
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 - kamienok a prasknuté čelné sklo
jo jo já to chápu a v podstatě s tím souhlasím, ale nelze na to takhle nazírat. Že někdo koupí past je i jeho chyba. To je každýho risk, že kupuje ojetinu. Každý majitel si auto může ne-servisovat jak se mu zlíbí, protože je to jen jeho majetek. Jak říkám, chápu tvůj pohled, ale je to jejich věc, mnohem víc mě v analogické situaci spíš štve český nezájem o společný životní prostor, kde se češi chovají podobně jako k těm autům. Ale to už by byla hodně OT diskuze 

Ad pojišťovna: Generali mi nebyla za 4h schopna vytáhnout sedmu z příkopu (její smluvní odtahovky) a poslali mě do hajzlu, že mám na výběr buď počkat další 4h na kamionovou odtahovku, nebo zavolat hasiče. Zvolil jsem druhou variantu, spolu s hasičema přijela policie a 1500 za způsobení nehody (škoda jen na mém vozidle). Pojišťovně se poslal pokusný dopis o nahrazení škody (pokuty) a dostalo se mi telefonické omluvy a tím to haslo. Měl jsem ty nejlepší asistenčky co nabízejí.. další pojistný období přecházím k Allianzu i za cenu dražší pojistky.
Ad keramika: V testech detailingclubu mě překvapil Wolf´s Chemicals Hard Body. Keramika by se měla aplikovat na uplně vyleštěné auto (žádnej leštič za 3 tisíce), takže spíš než za samotnou keramiku se platí za přípravu laku. I přes tvrdost snad 8-9H bohužel na parking tupce nestačí, ale na ochranu před erozí laku běžným provozem je skvělá.
Ad keramika: V testech detailingclubu mě překvapil Wolf´s Chemicals Hard Body. Keramika by se měla aplikovat na uplně vyleštěné auto (žádnej leštič za 3 tisíce), takže spíš než za samotnou keramiku se platí za přípravu laku. I přes tvrdost snad 8-9H bohužel na parking tupce nestačí, ale na ochranu před erozí laku běžným provozem je skvělá.
oxik: oni ti po 4 hodinách čekání řekli, že máš čekat další 4 hodiny? To by asi chtělo zkontrolovat co přesně říkají ty podmínky do kdy ten odtah musí zařídit... ti hasiči byl blbej nápad, měl si jim říct - ne, varianta 3, já si teď zařídím odtah protože jste neschopně pomalý lopaty a pak vám přepošlu fakturu, díky.
Ti hasiči mimochodem to poté taky účtují pojišťovně, ne? Ale tam je jasný, že sebou dotáhnou i panáčky ze spolku buzerovat a trolit takže to je jasný, že se nehodí....
Ti hasiči mimochodem to poté taky účtují pojišťovně, ne? Ale tam je jasný, že sebou dotáhnou i panáčky ze spolku buzerovat a trolit takže to je jasný, že se nehodí....
A kolik Oxiku myslíš, že stojí vyleštění auta? Chápu, že třeba pan Vepřek si naúčtuje za vyleštění sedmičky 25tis Kč, ale ta cena je úplně mimo. Jsou spousty šikovných kluků, o kterých skoro nikdo neví a udělají stejnou práci jako on za třetinovou cenu včetně keramiky a se zárukou.
Jinak ještě k těm pojišťovnám, hlavně se vyhnout České pojišťovně. Je to normální banda komunistických čůráků. S plněnim problém, se zrušenim pojistky problém. Já jsem na ně totálně alergickej...
Jinak ještě k těm pojišťovnám, hlavně se vyhnout České pojišťovně. Je to normální banda komunistických čůráků. S plněnim problém, se zrušenim pojistky problém. Já jsem na ně totálně alergickej...
