Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 530D na prodej - a co dál?
Xyron: kombik proto, ze potřebuji univerzální auto - jednak s nim budeme jezdit denně do práce (cca 2x25km, okreska a dálnice v poměru 1:2) a v létě na dovolenou. A protože máme dvě děti, tak holt potřebuji "náklaďák".
Kdyby to na denní provoz nebylo neekonomické, tak pořídím dodávku (VW Transportér, nebo tak něco)...
Dokud jsme prcky neměli, tak nám stačil sedan naprosto bez problémů.


Vasek70..už si seděl v E60?! Já jsem v ní za volantem seděl poprvé dneska...a bohužel musim říct, (majitélé e60 prominou...)že v reálu je ten interiér ještě strašnější, než na fotkách
Jsem z toho fakt hotovej....jak tohle mohlo BMW pustit ven...vždyt to tam snad nemohlo viset jen na jednom neschopným designérovi.Provedení dveří je prostě tak šílený,že to snad neni ani možný,já si tu pětici kvlůli to mu interiéru snad fakt nekoupim.E90 na mě působí provedením interiéru o dost líp (i když je to taky tragédie).

Měl jsem 530D, pak 540i LPG, pak jsem si řekl že ještě jednou a naposledy půjdu do e39, tak jsem koupil nejpěknější a nejvybavenější 540i touring na LPG co se dalo a bylo to opravdu úžasné auto, rád na to vzpomínám.
Pak se mi naskytla velmi výhodná možnost koupit 3-letého passata originál na cng. Říkal jsem si, že to zkusím, když je o 10 let novější, tak přece musí být lepší. Byl sice praktičtější a daleko úspornější, ale jízdní vlastnosti byly oproti bmw příšerné, kombinace malého turbomotoru s dsg7 a předním náhonem je podle mě katastrofa. To auto bylo pocitově živější než 320i od ženy, ale neumělo jet plynule, ani "projet" zatáčku (a s tímhle motorem je prý passat nejlépe vyvážený, jaké je to pak s TDI???). Při jízdě na benzín po dálnici měl větší spotřebu než 540i... Tímto bych chtěl varovat všechny milovníky bmw, aby o tom ani nepřemýšleli
Za tu úsporu na spotřebě mi to rozhodně nestálo a rychle jsem ho prodal.
Další e39 už jsem nechtěl, protože už nebylo kam jít výš, snad jen nějaká top alpina b10. Teď mám 545 e61 s dynamic drive a aktivním řízením, co se týká jízdních vlastností, komfortu a velikosti je to úplně jinde než e39. Sedí mnohem lépe než e39 vč. sport podvozku a přitom je daleko komfortnější na 19" kolech než e39 na 17". S e60 bez DD jsem moc nejezdil, ale určitě budou jízdně minimálně tak dobré jako e39 a mnohem lepší než passaty, a6 a pod.
Spotřeba je oproti e39 540i asi o 15-20% nižší, zrovna včera jsem jel z chalupy se psem a dcerkou tak aby se nepoblili
a spotřeba krásných 8,7l LPG
(po přepočtu skoro jako v tom passatu) Běžný průměr mám spíše kolem 12-14l.. Při jízdě z německa jsem měl téměř stejnou spotřebu s e39 530i kterou jsme tam jeli.
Oproti e39 to má pár drobných nevýhod (ovládání topení, otevírání oken, není kam dát mobil), ale dá se na to zvyknout. Celkově je to auto o dost dál... zároveň jak čtu o těch nových motorech, tak je tohle asi můj poslední spalovací motor. Další auto bude pravděpodobně Tesla S P85D nebo tak něco i když f11 550i by se mi taky líbilo
Kdybych nepotřeboval kombík (nebo aspoň hatch jako tesla), bral bych určitě sedmu.
Osobně tedy přechodu z e39 na e61 vůbec nelituji a jsem rád, že jsem to toho šel i když to bylo o dost dražší než jsem původně počítal.
Pak se mi naskytla velmi výhodná možnost koupit 3-letého passata originál na cng. Říkal jsem si, že to zkusím, když je o 10 let novější, tak přece musí být lepší. Byl sice praktičtější a daleko úspornější, ale jízdní vlastnosti byly oproti bmw příšerné, kombinace malého turbomotoru s dsg7 a předním náhonem je podle mě katastrofa. To auto bylo pocitově živější než 320i od ženy, ale neumělo jet plynule, ani "projet" zatáčku (a s tímhle motorem je prý passat nejlépe vyvážený, jaké je to pak s TDI???). Při jízdě na benzín po dálnici měl větší spotřebu než 540i... Tímto bych chtěl varovat všechny milovníky bmw, aby o tom ani nepřemýšleli

