Stránka 3 z 3
Napsal: ned 24.10.2010 10:54
od Kalasnikov
Ahoj může mi někdo poradit se sundáním sání u M50? Zasekl jsem se u vstřikovačů. Bentley píše že mám povolit dva šrouby a vypáčit tu lištu ve které vedou kabely vedle vstřikovací lišty ale ač se trošku kýve tak nechce jít dolů a vyvíjet větší sílu mám strach.
Nebo mám prostě vytáhnout tu vstřikovací lištu včetně té kabelové a vstřikovačů? Vypadají že jsou v sání jenom natlačené v nějaké gumě?
Díky
Napsal: pon 25.10.2010 12:52
od Foldas
trochu zaber neboj se toho
Napsal: pon 25.10.2010 16:36
od xSAFA
Vstřiky drží jen natlačené přes o-kroužky, poprvé mi to taky moc nešlo ale prostě povol ty dva šroubky a celou lištu vč. té kabelové části silou vytahni. Lepší než to rvat celé naraz je nejdřív zabrat na jedné straně a pak na druhé... Já to poprvé dělal po jednom vstřiku že jsem sundal tu lištu a pak vycvakal jednostlivé vstřiky ale je to dost práce navíc... Jak budeš vracet nezapomeň o-kroužky potřít palivem aby ti tam lépe vklouzly...

Napsal: úte 26.10.2010 12:26
od Kalasnikov
díky chlapi. Já se radši zeptám než něco urvat a pak se bít do hlavy

Napsal: čtv 28.10.2010 20:19
od MatelliE36
Zdravim všechny, koukam, že s otáčkama jsou pěkný problémy

Dotaz co mam už tu byl napsanej na druhej stránce,ale nějak jsem nenašel odpoveď nebo sem slepej. Mam M43 motor 1.8 rok 97 a při jízdě když vyřadim rychlost na neutrál tak mi padaj otáčky k hranici, ale vždycky stejne nekdy min a nidky to nechcípne jen kolísaj. Tak tady čtu že by ten volnoběžnej ventil, ale nějak sem ho nenašel.
Předem díky za Vaše odpovědi.
Honza