kurevtor: čekal jsem na příjezd odtahovky asi hodinu a půl, přiejla odtahovka bez ramena(totální blbost) pak jsem čekal další hodinu než přijede s ramenem, ta pořád nejela a po dvojím urgování na asistenční lince mi řekli že shání někoho, kdo bude mít rameno na 3t, protože nikoho nemůžou sehnat. Pak asi za další půlhodinu volali, že se do toho nikdo není ochotný pustit a že jestli chci počkat na tu kamionovou tak přibližně 4h. Ty časy už si přesně nepamatuju, ale +/- půlhodinky by to mělo být. Hasiči po mě nic nechtěli, vyřeší si to s pojišťovnou a mě nestrhli ani bonus nic.. Takže vlastně za 1500 jsem mohl po 4 hodinách odjet domů po vlastní ose 
pivasek: Jasný, MV si účtuje nekřesťanský peníze, po republice je hodně ověřených lidí, ale 2-3 stupňový leštění bez hologramů apod. si myslím pod 5tis nejde. Reálný za ty 3tis možná jednostupňový přelíznutí
Na detailingclubu je šikovných kluků až až, stačí si jen vybrat a jak píšeš, jsou zárukou kvalitní práce, která je hlavně baví 

pivasek: Jasný, MV si účtuje nekřesťanský peníze, po republice je hodně ověřených lidí, ale 2-3 stupňový leštění bez hologramů apod. si myslím pod 5tis nejde. Reálný za ty 3tis možná jednostupňový přelíznutí


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ano, ovsem zalezi na typu poskozeni a hlavne na tom, jak dalece bylo ci nebylo auto udrzovane. Nicmene je mnohem efektivnejsi pouzit vsechny tri stupne. Bohuzel vetsina aut ma hlubsi poskozeni z provozu a v tom pripade se bavime pouze o castecnem zamaskovani, ale za chvili je to "zpatky". Moje auto po 130k km z nemecka vypadalo velmi slusne, presto na nej sly tri stupne a po ctyrech letech letos pujdou znovu. Ne ze by to bylo naprosto bezpodminecne nutne, ale vysledek bude trvalejsi.
Druha vec je ze co je pro jednoho fantasticke, pro druheho muze byt az neuspokojive, je jen otazka jak dalece jde kdo do hloubky..
Behem posledni doby jsem videl mnoho aut po lakovani. Az na jedno jedinne bych ja osobne nezaplatil ani KORUNU. Tak katastrofalni to pro mne bylo a svete div se, vsechny auta byly svymi majiteli prevzany a ta prisernost akceptovana.
Druha vec je ze co je pro jednoho fantasticke, pro druheho muze byt az neuspokojive, je jen otazka jak dalece jde kdo do hloubky..
Behem posledni doby jsem videl mnoho aut po lakovani. Az na jedno jedinne bych ja osobne nezaplatil ani KORUNU. Tak katastrofalni to pro mne bylo a svete div se, vsechny auta byly svymi majiteli prevzany a ta prisernost akceptovana.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
https://m.flickr.com/#/photos/108652283 ... 562196639/
Par fotek z lesteni moji 760Li. Pro moje oko je to dostacujici, kdyby to bylo prelestene jeste jednou, tak uz bych to stejne asi nepoznal. Mozna blbe vidim, nevim. Opti coat zatim drzi
Par fotek z lesteni moji 760Li. Pro moje oko je to dostacujici, kdyby to bylo prelestene jeste jednou, tak uz bych to stejne asi nepoznal. Mozna blbe vidim, nevim. Opti coat zatim drzi

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Sam sobe a samozrejme i druhym, ale ne v masovem meritku. Moje auto ke kteremu mam nejakou tu dokumentaci bylo lestene nekdy v lete 2011 a takto vypadalo k podzimu 2014. Behem cele te doby jen umyvane a trikrat do roka naneseny synteticky vosk. Na tech fotkach co sem dam je umyte, osusene, navoskovane a osplichnute hybridnim detailerem. Zadne lesteni, pouze to v roce 2011. Behem nekolika tydnu, mozna mesice myslim ze tam skoci 200k na tachometru. Nyni mne to bude cekat znova, preci jen chci na leto vyjet s nejakou tou paradou, kdyz uz teda nemam plnohodnotnou limuzinu tak alespon at si lidi nerijaki, fuj, to je ale hnusne auto... Nyni jsem kupoval pasty, kotouce, spoustu veci mam z drivejsich dob a naklady na prelesteni v podobe materialu mne vyjdou do 3000 Kc a tri dny prace od rana do vecera v jednom cloveku. Jenom zvenku. Dalsi den na vnitrek, ne ze bych tam mel bordel, ale chce to cele preletet taky, udelat sedaky, tapecy, zlehka koberce, podstresi... Pro mne je to ale na vlastnim aute relax, tak jak nekdo chodi na ryby nebo hraje automaty, ja dopravam peci svoji popelnici...
