Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nepravidelny chod motoru m54 3.0i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#41 Příspěvek od Tompo »

e155 píše:Nechceš to odvézt někomu s pořádnou diagnostikou, kdo tomu rozumí? Myslím, že tady už víc informací nevytřískáš.


tak, tak, ušetříš čas i peníze s experimentováním...
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od kubikula420 »

ok diky :-)
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#43 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

vyměnil jsem čidlo vačky (to na straně u svodů) a palivovej filtr (r.v.2002, při startu zvuky, jak když někdo pod sedačkou vrtá díru do podlahy) a tváří se to cajk :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od kubikula420 »

a daval jsi original?
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#45 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Meyle... uvidím jak to bude startovat po pár dnech...
“Ability is what you're capable of doing.”
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#46 Příspěvek od Angelos »

Hanzi, jak to dopadlo? Po výměně toho čidla vačky už to bylo pořád dobrý?

Díky
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#47 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Meyle umrelo pred 14dny (nehazelo chybovou kontrolku motoru, ale na diagnostice psalo zkrat a obcas mi prislo, ze se motor probere nad 4tis ot/min plus obcas mel tendence skubnout/vynechat kolem 5tis ot/min-jak vynechani zapalu valce), ted jsem dal Febi, chyba na diag zmizela, motor imo lepe bezel... uvidim jak dal, menil jsem i reduktor LPG, ktery "houkal"...
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od JaraX »

meyle dily nebrat, je to skoro vždy pruser, stejně jako starline nebo maxgear
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od kubikula420 »

cau co by mohlo delat tyhle chyby?
DME -> Shadow-memory:
5A/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 1, signal line, short circuit to negative
5B/12 - Exhaust temperature before catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
5D/12 - Exhaust temperature after catalyst, bank 2, signal line, short circuit to negative
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od myrryn88 »

Ahoj, nemate nekdo ověřenou váhu vzduchu na m54 z druhovyroby?
Nebo je lepsi rovnou koupit origo za 10k?
Konkrétně se jedna o m54b22.Diky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od JaraX »

kup bud bosch nebo pierburg,
z které seš bystřice?
myrryn88
Registrovaný
Příspěvky: 603
Registrován: stř 09.04.2008 00:00
Bydliště: Bys3ce city
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od myrryn88 »

Bystřice nad Pernštejnem
PeckaSK8
Registrovaný
Příspěvky: 106
Registrován: pát 13.03.2009 01:00

#53 Příspěvek od PeckaSK8 »

Kubo - prisel jsi na to?? Co jsi vse delal dal??
Odpovědět