Stránka 3 z 3
Napsal: sob 13.12.2008 13:53
od Jarek
Ne, ne já tam mám tuto převodovku :
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=15
Takže u mě to bylo - sundat ségrovky, vyrvat záslepky č. 10 a pak je tam ta pružina a prokletý válečky...
U tý E36ky je to teda tím pádem ještě líp přístupný, když je tam kryt.
Napsal: pát 26.12.2008 14:32
od Syrup
Syrup píše:Me to nedela

sakra, a ted jsem to urcite zakrikl:D
No ty vole jako bych to nerikal... vcera venku kosa, auto 2 dny stalo. Jedu k mlady a jen tak z prdele tam na krizovatce hodim petku kdyz stojim, a ejhle, neutral je najednou vpravo

trosku jsem se vydesil, ale po par zarazeni jednicek, dvojek a trojek je to ok. Nicmene ja stejne z petky nikdy nevyrazuju do neutralu, ale podrazuju na 4 nejmin, a pak se to vraci v pohode, takze tenhle problem me ani nejak nesere ...
Napsal: sob 27.02.2010 20:23
od horan
zdravím vás.
Tak já se dneska pustil do řešení tohoto problému a mám hotovo. Pětka jde teď krásně řadit a i po vyřazení se vrátí tam kde má být. Musela ven převodovka a šmirglem trošičku "poupravit" pouzdro v převodovce, ve kterém se pohybuje váleček, který vrací klacek do té správné polohy. A na E46 to není řešený tak jako na obrázku co je tuším na druhé straně. Není tam žádnej šroub, ale taková "ucpávka" ,která je zajištěná segrovkou. Problém byl vytáhnout ten přidřenej váleček, ale pomohla 12mm hmoždinka , kleště a násílí.
Takže za mě doporučuji rozhodit. Je to práce na půl dne když jde všechno dobře. Já to dělal od 12 do 18 i s pozdním obědem a malinko jsem se zasekl na demontáži starteru. Trošičku si přireznul na čepu a nechtěl se pustit.
Další úkol je rozpohybování žaluzii na chladiči
Tak jděte do toho.
Edit: jejej teď jsem si všiml jak je to starý téma. Tak snad mě nikdo nesežere

Napsal: pon 15.03.2010 18:48
od marcocz78
Napsal: úte 28.04.2015 12:39
od magic
zdar, trochu oživím téma. Kamoš toto teď taky řeší na e39 528i, říká že na páce vedoucí do převodovky žádná vůle není a chová se jak má, ale ve většině případech z neutrálu dopředu se = 5, kde tedy na e39 a této převodovce jsou vymezovací pružinky neutrál? musí se půlit převodovka? vše je tady na e46, 36 atd,,
nebo jde o stejnou převodovku, jak psal Jarek? tzn i výměna toho samého