Další e39 už jsem nechtěl, protože už nebylo kam jít výš, snad jen nějaká top alpina b10. Teď mám 545 e61 s dynamic drive a aktivním řízením, co se týká jízdních vlastností, komfortu a velikosti je to úplně jinde než e39. Sedí mnohem lépe než e39 vč. sport podvozku a přitom je daleko komfortnější na 19" kolech než e39 na 17". S e60 bez DD jsem moc nejezdil, ale určitě budou jízdně minimálně tak dobré jako e39 a mnohem lepší než passaty, a6 a pod.
Spotřeba je oproti e39 540i asi o 15-20% nižší, zrovna včera jsem jel z chalupy se psem a dcerkou tak aby se nepoblili


Oproti e39 to má pár drobných nevýhod (ovládání topení, otevírání oken, není kam dát mobil), ale dá se na to zvyknout. Celkově je to auto o dost dál... zároveň jak čtu o těch nových motorech, tak je tohle asi můj poslední spalovací motor. Další auto bude pravděpodobně Tesla S P85D nebo tak něco i když f11 550i by se mi taky líbilo

Osobně tedy přechodu z e39 na e61 vůbec nelituji a jsem rád, že jsem to toho šel i když to bylo o dost dražší než jsem původně počítal.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Přesně jak popisuješ E61 je úplně někde jinde jízdníma vlastnostma a komfortem jako e39..jsou doma obě ...tak to mohu potvrdit..a i na 19 je ještě dost komfortní i na podvozku Mmaxmin píše:Měl jsem 530D, pak 540i LPG, pak jsem si řekl že ještě jednou a naposledy půjdu do e39, tak jsem koupil nejpěknější a nejvybavenější 540i touring na LPG co se dalo a bylo to opravdu úžasné auto, rád na to vzpomínám.
Pak se mi naskytla velmi výhodná možnost koupit 3-letého passata originál na cng. Říkal jsem si, že to zkusím, když je o 10 let novější, tak přece musí být lepší. Byl sice praktičtější a daleko úspornější, ale jízdní vlastnosti byly oproti bmw příšerné, kombinace malého turbomotoru s dsg7 a předním náhonem je podle mě katastrofa. To auto bylo pocitově živější než 320i od ženy, ale neumělo jet plynule, ani "projet" zatáčku (a s tímhle motorem je prý passat nejlépe vyvážený, jaké je to pak s TDI???). Při jízdě na benzín po dálnici měl větší spotřebu než 540i... Tímto bych chtěl varovat všechny milovníky bmw, aby o tom ani nepřemýšleliZa tu úsporu na spotřebě mi to rozhodně nestálo a rychle jsem ho prodal.
Další e39 už jsem nechtěl, protože už nebylo kam jít výš, snad jen nějaká top alpina b10. Teď mám 545 e61 s dynamic drive a aktivním řízením, co se týká jízdních vlastností, komfortu a velikosti je to úplně jinde než e39. Sedí mnohem lépe než e39 vč. sport podvozku a přitom je daleko komfortnější na 19" kolech než e39 na 17". S e60 bez DD jsem moc nejezdil, ale určitě budou jízdně minimálně tak dobré jako e39 a mnohem lepší než passaty, a6 a pod.
Spotřeba je oproti e39 540i asi o 15-20% nižší, zrovna včera jsem jel z chalupy se psem a dcerkou tak aby se nepoblilia spotřeba krásných 8,7l LPG
(po přepočtu skoro jako v tom passatu) Běžný průměr mám spíše kolem 12-14l.. Při jízdě z německa jsem měl téměř stejnou spotřebu s e39 530i kterou jsme tam jeli.
Oproti e39 to má pár drobných nevýhod (ovládání topení, otevírání oken, není kam dát mobil), ale dá se na to zvyknout. Celkově je to auto o dost dál... zároveň jak čtu o těch nových motorech, tak je tohle asi můj poslední spalovací motor. Další auto bude pravděpodobně Tesla S P85D nebo tak něco i když f11 550i by se mi taky líbiloKdybych nepotřeboval kombík (nebo aspoň hatch jako tesla), bral bych určitě sedmu.
Osobně tedy přechodu z e39 na e61 vůbec nelituji a jsem rád, že jsem to toho šel i když to bylo o dost dražší než jsem původně počítal.