Ahoj může mi někdo poradit se sundáním sání u M50? Zasekl jsem se u vstřikovačů. Bentley píše že mám povolit dva šrouby a vypáčit tu lištu ve které vedou kabely vedle vstřikovací lišty ale ač se trošku kýve tak nechce jít dolů a vyvíjet větší sílu mám strach.
Nebo mám prostě vytáhnout tu vstřikovací lištu včetně té kabelové a vstřikovačů? Vypadají že jsou v sání jenom natlačené v nějaké gumě?
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
volnoběžný ventil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3460
- Registrován: sob 21.07.2007 00:00
- Bydliště: Přerov
- Kontaktovat uživatele:
Vstřiky drží jen natlačené přes o-kroužky, poprvé mi to taky moc nešlo ale prostě povol ty dva šroubky a celou lištu vč. té kabelové části silou vytahni. Lepší než to rvat celé naraz je nejdřív zabrat na jedné straně a pak na druhé... Já to poprvé dělal po jednom vstřiku že jsem sundal tu lištu a pak vycvakal jednostlivé vstřiky ale je to dost práce navíc... Jak budeš vracet nezapomeň o-kroužky potřít palivem aby ti tam lépe vklouzly... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 394
- Registrován: pát 26.09.2008 00:00
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 403
- Registrován: čtv 28.10.2010 00:00
- Bydliště: Plzeň, Kaznějov
Zdravim všechny, koukam, že s otáčkama jsou pěkný problémy
Dotaz co mam už tu byl napsanej na druhej stránce,ale nějak jsem nenašel odpoveď nebo sem slepej. Mam M43 motor 1.8 rok 97 a při jízdě když vyřadim rychlost na neutrál tak mi padaj otáčky k hranici, ale vždycky stejne nekdy min a nidky to nechcípne jen kolísaj. Tak tady čtu že by ten volnoběžnej ventil, ale nějak sem ho nenašel.
Předem díky za Vaše odpovědi.
Honza

Předem díky za Vaše odpovědi.
Honza