http://www.bmwcoding.cz/V7.rar
http://www.bmwcoding.cz/mlhovka.rar
Bohuzel ta peknejsi mlhovka na fotce vypada ve skutecnosti o mnoho lepe nez na foto, protoze tam je rozmazana, budto fotak zaostril nekam mimo nebo jsem to "neudrzel" v ruce, je to jedno. Rozdil mezi nema jaky je povazuju ja za dokonaly a dostatecny, za par tisic, desitek tisic budou domlacene od sutru znova... Cas potrebny k tomu aby vypadaly tak jak jsou vyfocene byl presne jedna hodina a trinact minut, samozrejme se nepocita demontaz, pouze cas potrebny ke korekci toho polykarbonatu. Pro mnohe zbytecnost a ztrata casu, no mne to potesi kdyz ta moje vrana vypada trochu k svetu -)
http://www.bmwcoding.cz/V7.rar
http://www.bmwcoding.cz/mlhovka.rar
Bohuzel ta peknejsi mlhovka na fotce vypada ve skutecnosti o mnoho lepe nez na foto, protoze tam je rozmazana, budto fotak zaostril nekam mimo nebo jsem to "neudrzel" v ruce, je to jedno. Rozdil mezi nema jaky je povazuju ja za dokonaly a dostatecny, za par tisic, desitek tisic budou domlacene od sutru znova... Cas potrebny k tomu aby vypadaly tak jak jsou vyfocene byl presne jedna hodina a trinact minut, samozrejme se nepocita demontaz, pouze cas potrebny ke korekci toho polykarbonatu. Pro mnohe zbytecnost a ztrata casu, no mne to potesi kdyz ta moje vrana vypada trochu k svetu -)
je pravda že ten opticoat děla svoje, ted mi tady stojí několik sedmiček, na všechny sedl prach, nasledně zmokly a pivaskova je po uschnutí sama čistá, až si říkam kdo ju přišel umýt. zkusím ju vyfotit vedle druhé černé sedmy která taky zmokla ale po uschnutí je špinavá a stojí tu stejně dlouho.
originální díly nejsou třeba, ja preferuju originální náhrady, např hadryspojka je z výroby na E65 od SGF, pokud si objednám Febi, tak mi přijde taky SGF ale je o několik desítek procent levnější, ale todle je o zkušenosti daného mechanika, ja už vím jaký díl koupit od jaké značky, naopak pokud vezmu silentblok zadního ramene od Febi tak je to ta největší sračka.
ted tu mám jednoho zákazníka který mě trochu vytočil, dovezl 750 E66, s tím že tam má nějaké elektrické závady a nějaké podvozkové věci na které jinde nepřišli. tak jsem mu to prohlidl a nacenil, na ty elektrické věci mi řekl že chce opravit ale podvozkové už ne, že ty mu mám jen říct co je špatně a on si to nechá opravit jinde levněji (tam kde mu nemohli přijít na to co to je). což mě trochu vytočilo, po delším telefonickém rozhovoru jsme se dohodli že si dodá vlastní díly, jelikož je má mnohem levněji. jednalo se o uložení ramen zadní nápravy, ložisko kardanu a hardyspojku,a přední tyčky řízení, pak si dodal díly (na které se čekalo o 3 dny déle jelikož ja tydle díly mam běžně skladem) a nakonec mi od pána přišlo vše od Meyle což je uplně ta největší sračka a na E65 to vydrží když moc tak 20tkm. Takže ve výsledku na tom jednak vydělám min, ale to vem čert, ale druhá věc je ta že pán za pul roku bude řešit že to je v prdeli a bude s někym bavit a říkat "no JaraX mi před pul rokem dělal podovzek a už je to zase v prdeli" no a takový servis mě fakt nebaví.
třeba piváskovi jsem objednal neorigo vodní pumpu od ruville (na trhu vodních pump špička, nic lepšího v nabídce nebylo a když jsem viděl jak ta pumpa vypadala, tak jsem ji rychle vrátil a utíkal pro origo) a pivásek mi na to jen řekne "ok, to je dobře žes tam dal tu dobrou"
a todle není o opicích a banánech, jak já říkám, klidně krm tu opici jabkama když ji budou chutnat a bude zdravá, ale ty jabka ani ty banány nemůžou být shnilý. v poslední době jsem začal odmítat pětky, to už neberu vůbec, stejně jako už nedělám nafty krom vyjímečných stálých zakazníků a sem tam vyhodím i někoho s E65 v benzínu když je to past, ono je to ve výsledku lepší, protože když si někdo doveze mrdku kterou si jel koupit sám a koupil tu první past, na autě je tak za 200tis investic, ten člověk je první servis spokojenej, druhej taky, třetí už mín a když přijede během 4 měsíců 10x tak už je z toho auta neštastnej, nastávaj hádky, problémy, rozepře a za to to nestojí. A dělat takovou práci, to není o tom vydělávat peníze, i když kdybych chtěl, tak na takových lidech co si koupili past se dájí vydělat neskutečný peníze, naopak to je o tom aby se lidi vraceli méně často ale o to víc spokojeni. nejradši mám když jedem se zakazníkem do DE, koupíme kolem 2kil pěknou sedmu, dá se to doho 30-40 vstupní servis (všechny naplně, nějaký rameno, nějaky brzdy, filtry) no a pak ten člověk už jezdí jen na pravidelný servis.
