Stránka 3 z 3

Napsal: ned 07.09.2003 22:57
od LOPOLO
martinez, vysvetli .. ja myslel ze to musis nekde nastavit v servisnim modu palubniho pocitace

Napsal: ned 07.09.2003 23:07
od Martinéz
no, u modernejsich aut s BC ci Navi to jde, ale stejnak je vetsina nastavena od vyrobce na standartni rozmer gum PLUS si auto z vyroby a stabilne pridava cca 10-15km/h jako rezervu. treba kvuli neprekracovani rychlosti atd...

Napsal: ned 07.09.2003 23:20
od LOPOLO
na prekracovani rychlosti tam mam tlacitko limit. Ze nemerej tachometry presne se nepru ale ze by schvalne ve fabrice nastavovaly prislusny veci tak aby to ukazovalo nesmysly? To se mi nechce moc verit .. ale co ja vim.

Napsal: ned 07.09.2003 23:39
od Martinéz
nerikam, ze nastavujou nesmysly, jen to proste nastavej tak, aby to za zadnou cenu neukazovalo min. mrkni se treba nekdy do casaku automobil nebo jak. tam to vzdycky merej a vsechny auta ukazujou o 5-10% vic, nez je pravda. s rychlosti se promerovani konstantne zvysuje..

Napsal: pon 08.09.2003 01:41
od HEERY
Originál zaslal LOPOLO
[B]Pak byla jeste zajimava cesta do Prahy. Jel sem ja, Lukas a Herry. Domluvili sme se ze pojedem pomalu, coz VZDY ve finale znamena zbesilou jizdu. Nejdriv sme udelali par kolecek kolem Chrudimy a vyrazili na Prahu, po par kilometrech, kdy sem jel v pohode (100 - 120) na cele sem v ramci dobryho vychovani jel ponekud vic vpravo. To si Herry se svou zbesilou M5 vylozil tak, ze by mel vyrazit do cela a udat tempo. :-) A udal. :drive2: Melo to za nasledek nekolik pro me novejch zazitku, bezne totiz nejezdim po normalni silnici vic jak 200, nepredjizdim auto ktery predjizdi jiny atd. Pak se Herry odpojil, ( bohuzel jsem na nej nemel telefon ) a ja jel s Lukasem na cernak, kam dorazil Lukke s pritelkyni. Nakonec jsme vo pulnoci vyrazili na vopusteny letiste jeste trochu potrapit auta a natrenovat starty. Seriova 330d E46 jede velmi pravdepodobne o chloupek lip nez seriova 328i E36. Na sprintu se to moc neprojevilo ( zalezi na startu a pak se po dobu sprintu v podstate nic nemeni ) ale na dalnici v rychlostech 200+ lehce ujizdi :ucta: Nocni dychanek ukoncila zapruzena prejmajitelka letiste.

Tak to je skoda , ze jsem se odpojil - natrenovat starty potrebuji jako sul...Ta cesta do Prahy coool a drzeli jste se statecne :ucta:
Jako vzdy me fotky z akce tady

Napsal: pon 08.09.2003 09:04
od Murfas
Prohlizel jsem si foto od HEERYHO, pekne ale postradal jsem tam naseho specialistu na sprynty BUBIHO...........on tam chybel.......:D

Napsal: pon 08.09.2003 21:39
od Lukas H.
Originál zaslal Petr
[B]Aha, to sem nevěděl.:eek:


Shrekovo byvala kara ma jeste navic vetsi intercooler z Mercedesa SLK a zvysenej plnici tlak na kterej se ted chystam... :) Ale rozdil nebyl az tak velky, asi 0,3s...

Napsal: úte 09.09.2003 05:38
od LOPOLO
Originál zaslal HEERY
[B]Tak to je skoda , ze jsem se odpojil - natrenovat starty potrebuji jako sul...Ta cesta do Prahy coool a drzeli jste se statecne :ucta:
Jako vzdy me fotky z akce tady


:D .. nasels vysledky tech sprintu na webu?

Napsal: úte 09.09.2003 09:05
od Lukas H.
Originál zaslal LOPOLO
[B]:D .. nasels vysledky tech sprintu na webu?


Ja je hledal a bohuzel bez uspechu... :(

Napsal: úte 09.09.2003 22:43
od Martinéz
nenma nahodou LukasH. s majitelem Shrekokary nejakej zavodni tym? soudim tak podle stejnejch zavodnich uboru....viz. foto 1:):):)

Napsal: úte 09.09.2003 23:48
od HEERY
Vasledky budou na http://www.auto-tuning.cz
Ale jeste to neaktualizovali