Stránka 3 z 3

Napsal: pát 03.12.2010 12:38
od jarda
Já když jsem řešil jestli SMG nebo ne, tak jsem právě všude četl že to cuká i při klidné jízdě po městě.

Napsal: pát 03.12.2010 15:58
od patriot
Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er :wink:

Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů :wink:

Napsal: pát 03.12.2010 19:47
od JaraX
patriot píše:Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er :wink:

Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů :wink:


a proč jako ne SMG?

Napsal: sob 04.12.2010 10:34
od patriot
JaraX píše:
patriot píše:Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er :wink:

Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů :wink:


a proč jako ne SMG?


páč by mi tam chyběl spojkový pedál :twisted:

Jsem stará škola, preferuji klasiku, tzn. klacek a spojku :wink: Ale jinak nic proti SMG :nono:

Napsal: sob 04.12.2010 12:33
od petabmw
asi tak kdyz sportovni auto tak fofrklacek :D

Napsal: sob 04.12.2010 21:06
od JaraX
patriot píše:
JaraX píše:
patriot píše:Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er :wink:

Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů :wink:


a proč jako ne SMG?


páč by mi tam chyběl spojkový pedál :twisted:

Jsem stará škola, preferuji klasiku, tzn. klacek a spojku :wink: Ale jinak nic proti SMG :nono:


a to by ti nevadilo že ten kdo by měl SMG by ti ujel jak nic? :)
a že bys měl u SMG navíc Launch control?

Napsal: sob 04.12.2010 21:24
od patriot
JaraX píše:
patriot píše:
JaraX píše:[quote="patriot"]Tak za mně do 330Ci jen man, automat do 5 a 7er :wink:

Ale jak bylo již napsáno, 100 lidí - 100 názorů :wink:


a proč jako ne SMG?


páč by mi tam chyběl spojkový pedál :twisted:

Jsem stará škola, preferuji klasiku, tzn. klacek a spojku :wink: Ale jinak nic proti SMG :nono:


a to by ti nevadilo že ten kdo by měl SMG by ti ujel jak nic? :)
a že bys měl u SMG navíc Launch control?[/quote]

Jako nic ? No snad tam nebude až tak obrovský rozdíl ne .... :)

Ne, nevadilo, přežil bych to :D

Napsal: sob 04.12.2010 21:29
od JaraX
a že nemáš launch control? :D

Napsal: sob 04.12.2010 21:36
od patriot
JaraX píše:a že nemáš launch control? :D


Nechápu - pokud je to na mně :roll:

Napsal: ned 05.12.2010 21:37
od 4am
u toho automatu se k němu možná můžeš chovat slušně , ale už nevíš jak se k němu choval ten co to měl před tebou .......

Napsal: ned 05.12.2010 22:05
od JaraX
4am píše:u toho automatu se k němu možná můžeš chovat slušně , ale už nevíš jak se k němu choval ten co to měl před tebou .......

to samé platí pro spojku, připadně dvouhmoták

Napsal: pon 06.12.2010 00:19
od cybernetworm
Zřejmě mají všichni pravdu že do 3er manuál, ale mat má také něco do sebe. Dle výše již jmenovaných z vlastní zkušenosti(mám mat v 3er e36) vyjmenuji ještě jednu zvláštnost.
Když jsem vůz kupoval, byl jsem zkoušet jen manuály, nakonec jsem se projel v matu a rozhodl jsem se ho vzít na úkor jeho negativ. Nejenže ta pohodlnost je parádní,ale co je super je kick. Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit. Když jsem toto zkoušel s manuální převodovkou, nemohl jsem si to odmyslet, prostě jak "mozek" čeká automatickou reakci převodů a patřičného zrychlení při manuálním podřazením není to ono.. Možná píšu kraviny ale zkuste si to někdy, mozek si automaticky myslí "že to jede líp" i když tomu ve skutečnosti tak být nemusí :) Takový fake,ale příjemný.
Samozřejmě je pravdou že automat není přesný jako když si člověk podřadí kde potřebuje,ale něco do sebe prostě má v jakémkoliv autě :)

Napsal: pon 06.12.2010 09:50
od JaraX
to je pravda, tam je výhoda, že pokud člověk třeba svačí, telefonuje, cokoliv a potřebuje prudce zrychlit, nemusi nad ničím přemýšlet, a prostě dá kickdown, u takovyho V8 4,4 je třeba kolikrát řadit až o tři kvalty dolů, v tomdle je automat lepší, takže jak říkám, kde si chce uživat sportovní jízdu a moc toho nenajede at bere automat a kdo v tom autě sedí od rana do večera at bere automat.

