Stránka 3 z 4

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 09:35
od El_Fuego
Asistent ti auto podrží asi 5 sekund po tom co pustíš brzdu, takhle funguje u všech BMW se kterýma jsem jel a asistent měli. Jestli máš automat, tak si zkus zastavit někde ve větším kopci a pusť brzdu, uvidíš že po chvilce ti couvne. Nebo teď mě napadá, jestli jsem třeba lehce neťuknul do plynu a tím ten asistent vyrušil? Každopádně asistent rozjezdu ti nebude držet auto po celou dobu od chvíle, kdy pustíš brzdu. To si zase pleteš s funkcí hold....

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 10:54
od Itchythefirst
A6 necouvne nikdy, ale je pravda, ze 5+ sekund mi rozjezd nikdy netrva. Ozkousim to v tydnu s 6er ;-)

Kazdopadne shrnuti:
SMGIII pokazdy bez brzdy/rucky v kopci hned zacne couvat, ano?
Jde SMGIII nejak "presvedcit" aby radilo jako beloch? Tedy jemneji, aby nepoustelo spojku jako prasomut a nekopalo to s celym autem? Na sportovni jizdu je to dobry, ale pokud chces jen "na pohodu", tak je takovy chovani spis otravny :-\

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 10:56
od JaraX
většinou to vyřeši kalibrace, nikdo to nedělá, přitom to trva 2 sekundy.
pak je to jine auto. zkus to klidně až budeš auto kupovat.
hodíš cca 60ti auto do N, a pak na 2s podržíš obě pádla a je to.

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 11:01
od Itchythefirst
Supr, ozkousim :-)
Jen nechapu toto:
hodíš cca 60ti auto do N
Jako pri jizde rychlosti ~60km/h tam zaradit neutral?

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 11:43
od zddan01
Itchythefirst píše: Kazdopadne shrnuti:
SMGIII pokazdy bez brzdy/rucky v kopci hned zacne couvat, ano?
Jde SMGIII nejak "presvedcit" aby radilo jako beloch? Tedy jemneji, aby nepoustelo spojku jako prasomut a nekopalo to s celym autem? Na sportovni jizdu je to dobry, ale pokud chces jen "na pohodu", tak je takovy chovani spis otravny :-\
ne, SMGIII má asistent rozjezdu, 1 vteřinu to drží, potom co pustíš brzdu (viz návod pro MY2008, do kterýho jsem koukal)

je třeba si fakt uvědomit, že SMG je primárně pro "ruční" žazení, ne pro komfort v automat režimu (tím nerozporuju tu kalibraci)

každopádně, jestli řešíš u koupě M6, že ti couvne z kopce (a ona vteřinu necouvne :lol: ), tak se na to vy... a sháněj 650i fl individuál, nebo nějaký druhý auto, já se z takovejhle myšlenek právě timhle vyléčil a jak si pěkně 645Ci vážim :D

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 11:58
od Itchythefirst
Sekunda staci, to je dost casu :-) No me osobne nejaky couvani v kopci nevadi, s tim jsem zatim nemel problem v zadnych v aute, nakladaku ani autobusu, ale nauc to zenskou :-D
650i pro me nema smysl. Ten rozdil 645i->650 je minimalni, mnohem mensi nez treba 630i->645i. Strasne se mi libi treba E85, ale do toho se nevlezu :-| A ta M6 (i M5) je fakt super auto, jeste mozna 911 by stala za hrich ;-)

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 13:04
od zddan01
obyč 645Ci a 650i fl a individuál je rozdíl velkej, je to až o 7 let novější auto s daleko větší výbavou, která v tu dobu u 645Ci nebyla a individual je úplně jiný auto

zmiňuju to proto, že nákladově na provoz je to stejný auto jako 645Ci, ale posun velkej (ne až tak v jizdních výkonech), taky by se člověk na dlouho zabavil jejím hledáním :D

Z4 roadster, na co když je E64? to spíš coupé, to je vzácnější a ještě víc designový, já se do něj vejdu a co si pamatuju jsme stejně velký
911 je skvělá, cena je vyšší, protože ji všichni chtěji :D
nebo pak třeba E24, nebo E31

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 13:18
od JaraX
daleko větší výbavu? jako myslíš ty dvě tři věci co to může mít navíc? vždyt ty 6ky moc výbavy mít nemůžou a mezi FL a předFL je jen pár drobností co můžeš mít navíc.

