Stránka 3 z 5

Napsal: stř 21.01.2015 14:54
od Francis
EdyBoyS: Odpovědět na 1/2 roku starý příspěvek je prima :-)

Musím potvrdit co píše Foldas. Mám čtvrté kotouče na E36, v současnosti ATE M3 s deskama ATE, najeto na nich asi 90k km a přežily bez újmy několik návštěv v Sosonvé nebo ve Vysokém Mýtě.

Buď máš něco špatně, brzda neuvolňuje a přehřívá se a nebo neumíš brzdit ;-)

Napsal: stř 21.01.2015 15:27
od wehrwolf
EdyBoyS píše:Horan: kámo, já měl E36 a teď mám E39 a můžu tě v klidu ujistit, že mi házely kotouče na obou vozech a bylo úplně jedno jestli byl kotouč hladký, vrtaný nebo drážkovaný... jsou to prostě mrdky z nekvalitního materiálu...

Zajimavé ale je, že tento problém nikdo neřeší s koncernovým vozem... Znám spoustu lidí co mají např Golf GTI, Octavii RS, Fábii RS atd a když spolu jedeme na Ecce, tak mám vždycky na svém BMW po ostřejší jízdě kotouče k.o. a oni ne...

Vyzkoušel jsem už Brembo Max, Starline Sport, Febi, Zimmermann sport a obyč Ate. Všechny se zvlnily po prvním prudkém zabrždění... wtf...
to mám jako vyhazovat z kufru padák když chci zabrzdit?? prostě totální ****, na to se nedá nic říct...

Ty Zimmermany sem kupoval přímo z německa a stejně se mi po prvním prudkém zabrždění po 1000km začaly malinko vlnit a bylo to horší a horší, pak už nešlo ani jet 200 jak vibroval volant...
tak šly na soustruh a byly dobré asi 2 měsíce, vpodstatě do chvíle, než jsem začal intenzivněji šlapat na brzdu... teď už zase začínají kopat.. zvažuju jestli má vůbec cenu je dávat na soustruh nebo mám koupit něco jiného?? možná vyjde líp koupit nějaké mrdky za litr, ono se to zvlní tak či tak, akorát že mrdky stojí litr a zimmerman 6....

Kámoš má E92 Coupé 335d a mění kotouče každý druhý měsíc
Zdarec,tak za litr vůbec nic nekupuj,akorát zbytečná práce s montáží,v zápětí to budeš vyhazovat. Vystřídal jsem v předu Bosch,ATE a všechny po cca 2 tis byly v hajzlu,naštěstí to vyreklamovali.Koupil jsem v BMW origo i s deskami,sice to vyšlo dohromady na 10 litrů,ale najeto cca 50 tis a klid.
Jak tady někdo psal,tak do této banánové americké židokolonie se dováží zboží pouze předražený druhořadý brak,ať už je to žrádlo,elektronika a vůbec všechno. :(

Napsal: stř 21.01.2015 15:37
od wehrwolf
Jinak ještě mimo téma,ale de facto k tématu.Před pár lety jsem koupil notebook,prezentovanej jako "horká" novinka,stál přes 20 litrů.Hledám to na stránkách výrobce a nikde nic, po delším hledání jsem to našel někde úplně na konci nabídky jako výběhovej typ a doprodej v jejich ceně pár zelených hajzlpapírů.
Vydržel cca 2,5 měsíce po záruce,z ničeho nic komplet shořela základová deska včetně HDD,tak letělo 20 litrů do popelnice.
Tak asi tak :( :( , a tak je to zde i s jejich autodíly :-(

Napsal: stř 21.01.2015 18:40
od Zama
By mě zajímalo co bude tohle zač. http://aukro.cz/vrtane-drazkovane-kotou ... 57366.html
Už jsem kdysi po tom pokukoval a píšou doživotní záruka (do minimální tloušťky) tak kdoví. Nezkoušel někdo?

Napsal: stř 21.01.2015 19:58
od Mir3k
Taky jsem po nich pokukoval,ale neměl jsem odvahu :D
koupil jsem Ate power disc najeto asi 15 tisíc a jsou v pohodě

Napsal: stř 21.01.2015 20:22
od all
S klidným srdcem napíšu, že mám v celku štěstí.
1. origo ate z bmw = super, cca 5let zpět
2. ate z kelly, inercars..... reklamace.....
3. brembo, brembo max...... reklamace....
4. zimmerman sport (děrované) praskl v děrování.... reklamace
5. ate power disk..... PARÁDA!
Jsou hlučnější při brždění ale v pohodě, nevlní se...