Napsal: pon 06.12.2010 11:23
od patriot
cybernetworm píše: Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit.


To snad umí i manuál, ne ? Když si dám ze 4 např. 2, okamžitě mám 4-5 ot/min a jdu taky "do sedaček" - pochopitelně dle motorizace :wink:

Napsal: pon 06.12.2010 11:32
od JaraX
patriot píše:
cybernetworm píše: Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit.


To snad umí i manuál, ne ? Když si dám ze 4 např. 2, okamžitě mám 4-5 ot/min a jdu taky "do sedaček" - pochopitelně dle motorizace :wink:


no jo, ale ty přesně víš kdy jak bleskově řadit? já když jezdil se 744i manual tak mě to sralo, jel jsem na šestku, dal jsem 4, to bylo malo, tak jsem dal 3, apod, automat hned ví.

Napsal: pon 06.12.2010 11:37
od patriot
JaraX píše:
no jo, ale ty přesně víš kdy jak bleskově řadit?


No a ne .... jsem s autem jedno tělo, jedna duše :D Auto znám a stačí poslouchat motor a vnímat okolí :twisted:

Napsal: pon 06.12.2010 11:41
od JaraX
nechci obhajovat ani jedno, ale štvou mě lidi co tvrdí jak je automat nahovno, jak s tím člověk není tak rychlej jak s manualem a neni to ten pocit z řizeni apod, ale v automatu nic nenajeli, ja furt střidam manual automat a každy ma svoje,

Napsal: pon 06.12.2010 12:01
od patriot
No já patřím mezi ně, nikdy jsem automat neměl a mít nebudu, pokud nepůjdu do 7er.

Nicméně jsem nikdy nenapsal, že je mat na howno :nono:

Napsal: pon 06.12.2010 16:30
od cybernetworm
patriot píše:
cybernetworm píše: Je to něco co na manuálu nejde tolik pocítit. Když si automat sám podřadí o 2kvalty a motor zatáhne je to moc příjemný pocit.


To snad umí i manuál, ne ? Když si dám ze 4 např. 2, okamžitě mám 4-5 ot/min a jdu taky "do sedaček" - pochopitelně dle motorizace :wink:


Samozřejmě že jdeš taky do sedaček, ale asi jsi přesně nepochopil co jsem tím myslel. Tah je v obou případech stejný, ale šlo o ten skok. Když podřadím s manuálem vím automaticky že se otáčky zvednou a očekávám změnu(tedy lepší akceleraci). U automatu který si sám podřadí např. o 2kvalty pouze na základě sešlápnutí plynu je celá reakce(podřazení, a zátah) celkově emocionálně umocněna, pže člověk neví co ho cca čeká. A o to šlo :)

Je pravdou že lidé co v automatu nejezdili ho většinou automaticky odsuzují... Lze to skoro statisticky vypozorovat. Ovšem ti kteří v něm jezdili popř. jezdí, manuální převodovku neodsuzují :) Ví totiž že každá mince má dvě strany.
Lidí kteří manuální převodovku využijí, jak říkajíc na okreskách atd., tolik není. V dnešním provozu a omezených rychlostí je to logické. A předjíždět se dá stejně dobře s automatem tak manuálem,ale to si člověk musí vyzkoušet... Samozřejmě něco jiného jsou okruhy, drift atp :)

Napsal: pon 06.12.2010 20:02
od JaraX
no nevyhodu automatu vidim ve slabých autech, nějaky 318i apod v automatu jsou takovy nic moc, chce to mít silnější motor, 2,5 a víc