Stránka 3 z 3

Napsal: pát 27.12.2013 10:25
od Trpaslo
no já hlavně tipuju že N53 montovali až po FL (2007 + ) a to asi už bude mimo mé finanční limity.

Napsal: pát 27.12.2013 10:41
od vita11
N53 se začal vyrábět v roce 2007 v E60 byl jak říkáš od faceliftu. Ze začátku bylo i EURO4, ale zvuk na volnoběh, hlavně za studena je ehm ... asi tak jak říká pavproch..

Napsal: pát 27.12.2013 13:59
od omaro1
Co se týče e90 tak do toho se dával n53 již krátce před faceliftem,
mám ho doma rv 2007

Napsal: pát 27.12.2013 21:33
od JaraX
e60 bych zavrhnul hned, servisuju jich asi 30 a je to nejporuchovější bmw co se snad vyrábělo, hlavně elektrika a furt do toho zatíká.
E90 je celkem bezprobmlémová,
E46 je kvalitnější, ale zase už stará,
šel bych po konkrétnějších kusech, E90 moc v R6 benzínu není,

výhody E46
možnost LPG (beru jako hlavní vyhodu)
cena?
sportovnější pocit z jízdy

výhody E90
idrive s CIC
LOGIC 7 audio
pohodlnější


u obou aut to chce ale koupit opravdu 6válec, navíc bych si stanovil nějakou základní výbavu a oni už se ti ty auta vysortují sami,
sehnat E90 s el sportovníma sedačkama moc nejde.
já jezdím s obojím a každý má svoje ale v E46 se dá víc čarovat z mín penez. do svojí E46 vymyšlím kraviny jako 16:9 navi, el roleta, M3 sedačky apod, do E90 tydle věcí stojí majlant, takže jak říkam, šel bych po konkrétních kusech a zvažil bych jestli chceš jít do LPG což by ti rozhodlo pro E46.

Napsal: ned 29.12.2013 00:30
od VRsix
Ach jo, většina kluků tady má s e60 dobrou zkušenost, včetně mě...

Napsal: ned 29.12.2013 10:16
od JaraX
tak ja nevím, ale ja spolupracuju s celkem dost mechanikama a mame teda všichni s E60 negativní zkušenosti,
v jednom kuse se v tom mění budíky, EHC jednotky, PDC jednotky, měchy, MPM jednotky, CCC umíraj jak na bežícím pásem, už jsem se naučil mít tydle jednotky skladem, dost se na tom dá vydělat pokud to lidem spravím hned ten den, kable do víka kufru se spravujou furt, stejně jako se mění anténí moduly ve spoilerech, není neobvyklé že přijede auto které má najeto do 100 000km a ma KO 2-3 řídící jednotky a zatečeny do světel,
dost jsem v kontaktu se Snejkem a ten si taky pochvaluje kolik je díky E60 práce.
naproti tomu E65, E90 sou celkem bezproblemovy, u E90 se sere zámek volantu stejně jako u E60, sedma ho naštestí nemá.

Napsal: úte 31.12.2013 10:57
od Trpaslo
Hm sedma je na mě moc velká asi.. i když koráb je to krásný:)

Ta poruchovost E60 mě mrzí.. i když je mi jasný že to je kus od kusu, tak přesně takové problémy jsou něco, čemu bych se co nejraději vyhnul.

Tím pádem zbývá E90 na kterou bych potřeboval ještě trochu pošetřit aby to bylo ono

Napsal: úte 31.12.2013 13:22
od STYDLY
Ja mohu porovnat E46 320D 100KW kombi a E91 320D 120KW.

E46 jsem mel 2 roky, koupil jsem ji s 210tis a kdyz jsem ji prodaval mela 280tis.,
vybava - 4xel.okna, digi klima, mlhovky
dodelano - mutl. volant, tempomat, orig tazne.

E91 mam cca 1,5 roku, dotahl jsem ji z nemecka s 220tis. ted ma 275tis. vybava: 4xel. okna, digi klima, roletky, dpf, xenony, vyhr. sedacky,
dodelano - koz. sport. el. sedacky, cerny interier, tempomat, multifunkce, LCI pan. klimy, LCI budiky, vyhrivana zrcatka, zabudovananej tablet, chip

E90 - je novejsi, prostornejsi, pohodlnejsi, aktraktivnejsi, ma lepsi podvozek, lepsi akcelerace
opravy: vymena vstriku, jinak vse mimo beznou udrzbu origo , teda v BMW v nemecku byl jeste menen ve 190tis dpf filtr,

E46 - zda se byt sportovnejsi, ma kvalitnejsi upravu dilu (sroubu), kvalitnejsi dily v interieru, nechybi v zakladni vybave vyhrivani zrcatek(to me u E90 dost prekvapilo),
opravy: ramena na pr. naprave, komplet silentbloky, komplet tlumice a pruziny, vaha vzduchu, remenice,

Ja bych urcite sel zas do E90, dokonce mi o oproti E46 prijde mene poruchova, ale to je asi kus od kusu..
Bejt tebou tak hlavne koukam po nejakem zachovalem kousku a nehledim tolik na vybavu, vzdy si pak muzes vse dodelat a dneska uz to nestoji tolik.

Jinak E60 tez neni spatna, hlavne po FL, ale te bych se vice bal, ojete e60-tky budou mit urcite nabehano daleko vice, ikdyz v CR ma kazde auto max. 160tis, jen zalezi kolikrat to mas vynasobit:D

Napsal: úte 31.12.2013 13:27
od Vlasta
Sedma má kliku, že se nedělá v kombajnu, jinak by vady zatejkání jako E61 měla taky

Napsal: úte 31.12.2013 13:46
od STYDLY

Napsal: úte 31.12.2013 19:20
od JaraX
Vlasta píše:Sedma má kliku, že se nedělá v kombajnu, jinak by vady zatejkání jako E61 měla taky

a proč teda zatika i do sedanu e60?

Napsal: úte 31.12.2013 19:28
od Vlasta
Mně teda ne. Za 6 let, co auto mám jsem kromě běžnýho spotřebáku měnil jenom jednu žhavičku a jednotku žhavení (02/2006)

Napsal: úte 31.12.2013 19:44
od JaraX
tak samozřejmě, taky znám plno lidí co maj fordy a pežoty a podobny zmrdy a jezdí bezproblému ale prostě většina lidi s tím ma strašny problemy.

Napsal: úte 31.12.2013 20:03
od Vlasta
Když si koupí auto co desetkrát objelo zeměkouli, tak se není co divit

Napsal: úte 31.12.2013 20:40
od JaraX
tak podle E60 je obvod zeměkoule tak 10 000km :D

Napsal: úte 31.12.2013 20:47
od Vlasta
To si novej majitel jenom myslí, že ta jeho ojetina má jen 100 tisíc km

Napsal: úte 31.12.2013 21:18
od Filozof
no jo se podívejte do inzerce auta 3-4 let stará mají 140-200tis km najeto a proč mají i 7-15letá auta kolem 200tis najeto ? To bude někde chyba.
Nebo se skoro vše stáčí automaticky... :?