911 je daleko mín zábavný auto jak 6er

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 13:42
od zddan01
je to myšlený primárně tak, že je to prostě modernějc působící auto a jakej rozdíl je mezi indiv/obyč víš nejlíp ty :D
jo, jsou to 2-3-4 věci, co bych odtud bral - acc stop&go, CA, SC a HUD (byl sice i v 645Ci, ale až od konce 2004) a pak další věcičky na hraní jako třeba pádla na volantu, 10% výkonu a Nm navíc, CIC, NV, usb k audiu (a teď to nebrat tak, že se počítá i to, co jde dodělat...)

tak s tou 911 budeme mít každej jinej názor :D ale 6 je perfektní poměr ceny/výkon, to bez diskuze a splňuje účely, který po ní chci líp než 911

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 13:46
od Tomasis
Když sundáš víko kufru tak máš taky 911 ;)

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:00
od Itchythefirst
zddan01 píše:Z4 roadster, na co když je E64? to spíš coupé, to je vzácnější a ještě víc designový, já se do něj vejdu a co si pamatuju jsme stejně velký
Coupe se mi nelibi a kdyz uz hracku, tak bez strechy ;-)
zddan01 píše:jo, jsou to 2-3-4 věci, co bych odtud bral - acc stop&go, CA, SC a HUD (byl sice i v 645Ci, ale až od konce 2004) a pak další věcičky na hraní jako třeba pádla na volantu, 10% výkonu a Nm navíc, CIC, NV, usb k audiu (a teď to nebrat tak, že se počítá i to, co jde dodělat...)
ACC v 6er mi prijde jako mit sterace na ponorce :-D U dalnicniho parniku typu 7er to ma smysl, ale u GT mi to osobne prijde celkem zbytecny.
CIC neni automaticky v FL, davalo se az do uplne poslednich rocniku 2009-2010.
NV je v 6er k nicemu, ten display je mimo zorny pole, to radej budu koukat na cestu :-)
USB tusim, ze je to pouze k CIC.

Co stoji za zminku v E64 FL je motor, prevodovka(jestli nekdo pozna rozdil mezi 6HP26 a 6HP28) a lepsi (aktivni) operky hlavy.
JaraX píše:911 je daleko mín zábavný auto jak 6er
JaraXi, muzes to prosim te nejak rozvinout? Ja s tim asi nemam najeto co ty, ale neprislo mi to jako min zabavny auto :-)
Tomasis píše:Když sundáš víko kufru tak máš taky 911 ;)
No, to je fakt :-D

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:05
od zddan01
:lol: :lol: :lol: každej máme jiný nároky...

prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém ;)

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:20
od vita11
Itchythefirst píše:ACC v 6er mi prijde jako mit sterace na ponorce :-D U dalnicniho parniku typu 7er to ma smysl, ale u GT mi to osobne prijde celkem zbytecny.
A kde je GT nejvíc doma? :D
Itchythefirst píše:NV je v 6er k nicemu, ten display je mimo zorny pole, to radej budu koukat na cestu :-)
A navíc je v něm uplné hovno vidět. To bych nejradši vyměnil za ACC
Itchythefirst píše:USB tusim, ze je to pouze k CIC.
Dalo se připlatit i k CCC. Minimálně u LCI
Itchythefirst píše:Co stoji za zminku v E64 FL je motor, prevodovka(jestli nekdo pozna rozdil mezi 6HP26 a 6HP28).
Ve sportovním režimu na pádla to daleko rychleji řadí. Pocitově skoro jak DSG. Jinak jsem rozdíl nepoznal
Tomasis píše:Když sundáš víko kufru tak máš taky 911 ;)
To říká hodně lidí :D

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:35
od JaraX
- NV, SCA, ACC, USB, i HUD šlo mít i předfacu,
- face přináší jen pár drobnůstek jako CIC, a stop&GO
- ACC je super i v 6er, když je provoz a nedá se předjíždět je to pecka, zrovna ted mám zákazníka s kterým lovíme 6er, už jsme byli na Poppové, jako jedna z mála v evropě totiž má ACC a pán to má jako podmínku, protože jen ACC zvyklej z druhýho auta, bohužel si to ta Poppova dost pokazila stavem
- Individual je samozřejmě jinde, škoda že ta cena tohoto není 5tinová :D
https://www.ebay.com/itm/Inkl-UMBAU-BMW ... SwX05bb0~r
- 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern, a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:37
od JaraX
zddan01 píše::lol: :lol: :lol: každej máme jiný nároky...

prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém ;)
můžu se zeptat kolik jsi s tou M6 naparkoval?
já to osobně problém vidím, já si na to celkem zvykl, ale ženu bych to asi dyl učil, mám problém s tím popojíždět po dvoře, když mi kluci říkaj "pojd ještě máš 40cm" a já na to "na to už se necitím"

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 14:57
od Michal595
JaraX píše:- NV, SCA, ACC, USB, i HUD šlo mít i předfacu,
- face přináší jen pár drobnůstek jako CIC, a stop&GO
- ACC je super i v 6er, když je provoz a nedá se předjíždět je to pecka, zrovna ted mám zákazníka s kterým lovíme 6er, už jsme byli na Poppové, jako jedna z mála v evropě totiž má ACC a pán to má jako podmínku, protože jen ACC zvyklej z druhýho auta, bohužel si to ta Poppova dost pokazila stavem
- Individual je samozřejmě jinde, škoda že ta cena tohoto není 5tinová :D
https://www.ebay.com/itm/Inkl-UMBAU-BMW ... SwX05bb0~r
- 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern, a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
Poppova neni topka pokial ide o stav?tam by malo byt vsetko vyriesene nie ked som videl inzerat...

