Stránka 3 z 5
Napsal: úte 23.09.2008 13:18
od Helldiver
Ja vam neviem,ale vy dokazete jazdit bezne v E36 na 18'?

Mne sa uz 17' na E34 zda byt tvrde celkom dost, 18 by som urcite nedaval a ked som skusal E36 na 17', tak to sa po nasich cestach bez utrpenia nedalo jazdit - som mal pocit ze to auto stale tyram jak som presiel cez frezovanu cestu, asfaltove zaplaty, vymoly, atd...
Napsal: stř 24.09.2008 13:36
od Pacey
Ja mam na 323 17ky na origo M3 podvozku a je to tvrde dostatence.. Nedokazu si predstavit dat tam 18ky uz ted je to na hrane unosnosti. Kamarad ma seriovy podvozek a 18ky a ma to mekci jak ja takze nezapomenout, ze hodne zalezi taky na podvozku nejenom na kolech...
Napsal: stř 24.09.2008 14:08
od Mazligg
Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil

Napsal: stř 24.09.2008 14:14
od DFender
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil

Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost

Napsal: stř 24.09.2008 14:17
od Mazligg
JJ, to jo. Ale komfort jizdy fakt skoro stejnej.

Napsal: stř 24.09.2008 14:21
od Pacey
Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil

a s jakym podvozkem??
Napsal: stř 24.09.2008 15:19
od Mazligg
Mam obycejny. ale chci sehnat Mtechnik, jestli se teda delal na touring.
Napsal: stř 24.09.2008 15:28
od Spajky
mtech se dělal i na toura, pro tebe rozdíl 17/18 není, pro tebe, jako řidiče, ty po držce od děr nedostáváš

Napsal: stř 24.09.2008 15:36
od Pacey
dela.. no pocitej s tim ze to bude zase o fous tvrdsi i kdyz m technic neni nic tak hroznyho..
Napsal: stř 24.09.2008 15:50
od Mazligg
je ale pravda, ze kdyz prijde cesta na prd, tak jedu jako s hnojem, ale pekna cesta, tak je vymalovany. nekde me zmerit tak mi seberou i ockovaci prukaz

Napsal: stř 24.09.2008 15:51
od Mazligg
ale 17" nebo 18" fakt skoro zadnej rozdil neni.
Napsal: stř 24.09.2008 15:55
od Mazligg
nevi tedkom nekdo o nejakym podvozku na toura?

Napsal: stř 24.09.2008 16:04
od Mazligg
Byl mi nabizeny stavitelny Vmax. Mate s nim zkusenosti?
Napsal: čtv 25.09.2008 01:26
od Griffith
DFender píše:Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil

Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost

nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku

(navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
Napsal: pát 26.09.2008 13:37
od Killca
Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku

(navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil
Napsal: pát 26.09.2008 14:01
od kamikaze5100
měl jsem 17" gumy 225/45 a vyměnil jsem je za 18" 225/40 a nebyl to vubec žadny rozdil na podvozku 40/30 supersport. Nepoznal jsem vubec nic

Napsal: pát 26.09.2008 14:13
od vilejs
myslim ze jediny rozdiel je v cene pneu a ze 18 gumy nikde nezozenies za lacny penaz.17ky sa vyskytuju vsade a za par supek..ja osobne kupujem 80% vzor.nove su zbytocne drahe
Napsal: pát 26.09.2008 14:29
od DFender
Griffith píše:DFender píše:Mazligg píše:Ja jsem teda nezeznamenal markantni rozdil mezi 17" a 18" kolama. jako kdyz dam zimni plechy 15" a potom 18" letni, tak to poznam ale 17" vs 18" neni az tak markantni rozdil

Souhlas, taky v tom takovej rozdíl nevidim, ale jak řikám na rozjezdu to pak poznáš dost

nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku

(navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
O spotřebě sem nepsal ani písmeno

ale pravdou je to že spotřeba se zvyšuje taky

)
Zásadní rozdíl je že s průměrem ráfku roste i jeho obvod, tzn. že na jedno otočení kola ujedeš větší vzdálenost( u rozměrů 17 a 18 je to cca 5-6% )a to je jak jistě uznáš poměrně zásadní veličina, a je tedy na pohyb auta potřeba větší síla a motor se hůře vytáčí a už nepracuje v tak ideálním režimu na jakej byl postavenej... Chápu že nějakejch 6% není zase až tak hrozná hodnota ale znát to je, a to dost.
Alespoň v mém případě to byl docela šok, jak se změní rozjezd u auta co na to výkonově má ...
Napsal: pát 26.09.2008 14:30
od DFender
Killca píše:Griffith píše:nechapu jak zasadni vliv na akceleraci a spotrebu ma pruměr ráfku

(navíc rozdíl 17 vs. 18), měl jsem za to že v tomhle je rozhodující jen šířka dále pak hmotnost popř. nahuštění pneu
vid, kdyz vedle sebe postavim 16tky na 225/50 a 18tky na 225/35 tak sou vysoky uplne stejne, tak v cem je rozdil
V tomhle případě je to fakt jedno

, tady nepoznáš nic, pač ty obutý kola maj bajvočko stejnej průměr

Napsal: čtv 02.10.2008 13:41
od Mazligg
Ale ja mam v technicaku napsany 225/40/18, mam radsi obouvat profil 35?