Pod volantem najdeš CCM - check control modul. Vede do něj velký bílý konektor. Je přidělaný na plastovou matku vel. 10. Potom ho musíš jakoby vytočit směrem ven - záleží, jakou máš v autě výbavu - čím vyšší, tím je tam víc serepetiček okolo. V konektoru najdeš čtyři dráty - žluté s barevnými proužky. Barvy proužků jsou modrá, zelená, šedá a červená. Tady bacha, dobře si tam posviť. Já si vzpomínám, že když jsem to dělal, omylem jsem střihnul žluto-hnědý, při špatném světle vypadal jako žluto-červený. U těch přestřihnutých drátů spojíš žluto-zelený na žluto-šedý a žluto-červený na žluto-modrý. Vše samozřejmě směrem " do auta ". Zaizoluješ a to je celé.
Dva z těch drátů jsou vstup, dva výstup, tím, že je spojíš vlastně vyřadíš check z okruhu.
Obrázky mám původní z toho topicu na bimmerforum, snad se Mike nebude zlobit
Mike to spojoval konektorem, já jsem jen spojil ty ustřižené konce a zaizoloval tepelně-smršťovací bužírkou.
Taky jsem se toho bál, ale je to práce na půl hoďky. Fotky ze sundavání deklu pod volantem jsem sem nedával, to je snad jasný
Vše je bez záruky, za škody si ručí každý sám, ale není se čeho bát