Pak jsem měl problém s třmenem, zatuhl a brzdový disk sem rozsvítil.... :twisted:
po repasu brzd, sem testnul jak to disk vydržel a dopadl líp než předchozí značky při mesíci používání. Dokonce se mi zdá, že se trošku srovnal....

Teď mám na autě nové Ate power disk a destičky hawg (street race) od Matyho
Už bych na to nic dalšího nedával, chovají se lépe než DS2500 a kotouče drží a super...

Napsal: stř 21.01.2015 20:40
od horan
All: na sciroccu mam taky powerdisky a pri jednom dost silnym brzdeni a zastaveni po cca 200m se "roztekly" a vypadly stredovy poklicky na kolech. Kotouce to nijak nepoznamenalo. Funguji dal.

Napsal: stř 21.01.2015 21:21
od Francis
all píše:... destičky hawk (street race) od Matyho
Už bych na to nic dalšího nedával, chovají se lépe než DS2500 a kotouče drží a super...
Mám Hawk Performace Plus, brzdí excelentně, ale vlažné pískají jak vlak.

Napsal: stř 21.01.2015 22:57
od all
ty moje street race jen popísknou, dělalo mi to i obložení jurid na brembo destičkách :-D

jo, když sem zastavil, s tou poruchou brzdového třmenu, neudržel jsem ruku na hliníkovém disku a bál jsem se aby se aby se nepřiškvařila guma :-D
to mě utvrdilo v tom, že to musí bejt dobrý materiál, ale zas, časy se mění, jsou to kotouče koupený před rokem.... co sem koupil ted, může být jiný materiál...

celkově, ted se na všem moc šetří a vše je v lepším případě spotřebák...

Napsal: čtv 22.01.2015 00:33
od EdyBoyS
Takže co teď? Dát opět zimmermany stočit na soustruhu nebo je vyhodit a koupit ty ate power disc?? A kde?

Napsal: čtv 22.01.2015 07:14
od horan
Ted vyres, proc se ti taky porad hreje to jedno kolo.

Napsal: čtv 22.01.2015 12:50
od EdyBoyS
Jediny co mě napadá, že by byla ucpaná hadička. Jedině že bych koupil novej třmen ate a rovnou i hadičky k oboum třmenům

Napsal: čtv 22.01.2015 13:06
od horan
Hadice jsem menil a zadny zlepseni. Pomohla az vymena toho jednou zrepasovanyho trmenu za jinej, kterej jsem znovu zrepasnul tentokrat jsem nechal starej hlinikovej pistek. Nebyl zoxidovanej.

Napsal: čtv 22.01.2015 18:13
od Butchi
Ty kotouče už nemá cenu stáčet, jak se jednou vyhřejou, tak hotovo

Po srovnání vydrží chvíli a pak znovu...

Napsal: čtv 22.01.2015 20:01
od Teddy
Co já jsem se natrápil se zatuhlym třmenem. Nakoupil jsem na to různý keramický, měděný a já nevim jaký vazelíny. Vždycky to max. během jedný nádrže zase zatuhlo v těch čepech. Pak jsem se někde dočetl, že se to naopak ničim nesmí nemazat. Rozebrat, důkladně vyčistit a máznout obyč vazelínou, aby to šlo dobře složit. Udělal jsem to tak a od tý doby už asi 5 tis. klid.

Napsal: čtv 22.01.2015 20:09
od Francis
Nedávám žádnou vazelínu, protože se tam práší. Pouze vypucuju a pro hladké složení stříknu WD do gumopryžového pouzdra čepu.

Napsal: čtv 22.01.2015 21:24
od Teddy
Řekl bych, že pod prachovky se mi nepráší. Jak jsem koupil, tak prodávám. Mě to zafungovalo. :)

Napsal: čtv 22.01.2015 22:11
od Foldas
Pod prachovku pístku se prach dostat nesmí od toho tam je, ale vodítka třmenu jsou z jedne strany otevřené. Ono je prostě potřeba to gumové uložení někdy vyměnit.

Napsal: čtv 22.01.2015 22:35
od Teddy
Asi jsem nenapsal podstatnou informaci.... nedělal jsem to na BMW. Bylo to na Kia. Tam jsou i ty vodítka uzavřený a krytý prachovkou. NA svym autě jsem zatim na třmeny nemusel sáhnout. Jen 2x výměna kotoučů, než jsem dospěl k origo. :D

Napsal: čtv 22.01.2015 22:53
od Tompo
Já jsem dnes objednal ATE, tak jsem zvědav, dlouho nebyly špatné Bosche, ale poslední dobou se sem tam objeví, že kvičej :(