Stránka 3 z 3

Napsal: úte 23.12.2014 23:41
od JaraX
ja vidím problém v tom že cena aktualních nových BMW je prostě moc nízká, takže musí šulit, kdyby ty auta šli s cenou dle inflace tak by to bylo super.

Napsal: sob 07.02.2015 14:25
od homy
Ahoj, mám f10, n57, 150 kw, 3 a půl roku staré, najeto 90k.
Jezdí to do renocaru, klasicky operák.
Chci ho jednou odkoupit, protože se k takovému autu už nedostanu:D
Co by měl servis dat autu navíc než je standard?
Výměnu oleje v automatu chystám až ve 150k, zkráceni intervalu u oleje ihned jakmile bude moje..

Jinak s autem jsem velmi spokojen, jsem rad ze vyšel budget na 6cyl

Napsal: ned 15.03.2015 14:14
od ppavel
pivasek píše:Mám aktuální zkušenost porovnání F11 a E66. O víkendu jsme jezdili v F11 535D s adaptivním podvozkem a komfortnímy sedačkami a shodli jsme se s 3 lidmi, že E66 má výrazně pohodlnější podvozek i sedačky. Já jsem možná trošku ovlivněn tím, že vlastním E66 760Li, ale ty ostatní 3 lidi, kteří tvrdí to samé, mají trojky a pětky. Pokud by jsi jel náhodou bikemanne někdy přes Hradec Králové, tak není problém se svézt v E66 a porovnat to. Budeš ale asi trošku zklamanej, stejně jako jsem já z F11....
Chlapi, máte někdo osobní zkušenost, jestli je E65/66 pohodlnější i ve srovnání s F01? Přece jen ty runflaty u F01 nejsou asi v tomhle ohledu posun kupředu ...

Napsal: ned 15.03.2015 14:42
od JaraX
runflaty mají obě auta, a obě je mít nemusí,
E65 mi přijde že líp filtruje nerovnosti, F01 je má zase podvozek rychlejší