladno, což taky hodně pomůže ale jelo to přesně stejně jako dřív. Takže jsem si trochu oddychl. Vyměním ještě svíčky s tim filtrem a budu doufat že už nikdy nenarazim na takové zmr.dy jako je OMV HORNBACH PRAHA6

Napsal: pát 12.10.2007 08:33
od JIP
Napsal: pát 12.10.2007 08:43
od Toydolls
JIP píše:Toydolls píše:JIP píše:[quote="castro"]lambdu by měla bezproblemu ukázat... konkrétní taky
Jo, já mám lambdu jednu a řekli mi, že Diag hlásí vadné čidlo 02 a to prý je lambáda...
Na jaky diagnostice to hlasi?
***********
Jinak muj nazor na ten filtr je takovej, ze kdyz ho u aut menim tak u tech co maji trebas pres 200tis a to i u felin apod. jinak to nema vyznam (ale sou vyjimky). Pokud by to bylo neco s paliv filtrem ci cerpadlem apod. tak si myslim, ze by to auto proste pri vykonu pocukavalo, to by muselo byt citit
Na diagnostice v servisu SOTEA...taková krabička 15+40cm...výrobce ani typ ti neprozradím, páč jsem to tam neštudoval...snad si taky nechceš pořídit diagnostiku, když mě diagnostika na autě stála 400,-... [/quote]
No jak ctu tak ta diagnostika stala zaprd, kdyz to "vadne" nebylo:-) Slo mi spis o tom cim to vycetly
Ja samo diag mam - carsoft
Jinak me Shell V-power vubec nejel, auto jakoby bylo tezkopadny, mozna, ze to bylo benzinou, ale cekal sem vic.
Napsal: pát 12.10.2007 08:48
od castro
JIP píše:To jo?!
V-POWER na vyčištění palivové soustavy? Vidíš, to mě nenapadlo... za chvilku na mě bude blikat hladové oko, tak ho zkusím nakrmit V-POWEREM a poreferuju...
akorát nechci blbě radit - mě třeba žádné otáčky nekolísají ani nekolísali a ani žádně hrkání a mezery ve výkonu. Motor ikdyž "nejel" tak šlapal pořád čistě.
Pozor na tu rezervu, protože jak už jsem myslim psal, na ten špatnej benzín jsem ještě k tomu dojížděl nádrž při hledání shellky uplně nadoraz, což tomu určitě taky moc nepomohlo...
ale změny k lepšímu se začali projevovat až po nedělním driftování, kde se to zahřálo natolik že mi cvakali i hydroštely, jinak to courání po městě je asi jedno jestli je tam V-Power nebo ne - potřebuje to hlavně teplotu. Podle mě se nějaké ty nečistoty dají vypálit i obyč benzínem, pokud mu pořádně šlápneš a v kuse točíš třeba 4.000ot. S VP95 by to akorát mělo jít snáz.
Napsal: pát 12.10.2007 08:51
od castro
Toydolls píše:Jinak me Shell V-power vubec nejel, auto jakoby bylo tezkopadny, mozna, ze to bylo benzinou, ale cekal sem vic.
To jseš na tom jak já s V-Power Racing v 328i. Přišlo mi to horší než na V-power95. Ale tyto benzíny se časem částečně rozkládají takže se ta kvalita zhoršuje, pokud ho tam měli už dlouho, je možný že už za moc nestál.
Napsal: pát 12.10.2007 14:54
od kenzee
tak jsem byl na diagnostice carsoft, protentokrat to hlasilo vadnou lambdu - tu za katem vzadu. tak se po ni zkusim nekde podivat, pac koupit novou, vymenit ji a pak zjistit ze to tim zas neni by me asi svihlo.. uz jsem takhle vymenil obe cidla na vacce. nemate nekdo?
Napsal: pát 12.10.2007 14:56
od castro
kenzee píše:tak jsem byl na diagnostice carsoft, protentokrat to hlasilo vadnou lambdu - tu za katem vzadu. tak se po ni zkusim nekde podivat, pac koupit novou, vymenit ji a pak zjistit ze to tim zas neni by me asi svihlo.. uz jsem takhle vymenil obe cidla na vacce. nemate nekdo?
a pokud ji mas vadnou, auto ti "nejede" plynule nebo mas mezery ve vykonu a cuká to?
Napsal: pát 12.10.2007 15:18
od kenzee
no uz jsem to psal asi 4x, mezery ve vykonu a ni cukani na volnobeh nemam, motor jede pekne, tahne pekne, ale proste je to cele udusene, i zvuk je takovy hlubsi, proste to ma tak o 50 koni min. obcas to nenastartuju na brnk, ale musim to dyl podrzet, pak to nejede stopro. kdyz bych jezdil celej den tak z toho dne mi to poradne pojede tak deset minut - proste v tom cukne, rozjede se to a priostri se zvuk. jeste mi tam chybi cidlo na vypnuti spojkoveho pedalu, to mam objednane v renocaru a bude v utery, ale timto to asi nebude.
borci ale jak to spravim, tak to prodam asi, pujdu zas zpatky k audi.