originální díly nejsou třeba, ja preferuju originální náhrady, např hadryspojka je z výroby na E65 od SGF, pokud si objednám Febi, tak mi přijde taky SGF ale je o několik desítek procent levnější, ale todle je o zkušenosti daného mechanika, ja už vím jaký díl koupit od jaké značky, naopak pokud vezmu silentblok zadního ramene od Febi tak je to ta největší sračka.
ted tu mám jednoho zákazníka který mě trochu vytočil, dovezl 750 E66, s tím že tam má nějaké elektrické závady a nějaké podvozkové věci na které jinde nepřišli. tak jsem mu to prohlidl a nacenil, na ty elektrické věci mi řekl že chce opravit ale podvozkové už ne, že ty mu mám jen říct co je špatně a on si to nechá opravit jinde levněji (tam kde mu nemohli přijít na to co to je). což mě trochu vytočilo, po delším telefonickém rozhovoru jsme se dohodli že si dodá vlastní díly, jelikož je má mnohem levněji. jednalo se o uložení ramen zadní nápravy, ložisko kardanu a hardyspojku,a přední tyčky řízení, pak si dodal díly (na které se čekalo o 3 dny déle jelikož ja tydle díly mam běžně skladem) a nakonec mi od pána přišlo vše od Meyle což je uplně ta největší sračka a na E65 to vydrží když moc tak 20tkm. Takže ve výsledku na tom jednak vydělám min, ale to vem čert, ale druhá věc je ta že pán za pul roku bude řešit že to je v prdeli a bude s někym bavit a říkat "no JaraX mi před pul rokem dělal podovzek a už je to zase v prdeli" no a takový servis mě fakt nebaví.
třeba piváskovi jsem objednal neorigo vodní pumpu od ruville (na trhu vodních pump špička, nic lepšího v nabídce nebylo a když jsem viděl jak ta pumpa vypadala, tak jsem ji rychle vrátil a utíkal pro origo) a pivásek mi na to jen řekne "ok, to je dobře žes tam dal tu dobrou"
a todle není o opicích a banánech, jak já říkám, klidně krm tu opici jabkama když ji budou chutnat a bude zdravá, ale ty jabka ani ty banány nemůžou být shnilý. v poslední době jsem začal odmítat pětky, to už neberu vůbec, stejně jako už nedělám nafty krom vyjímečných stálých zakazníků a sem tam vyhodím i někoho s E65 v benzínu když je to past, ono je to ve výsledku lepší, protože když si někdo doveze mrdku kterou si jel koupit sám a koupil tu první past, na autě je tak za 200tis investic, ten člověk je první servis spokojenej, druhej taky, třetí už mín a když přijede během 4 měsíců 10x tak už je z toho auta neštastnej, nastávaj hádky, problémy, rozepře a za to to nestojí. A dělat takovou práci, to není o tom vydělávat peníze, i když kdybych chtěl, tak na takových lidech co si koupili past se dájí vydělat neskutečný peníze, naopak to je o tom aby se lidi vraceli méně často ale o to víc spokojeni. nejradši mám když jedem se zakazníkem do DE, koupíme kolem 2kil pěknou sedmu, dá se to doho 30-40 vstupní servis (všechny naplně, nějaký rameno, nějaky brzdy, filtry) no a pak ten člověk už jezdí jen na pravidelný servis.
no, vypadá to fakt skvěle. Měl jsi docela poničený lak a po aplikaci to prokouklo
@oxik7: takový pomerač nemám :-D Nikdy jsem si ho nevšiml a nemyslím si, že by ho takto BMW pustilo ven.
@oxik7: takový pomerač nemám :-D Nikdy jsem si ho nevšiml a nemyslím si, že by ho takto BMW pustilo ven.
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex