Stránka 3 z 3

Napsal: stř 01.01.2014 23:12
od Zemi
1l/500km... Takze to motor udajne nespaloval kdyz nehulil, ale musel to tedy tlacit do vody coz taky nebylo videt. Zajimavej pocin...

Hlava by se mela nechat rovnat vzdy... Strizlive bych to videl na cca 8-10tis. vc. materialu a prace mechanika...

Napsal: stř 05.02.2014 14:32
od Malwin
Otázkou je zda bylo třeba rovnat hlavu??....pokud měnil jen gufera tak vyměnil těsnění pod hlavou preventivně....protože hlava šla kvuli vymene gufer dolu.... Taky by mě zajímalo zda měnil i těsnění víka ventilů???
Mám totiž stejnej motor stejnej nájezd a stejnej problém.....auto nehulí, jede jak má tlaky jsou jak měl on, separator vyměněnej voda se neztrácí a ani není olej ve vodě......chlastá to stejný množství oleje.....přijde mi že to netěsní čímž to tlakuje do vany a z tý to pak tlací olej hadicí přez separátor do sání.....
Zajímá mě zda v tý rozborce a výměně těsnění není nějaká komplikace a dá se to udělat v klidu v garáži....