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 15:03
od JaraX
zatím nemužu napsat vady, jelikož zákazník s poppem se furt ještě domlouvaj za jakou cenu by to zákazník vzal nebo nevzal atd. pokud mi to dovolí tak to pak napíšu

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 15:05
od zddan01
JaraX píše:
zddan01 píše::lol: :lol: :lol: každej máme jiný nároky...

prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém ;)
můžu se zeptat kolik jsi s tou M6 naparkoval?
já to osobně problém vidím, já si na to celkem zvykl, ale ženu bych to asi dyl učil, mám problém s tím popojíždět po dvoře, když mi kluci říkaj "pojd ještě máš 40cm" a já na to "na to už se necitím"
nic :lol: tady ale nejde o mě, v mým případě by strach při parkování byl překonanej strachem ze servisních a provozních nákladů a následnýho osobního bankrotu :lol: :lol: navíc ten rozjezd máme vyřešenej, ne? stačilo se podívat do návodu :)

to poppovo ale nemá stopgo acc, ne? mám dojem, že to byl předfl, nebo se mýlim? ten stav je teda překvapení, dyť to bylo auto udělaný od Snejka?!

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 15:10
od JaraX
no ale popp s tím dost jezdí a od doby co to snejk udělal už něco najel a prostě 6er je poruchová věc, co sí říká ráda o peníze, navíc popp není takovej že by to nějak moc prožíval co jsem pochopil.
ale je s ním sranda, v podpisu za 7 milionů aut, staví vilu na siciliii a když jsme za ním byli tak zapojoval v nějakým baráku zásuvky :D
stop&go to nemá a ani to není podmínkou

Re: 645ci SMG vs. bezSMG

Napsal: úte 16.07.2019 15:23
od Itchythefirst
zddan01 píše::lol: :lol: :lol: každej máme jiný nároky...
prostě mě zaujalo, že se tu řešilo couvání M6 z kopce při rozjezdu jako problém ;)
Jak rikam, me to nejak netankuje, ale uz vidim, jak z toho zensky praskne cevka :-D
JaraX píše: - 911 je proti 6er strašně auto, entertainment apod, katastrofa, něco na tom nastavit, udělat, hrozný, prostě koncern
Tak Porsche se v tomhle trosku vymyka, ten jejich shluk tlacitek ala Vertu je tragedie. Ale CCC je ryzi bulshit, nez si tam clovek nastavi co potrebuje, tak mu z toho jebne. To teda zlatej koncern (Audi) a jeho MMI.
JaraX píše:a co se týče jízdních vlatností, je to mnohem dokonalejší auto než je 6er, má těžiště mnohem míň, a prostě abys ses svezl musíš letět mnohem víc než s 6er, co už je problém u 6er, tam taky při jíždě předpisovýma rychlostma trpíš nudou, narozdíl od třeba mustanga, kterej je zábavnej i předpisově a ta 911 je na druhým konci žebříčku, to auto je prostě moc rychlý, moc pohodlný. já jsem se ani nedokázal přibližit limitu toho auta, což mi u 6er nedělá problém a pak si to víc užiju, samozřejmě to nebylo moje a neměl jsem tím najeto, ale přišlo mi to takové moc dokonalé, precizní, a nemá to tak hezký zvuk jak V8, pokud chceš ale honit čas, tak je 911 fantastická. a ta PDK převodovka je labůžo
Jo takhle, tak to souhlasi s mojim pozorovanim, ale i tak je to prijemny svezeni :-)
zddan01 píše:nic :lol: tady ale nejde o mě, v mým případě by strach při parkování byl překonanej strachem ze servisních a provozních nákladů a následnýho osobního bankrotu :lol: :lol: navíc ten rozjezd máme vyřešenej, ne? stačilo se podívat do návodu :)
Jo, je to tak, vyreseno :-) Jen me zajimalo, jak se to ma v realu chovat, protoze pokud s necim nemas najeto fakt hodne a nemas srovnani s jinyma autama, tak nevis, jestli je to ok nebo ne ;-)