Stránka 3 z 5

Napsal: pát 26.10.2012 20:26
od Lucifer
tak to bude určitě ten ventil

Napsal: pát 26.10.2012 20:39
od Kani
diky, ted ho jenom sehnat
8O

Napsal: pát 26.10.2012 20:49
od Lucifer
Zkoušel si ho poklepat kladívkem ? Připojit na prostřední +12 a kostrou spínat jestli cvakají oba ?

Napsal: pát 26.10.2012 22:18
od Kani
Z uvedenych cinnosti zvladnu tak to poklepani kladivkem, cili vyzkousim :lol: Pocitam, ze pokud je pouze ucpany, tak by to poklepani pripadne mohlo pomoct. Nebo to proste obcas pomuze (coz plati u vice veci)

Napsal: pát 26.10.2012 22:45
od Lucifer
On spíš bývá častěji zarostlý a tak drží furt jednu polohu a proměření je taky v celku k ničemu to ti jen řekne jestli je cívka OK nebo KO. Musíš ho procvakat těma 12V :wink:

Napsal: pát 26.10.2012 22:52
od Kani
Sem ochotny zkusit cokoliv. Nejaky navod pro ne-elektrikare?

Napsal: sob 27.10.2012 09:11
od Lucifer
Máš konektor v tom ventilu 3 pinovej vedou do něj 3 kábly, když budeš chvíli na ten konektor koukat tak zjistíš, že se celej ten konektor dá rozebrat, vyndáš z něj ty jednotlivý piny, vezmeš multimetr a proti kostře si změříš na kterym pinu je +12V ten vrátíš zpátky na svoje místo do ventilu jen samotnej pin, na ty zbylý piny ti stačí kousek drátku a spojit s kostrou měly by cvakat pokud ne tak je KO. Zkus bouchnot kladívkem a zase takhle testuj.

Napsal: sob 27.10.2012 10:32
od Kani
Diky, vyzkousim

Napsal: sob 27.10.2012 10:41
od Lucifer
Tim drátkem na ventilu na těch 2 volnejch pinech budeš zkoušet proti tý kostře né na těch pinech na kabelu

Napsal: úte 30.10.2012 21:21
od kovaljuk
Po přečtení všech různých témat včetně tohoto ohledně topení s automatickou klimou pořád nenacházim odpověď na mojí otázku. Tak kdyby jste někdo věděl, prosím o radu.

O co jde:
Auto mi normálně topí jak u spolujezde tak u řidiče, z toho usuzuji, že ventil topení bude nejspíš OK?
ALE, když vlezu do vymrzlého auta a mam nastaveno 22°C na AUTO, tak to topí jak prase, že je mi vedro dokud nevypnu motor. Po třeba 20ti minutách nastartuju, mam stále 22°C AUTO(jak nastavení klapek, tak intenzita ventilátoru) a prostě to netopí ani na nohy, ani na sklo, ani nikam :evil: Rozhodně to neni tak, že by to na mě foukalo vlažně abych v autě neusnul :lol: Začne to topit, až když nastavim 32°C :roll:

Jediný co mě napadá, že je třeba v háji panel klimy, resp. ten ventilátůrek? Mam takovej pocit, že to nepozná kolik mam stupňů v autě.

Předem dík za každou radu.

Napsal: úte 30.10.2012 22:23
od Lucifer
No nejlíp se vyzkouší pokud si zapálíš cigáro a necháš cigáro kouřit k tomu nasávání :D

Nebo pak samotný čidlo který je uvnitř.

Napsal: úte 30.10.2012 22:43
od kovaljuk
Hihi, škoda, že nekouřim :lol:
Asi udělám nejlíp, když seženu panel klimy a zkusim prohodit...

Víte někdo, co všechno dělá ventyl topení? Reguluje i komplet teplotu v autě, nebo jenom rozděluje řidič/spolujezdec?

Napsal: úte 30.10.2012 23:00
od Lucifer
Tak zapal sirku a sfoukni jí ten kouř co z ní pujde taky bude fungovat :D

Ventil topení reguluje pouštění teplý vody do radiátoru uvnitř topení, takže když je auto studený čeká až se ohřeje a pak otevře voda koluje i do topení až je auto vytopený tak jen dávkuje tu horkou vodu. Kdyby byl otevřenej naplno tak by voda v radiátoru měla 90° a to by ses v tom autě asi upekl :wink:

A jsou 2 právě kvůli dvěma zonám aby si mohl regulovat teplotu na každý straně jinou. Jinak k tomu tvýmu problému může bejt ten ventil třeba zaseklej a funguje v podstatě jen když se mu chce :D

Napsal: stř 31.10.2012 00:30
od kovaljuk
Super, dík za upřesnění.
To sem si právě myslel, že ten ventyl bude umět bejt otevřenej na max, tzn. vařicí voda do radiátoru, nebo zavřenej tzn. ziima v autě :lol:
Nejdřív omrknu tu levnější variatu, panel. Ale jak už to tak bejvá, stejnak nakonec pojedu pro novej ventil topení(nejspíš do BMW, protože v ELITU a podobnejch institucí ho mít určitě nebudou).

Napsal: stř 31.10.2012 06:15
od Lucifer
Novej v BMW stojí 3808,- :roll:

Napsal: stř 31.10.2012 10:35
od kovaljuk
Njn, ale kupovat jetej nehodlám, u takovýhle věci to fakt nemá smysl. :(

Napsal: sob 03.11.2012 20:58
od kovaljuk
VYŘEŠENO.
Bylo to nefunkčním ventylátůrkem v panelu digiklimy.
V GME jsem koupil za 70Kč ventilátor do PC, kterej sem akorát upravil flexou, aby mi vlez do panelu. Pak už jenom konektor a díly bylo hotovo.
Nyní to funguje jako nikdy předtim, fakt paráda :P Sem ani nedoufal, že to takhle pěkně bude někdy chodit :D

Napsal: ned 04.11.2012 19:07
od EdyBoyS
kde ten ventil topení najdu, že bych po něm práskl kladivem, jak tu kdosi radil? :-D hledal jsem ho, ale bezvýsledně

Napsal: ned 04.11.2012 23:27
od kovaljuk
U sání hned vedle brzdového posilovače. Dva vedle sebe stojící válečky, do kterých vedou hadice.
U někoho prý pomohlo ventil vyndat, rozebrat(rozhejbat a promazat).

Napsal: ned 04.11.2012 23:28
od Lucifer
Nebo tam je jen jeden váleček pokud nemáš klimu