Napsal: pát 12.10.2007 15:39
od castro
s tou audinou dělám že jsem nic neviděl...
mno co - tak vyměníš čidlo a budeš jezdit dál....

to se stane...

Napsal: pát 12.10.2007 16:09
od kenzee
jj, no uvidime. pristi tyden jsem objednanej na tu lambdu. jinak kdyby nekdo chtel 330ci v mpaketu, tak at mi napise

. splasim si neco novejsiho, je putna jestli audi nebo neco jineho.
Napsal: pon 15.10.2007 09:32
od Toydolls
Ta Lambda by to mohla byt, kazdopadne bych se drzel toho zda auto zere vic nebo nezere.
Nemas nahodo hlasku jakou ten Carsoft vyhodil na tu Lambdu?
Napsal: pon 15.10.2007 17:44
od JIP
Napsal: pon 15.10.2007 18:03
od castro
jupíííí, tak jsem taky ťumpachovej. Po cestě z práce jsem se odhodlal vyměnit ten palivovej filtr, tak jsem to v kravatě páčil ven až se mi to povedlo vyměnit a jede to SUPER!!!!!
auto je ted mnohem živější a jde lehce za plynem, jsem fakt spokojenej! Ještě je cítit že je určitě potřeba vyměnit svíčky, ty starty už nejsou "na cvrnk" a bude to myslim cajk.
Už nikdy nic než V-power95, do mého auta určitě!
Jsem moc spokojenej, pomohlo to.
TO JIP: nebo to zkus nejdřív prostříknout kontaktolem.
Napsal: pon 15.10.2007 19:03
od JIP
castro píše:jupíííí, tak jsem taky ťumpachovej. Po cestě z práce jsem se odhodlal vyměnit ten palivovej filtr, tak jsem to v kravatě páčil ven až se mi to povedlo vyměnit a jede to SUPER!!!!!
auto je ted mnohem živější a jde lehce za plynem, jsem fakt spokojenej! Ještě je cítit že je určitě potřeba vyměnit svíčky, ty starty už nejsou "na cvrnk" a bude to myslim cajk.
Už nikdy nic než V-power95, do mého auta určitě!
Jsem moc spokojenej, pomohlo to.

TO JIP: nebo to zkus nejdřív prostříknout kontaktolem.
Jojo, ještě to zkusím prostříknout, jen jsem neměl žádný po ruce, když jsem měnil ty svíce...pokud to nepomůže, pak pujdou nové faje...
Ápropos...jak koukám na tvůj nový avatar, tak ti nevím, jestli se mi více líbí ten zadek, nebo ten předek?
Napsal: pát 19.10.2007 08:06
od Toydolls
2 castro: Kolik mas nalitano, ze uz byl ten palivovy filtr zaneseny?
Napsal: pát 19.10.2007 21:31
od castro
Toydolls píše:2 castro: Kolik mas nalitano, ze uz byl ten palivovy filtr zaneseny?
160134km

mno nevim no. Asi jsem vzal spatnej benzin a jeste aby to nebylo malo ho dojel az na samej doraz nádrže.
A fakt to pomohlo, ted uz nemam problem....
Napsal: ned 21.10.2007 00:05
od Killca
koukam ze se tu bavite o veci, kterou mam s E36 1.9IS taky, privatne sem to resil s castrem, ale jeste sem se k nicemu nedostal, smrdi to benzinem, sviti check engine a nejede, a jeste kdyz nejede tak nekdy pod 2000 nejede vubec a pri plnym plynu huci a pak na 2000 skubne a tahne i kdyz taky nic moc, kroutak tam je, ale vykon nic moc, kdyz to jede tak je zima, tak nevim jestli teplota vzduchu ma velky vliv na smes, ale vaha je dobra, osobni odhad je ze jde o zaneseny kat a lambda hlasi chybu diky tomu, nebo je v haji i lambda, kdyz rikate ze to smrdi i jen s vadnou lambdou, zezacatku jen pri delsi jizde svitil check engine a po jemne delsi jizde zase zhasnul, ted sviti furt
Tak me napada jestli z vas nekdo nevi v praze o nekom s fakt dobrou diagnostikou (ALP nechce

) protoze kdyz sem to dovez z DE tak sem zasel k nejakymu typovi na diag a nahlasilo mu to nejaky kody chyb ale prej nevi co to je, ze je to americka verze, nasledne zacal program hazet chyby a vypnul se

Napsal: pát 18.01.2008 22:32
od martinko
ahojky mam taky 330ci a myslim si palivovej filtr mě se to vždycky studený pohádalo a po výměně paliváče jede jak nová holt český čerpačky normální jev.akurát je malinko drahej daval jsem hengst cca 1450kč