Stránka 3 z 7
Napsal: stř 23.01.2013 22:43
od Lucifer
Přesně mám to auto s tím motorem rok a nemůžu na to říct ani kousek křivýho slova

Startuju jezdím furt všechno funguje, akorát už je vytahanej řetěz a napínák už asi napíná na max a není dopnuto na 100% takže udělám časem až budou penízky menší servis motoru rozvody těsnění pod makovicí a zase jezdit
Mám 405tis km a auto si bere tak 5dcl na 10tis km oleje a vodu nechlastá vůbec

Jen už to má za sebou podvozek a kastle. A ten fám že to nemá výkon mohl napsat člověk co v tom nikdy nejel na svojí dobu to tahá obstojně a na ropáka se to i rádo vytáčí

Napsal: pát 01.02.2013 17:05
od kizby
Evry mod funkční

je to legrace

akorat mi dava sbohem spojka, což jsem poznal až po instalaci modu

Ale bez něho nekluže.
Napsal: pát 01.02.2013 23:41
od starynovy
nj tak predsalen to par Nm pridalo

Napsal: sob 02.02.2013 00:02
od kizby
neřekl bych pár, ale dost

Teď ještě pořešit vzduch

Napsal: stř 06.02.2013 02:46
od Bufik36
Takže vaše rada zní dlabat na chip a jít do evry mode? Zvláštní v nějakým videu se mi fundovanej týpek snažil dokázat že chip zohledňuje víc faktorů než power box (evry mode) a proto je lepší

Napsal: stř 06.02.2013 11:04
od starynovy
ano dobry chip zohladnuje limiter momentu, maximalnu davku, dymivost apod. lenze ten motor, a prevodovka v tom aute znesie ovela viac nez tam da aj ten mod, a nieto chaby chip ktory v najlepsom prida 15-20PS, a ked berem ze odpor stoji 2 koruny

Napsal: stř 06.02.2013 15:19
od k5ynd1
ja si svoje tds chipoval se znamym a dotahli jsme to na takovou uroven, ze pri seslapnuti na podlahu na 3ku se kola zacaly jeste trochu protacet, kourilo to teda uz hodne solidne a spojka to nepobirala. to muselo byt vic nez +20ps a hlavne Nm. tak se to nachipovalo "mene" a prokluz byl jen na 5ku pri plnym v zatahu. kdo to chipuje jen o ty 4mg davky na to maximum 55mg, tak to vykon moc nezvysi. urcite davce v mg odpovida napetova uroven a tech 55mg je hluboku pod maximem 5V, ktere cerpadlo zvladne. malokdo tomu ale tak rozumi, aby pouze chipem z motoru dostal podstatne vic zbesilych oslu

. potencial ten motor ma. s hlavou, turbem jsem taky nikdy nemel problem. podarilo se mi to uvarit, kdyz se odporoucela vodni pumpa, odnesl to akorat termostat. v lete mi cerpadlo zacalo nevim proc blbnout. z niceho nic. vubec to nechtelo nastartovat. za pul dne to treba chytlo bez problemu chytlo a normalne jezdilo. tak jsem dal mechaniku a mam po starostech. kroutak krasne od nizkych otacek, ubrousil jsem pridavac, takze evry mod tam vlastne mam

turbo muzu nechat tlacit kolik zvladne, kdyz me netrapi zadna cidla a jede to nadherne...
Napsal: stř 06.02.2013 18:42
od starynovy
tak ked ste sa pohrali s tou druhou pamatou, a zmenili tie prevodove tabulky, to verim ze to slapalo slusne, ale to ste boli asi jediny v ČSSR, bezny chip spociva v naliati softu do tej pamate s mapami, a kalibracny procesor paliva je netknuty.. 51mg nafty, a huraaa ako to taha

ja som tam ten chip chvilu mal, ale nevydrzal ani 2 mesiace, a uz tam bola mechanika no.
Napsal: stř 06.02.2013 20:07
od fabledwarrior
Můžu se zeptat, odkud jste vzali to mechanický čerpadlo? Z jinýho auta nebo je stavěný? A kolik to stojí?
Napsal: stř 06.02.2013 20:29
od starynovy
tak najdostupnejsie je z 2.4td (M21).. stoji tolko za kolko ho zozenies

