Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW 320i E46 - Cukání při řazení, vibrace ve 160km/h - Pomoc

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
jozi_bmw
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#41 Příspěvek od jozi_bmw »

maki a aky je teda zaver?
ja mam to iste, spojku som uz menil asi pred dvoma mesiacmi. pomohlo to trosku zo zaciatku, potom sa to vratilo do toho isteho stavu.
do vymeny zotrvaku sa mi velmi nechce. ked to porovnas, je to teraz lepsie ako predtym?
otazka teda, menit ci nemenit?
tiez s tym radenim obcas bojujem ale uz si zvykam. poriadne auto kde predsa poriadneo vodica :twisted:
horsie je ked soferuje moja polovicka a kedze tym tolko nejazdi, nema taky cit na spojke...
MaKI
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26.05.2008 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od MaKI »

Ahoj, ti co tu psali, ze je to o zvyku, tak meli pravdu. Ale ten setrvak cukal jinak. Bylo to znat, jak tady kdosi napsal, uz se trasli i sedacky, to vsechno se zklidnilo a kultivovalo po vymene setrvaku. Ale ta prace s nohou na spojce to je bolest. Horko tezko si zvykam. Uvidim, snad se to naucim, uz se mi asi 4 x povedlo rozjet se rychle a plynule zaradit. Ale obcas kdyz se nekontroluju, tak je to ulet, nikdy predtim jsem to nezazil. Ale tohle uz fakt neresim. :-) Kdyz lidi na foru tvrdi ze je to normalni tak je to normalni. :-D

Budu jim věřit. :-)

Zkusil jsem natocit na video (iPhone) ten kardan, a ty tukance pri jednicce - zpatecce - jednicce. Nejaka mala vule tam je. Ale jak rekl technik z Renocaru asi to nema smysl resit. :-) Tak neresim. Poresim poradny zimni gumy abych si nerozbil hubu v zime 8)

Jinak zvlastni jak je ten diferak zrzavej po 4 letech :-) Nema tam pod nim jeste neco byt?

http://www.youtube.com/v/iA7CrsX4eAE

Jinak cesta do/z Chorvatska bomba ....

Spotreba kombi pres Madarsko : 6.9l/100km
Najeto : 2000km
Auti slapalo jak hodinky. Byl jsem moooooc spokejenej.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#43 Příspěvek od Killca »

pod kardanem bys mel mit tepelnej kryt proti vyfuku

jinak to klepani mas pri otaceni kardanem nebo pri zarazeni ven a dovnitr do difce nebo prevodovky? zrejme pri otaceni, na tom videu to neni moc poznat, ale jinak tuhle vuli mam taky a mnoho dalsich co znam taky a jezdi se s tim OK tak nevim, ale je to holt stary vozidlo no
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
MaKI
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pon 26.05.2008 00:00
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od MaKI »

Diky, ten tepelnej kryt to je to stribrny svinstvo... jak alobal ? Jestli jo tak je trošku urvanej. Snad to nějak pořeším. :-)

Díky za pomoc, už nic takového neřeším. :-) Jen jsem chtěl ukázat, že tam nějaká vůle je. Teď budu jezdit a spořit abych ho trochu zkrášlil. :-( Zatím je úplně sociální :-)

Díky všem.
podolak2
Registrovaný
Příspěvky: 78
Registrován: pát 20.06.2014 00:00
Bydliště: Přerov

#45 Příspěvek od podolak2 »

pročítal jsem toto téma, mám podobnej možná i stejnej problém v mamčine 525tds ... cuka a je taková nestála při řazení, ale užý s ní jezdím asi 3. den a začínam si na to zvykat je to něco jine než ostatni diesely.... možna jsem ještě chtěl upozornit jestli to neni špatny čerpadlo v nadrži, že by malo tlačilo nafty a motor si pak musel tahat sám a tím by mohli být ty cukani a nevyrovnanost mezi rycvhlostma ... (muj nazor) mam taky novou spojku, tak zkusim se mrknout na to čerpadlo a pak dám vědět jestli ustoupily cukance
Odpovědět