Stránka 3 z 4
Napsal: sob 05.05.2012 15:38
od beann
M50 airbox a M52 sou stejny?
Napsal: sob 05.05.2012 16:12
od Francis
Zaměnitelné jsou ale ne stejné. M52 má rezonanční komoru navíc.
Napsal: sob 05.05.2012 16:24
od beann
reagoval sem na prispevek s airboxem, protoze doma mam jeden z m50b20 a i nasosku na brzdy... ted jeste jestli to ma opravdu nejaky vyznam...
Napsal: sob 05.05.2012 17:25
od Francis
Za další se airboxy liší podle motoru, resp. podle průměru MAFu ("váhy vzduchu").
Napsal: sob 05.05.2012 17:33
od beann
Francis píše:Za další se airboxy liší podle motoru, resp. podle průměru MAFu ("váhy vzduchu").
áha sem zapomel... zpet k puvodni uprave airboxu - ma to vyznam Francisi?
ses moje oblibena enciklopedie urcite budes vedet

Napsal: sob 05.05.2012 17:38
od PeterE36
Někde jsem četl, že něco málo přidá i koncák z 328i nebo M3 na 323i ( e36 ) jo to tak ?
Napsal: pon 07.05.2012 13:21
od Hanz
smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Napsal: pon 07.05.2012 21:27
od Lada Zuzjak
Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Krasne napsane

Napsal: úte 08.05.2012 09:17
od JaraX
Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
hanzi máš pravdu souhlasím, kuchat z toho auta věci byl muj první napad,ale s tím ten člověk nesouhlasí, u té 323i prej sání přes 10 PS, to si myslím že za 2 litry smysl má, výfuk dá třeba jen 2-3 PS, ale zase strašny placebo navíc

to sou asi jediny dvě věci co smysl mají. otázka zní, co udělá 2,5kovy sani na 2,8 mě? pomuže jí?
Viscu musím taky řešit, zrovna na té 2,8mě je furt seplá, což ji kurevsky bere výkon.
Napsal: úte 08.05.2012 09:32
od Francis
Lidi, vy to tu snad nečtete nebo máte krátkou paměť nebo jste líní hledat a nebo moc hulíte/zobete. Dával jsem sem několikrát odkazy na grafy z brzy motoru M52B28 s origo sacím potrubím a s potrubím z M50. Zároveň tam byly hodnoty průtoku vzduchu potrubím: M52 180cfm, M50 280cfm. Ani to nestačí?
Napsal: úte 08.05.2012 12:44
od noname
zbytečné to tu pořád řešit, většina kar ma stejnak ko elektriku, nebo rovnou motor a to pak změny podobného charakteru poznat nejdou, nebo to ještě zhorší... to jarax, 20 let staré sani z m50 za 2 tis ? lidi važte si peněz

Napsal: úte 08.05.2012 19:54
od JaraX
no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic

Napsal: stř 09.05.2012 11:57
od j3ykobim
JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic

tušim že myslel toto téma .)
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0
jinak jsem včera proved DEBAFFLED AIRBOX a myslim že to cenu má, i kdyby to přidalo jen zvuk

, ale i pocitově se auto lépe vytáčí
Napsal: stř 09.05.2012 12:55
od beann
j3ykobim píše:JaraX píše:no za 2 litry je sani, klapka, vaha, a ja to nekupuju ani neprodavam, tak je mi to jedno
to hledani je taky k hovnu, ja dal hledat a našel jsem tento topic, tak jsem to napsal sem, pokud sem dá někdo odkaz na topic s grafama, budu rád.
jinak dneska jsem tomu kamošovi na té 328i zdemontoval visku, která byla špatná a byla furt seplá, to samozřejmě ani nepoznal, že to jede líp, a jak už nepozná todle, tak nepozná nic

tušim že myslel toto téma .)
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... sc&start=0jinak jsem včera proved DEBAFFLED AIRBOX a myslim že to cenu má, i kdyby to přidalo jen zvuk

, ale i pocitově se auto lépe vytáčí
me totiz prijde ze mi to nejak uchvatne nejede, ale je fakt ze mam dirku u predelu mezi strednim dilem a koncovym tlumicem ve vyfuku... ale myslim si ze zas takovy placebo to delat nemuze... oni asi budou chtit i novy svice po 50tis km....
Napsal: stř 09.05.2012 17:31
od BartakkMartinW
Hanz píše:smirte se s tim, ze realne se pres 200PS "zalevno" nepodivate, mnohem lepsi reseni je snizeni hmotnosti a sice v poradi: 1-kola, 2-interier (sedacky, blbosti z kufru, dojezdovka, baterka, vyztuha narazniku, plasty, zadni sicna a pod), 3-sibr, klima, visco (pokud je auto ma), 4-lamino kapoty
a pak lepsi tlumice, pruziny, brzdy, pneu...
nez resit jestli vymenou ojetyho tlumice ziskam 3PS?
Urcite vaha udela hafo ale nezkurvis tim to auto? Myslim jizdni vlastnosti dyt e36 ma skoro 50:50 mezi napravama a kdyz vyndas vetsinu veci ze zadu tak to uplne zmenis...
Napsal: stř 09.05.2012 19:27
od JaraX
těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,
Napsal: stř 09.05.2012 19:30
od Danys
JaraX píše:těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,
Jen takový blbý dotaz co je to "viska" ?

Napsal: stř 09.05.2012 19:33
od beann
JaraX píše:těch 20-30kg co odebereš víc poznáš na vykonu než na vaze, třeba hodně smysl má šíbr, to je třeba cca 30kg, navíc nahoře na střeše, to dost kurví těžiště, pak ta viska, bere pěknych par koní když je seplá, mnohem lepší nahradit elektrovrtulí,
co kdyz se z visky sunda jen vrtule co je na ni?
Napsal: stř 09.05.2012 20:52
od JaraX
tak ti tam bude pořad rotovat pořadnej kus hliniku oleje a bimetalu, takže ten efekt bude jen částečnej
Napsal: stř 09.05.2012 20:57
od beann
a je tady nekde navod (nehledal sem) jak udelat nebo pripadne prizpusobit vrtuli z klimy?