a stupen patalii este zavisi na tom ci mas M51D25TU alebo OL, do novsieho typu musis nechat vysustruzit medzikus, cerpadlo ma mensiu prirubu.
Napsal: stř 06.02.2013 20:34
od fabledwarrior
Ouu:D Aháá.. no já furt přemýšlím jestli si nekoupit TDSo, daj se sehnat za pěkný peníze a když se s tím dá takhle hrát, tak se mi to moc líbí no:D čerpadlo z tak starýho motoru určitě nebude stát 20k ne?
Napsal: stř 06.02.2013 20:37
od starynovy
to nie, maximalne 4000.. j to je vyhoda toho motoru, je este uzivatelsky priatelsky, taka 30d uz nie, tam musis jazdit s tym co ti BMW dalo, a modlit sa aby sa to nevysralo

inac ten zlomovy rok je asi 93, takze ak kupis starsiu E34, bez FL, mas o sustruzenie menej, staci vymenit, dotiahnut lanko plynu, a mozes zacat predavad prebytocne cidla.
Napsal: stř 06.02.2013 21:40
od fabledwarrior
Já jsem spíš právě pomýšlel na nějakou E36 no=/
Napsal: stř 06.02.2013 21:43
od starynovy
tak tam uz neviem ako to je, to ti povie niekto fundovanejsi u E36, ale ten motor spoznas podla priruby cerpadla, celohlinikova je dobra, liatinova srobovana je novsi typ.
Napsal: stř 06.02.2013 21:46
od fabledwarrior
Ale tak abych si to urovnal.. ten evry mod se dělá na elektrickým čerpadlo... a přidá to dejme tomu +/- kolik výkonu/nm?
Nebo tam nasadím mechaniku a to je výkonnější?
Napsal: stř 06.02.2013 21:55
od starynovy
obacajny chip pridava asi 4mg nafty, chip s ktorym sa hoodne pohras uz prida par 10mg, na mechanike pridas srobovakom aj viac nez treba

.. jednoducho povedane nafta je u dieslu vykon, kolko to prida je tazko povedat, ale s mechanikou nieje problem 200PS, a okolo 400Nm, pokukaj na dieselpower fore omegu 2.5TD, alebo 36tku s 250PS a 500Nm, samozrejme tam uz su aj ine turba, ale tych 200 da ten motor s povodnym vybavenim.
Napsal: stř 06.02.2013 22:17
od k5ynd1
když někdo hodlá montovat mechaniku, je dobré dát tam vačku z toho elektronického. má myslím místo 2,2 2,6mm zdvih. tehdy jsem to nevedel, tak na jare to udelam. a jsem zvědavý na rozdíl. tím šroubkem na čerpadle toho moc nevymyslíš, hlavní je zbrousit přidavač. tím to pořádně nakrmíš. zvedneš tlak na turbu, protože tě neomezuje čidlo na 1,5b no a hned řešíš spojku, protože nepobírá ten krouťák

taky přidáš plyn a jedeš, nečekáš než se jednotka rozmyslí, co se po ní chce. kolik přidáš, tolik jedeš.
Napsal: stř 06.02.2013 22:28
od starynovy
jo jo, to ma nenapadlo tu vacku spomenut, ale ak nechces zavodit pojde to aj s tym originalom.. povodne po pretesneni som to zlozil s nim, ale este nez som to cele poskladal mi svedomie nedalo, a musel som tam dat tu z elektroniky

Napsal: stř 06.02.2013 22:55
od fabledwarrior
A jak se to řeší když nestíhá spojka? Jaká se dává?
Normálně by jste na toto téma mohli sepsat nějak FAQ, řekl bych, že spoustu lidí by to zajímalo:
Napsal: stř 06.02.2013 22:57
od starynovy
vsetko je to uz na dieselpower, tu moc ludi netuni, tu skor ludia riesia preco to za tepla toci 5s

asi najlacnejsie je nechat lamelu preoblozit niecim kvalitnejsim-organika, to by malo normalnemu uzivatelovi stacit, pripadne tam dat nejaku vacsiu, pasuju aj z inych motorizacii.. alebo zavodnu keramicku.