Stránka 3 z 3

Napsal: pon 30.04.2012 20:02
od Fx
Je to orientační, ale při startování by neměla klesnout hodnota pod 11,8 V. Blbé je, že k přepisu plovoucího kódu dochází ihned po otočení klíče, takže po spuštění startéru (který žere nejvíc).

Baterku mimo auto můžeš mít, jak dlouho chceš. Důležité je ji nevybít při startování. Data přímo v EWS se udrží i bez baterky, když je jednotka vyndaná z auta. Problémy nastávají defakto pouze při přepisu těch dat.

Napsal: úte 01.05.2012 15:52
od _stalker_
Tak už vim čim to bylo.. že mi to žralo baterku. Sjel sem stim za elektrikářem chvilku sme hledali... odpojit altík.. odpojit řídicí jednotku a tak... no a nakonec sme se dostali na výhřev zámků!!! kterej to kratoval.

Napsal: úte 01.05.2012 20:58
od Fx
Výhřev zámku - zkrat je častá závada, dá se na něj mimochodem přijít i diagnostikou. Ale že by to někomu takhle žralo baterku, s tím jsem se nesetkal.

Napsal: úte 01.05.2012 21:50
od _stalker_
Diagnostika nic s výhřevem nevyhodila.. jenom asi tři chyby a to ještě jenom že to někdo přebil nejspíš při tom když baterka byla nasuchu tak to startovali přes nákej box a šoupnul toho tam víc... a pak že servisní kontrola místo toho aby se vynulovala přes diagnostiku tak to někdo zkratoval o kostru. A ještě našel špatnou druhou cívku, teda jenom ta gumová trubka co je mezi svíčkou a cívkou.
jinak ten chlap co to měřil tak se taky docela divil... :D :D

Napsal: úte 01.05.2012 22:10
od Fx
Otázka je, jakou diagnostikou ti to dělali. Když je to něco pro BMW, tak projde i jiné jednotky než DME :)

Napsal: úte 01.05.2012 23:09
od _stalker_

Napsal: úte 01.05.2012 23:13
od Fx
Shválně bych se za tebou stavil a zkusil to projet GT1/Scannerem 1,4. Jsem taky z P9.

Napsal: stř 02.05.2012 09:47
od _stalker_
klidně se někde mužem sejít.. Kámoš by potřeboval klíč na E36 kompakta je to snad 1996 tak bysme to udělali aspon stim ;)

Napsal: stř 02.05.2012 09:50
od Fx

Napsal: stř 02.05.2012 11:12
od Fx
Tak mi dneska umřel 20pin kabel ke GT1 :-( A jiným to teď nemám jak projet, protože bezvanos je ještě na ADS.

Napsal: stř 02.05.2012 19:58
od _stalker_
Aha... on bude problém i stim klíčem. Ten známej co ho chce.. tak jede od pátku na chatu. :D no nák to pořešíme jindy hold ty klíče určitě a stou diagnostikou jestli si ten kabel ještě budeš kupovat tak klidně taky ;)

Napsal: stř 09.05.2012 08:58
od sadlo
jenom se zeptám, nechtěl jsem zakládat další vlákno.

Když startuju, motor točí ale nechytne, má se pohnout i otáčkoměr?
Pokud ano a mně se nehejbe, viděl bych to na snímač otáček.
Pletu se??

Jinak motor běžel, u závor jsem ho chcípnul a pak už nechyt. Je to 325 bez Vanosu, rok tak 92.

Díky.

Napsal: stř 09.05.2012 20:43
od sadlo
tak vyřešeno. Vadné čerpadlo v nádrži.