[quote="Full"]....
A jednou jsme z polyamidu odstříkli rotor a stator na brushless motor a snažili se tímto materiálem omezit vířívé proudy a vylepšit tuto super technologii odstranení polí F které jsou nežádoucí...
zajimave skutecne zajimave.. no kdyz uz jsme u toho mam pocit ze i tzv. Searluv disk byl z polyamidu a v sobe mel specielne upravene resp. vyrobene magnety ve specielnim usporadani atd. zaujalo mě to jako dobrý nápad samozřejmě to nemusí být stoprocentní vzhledem k tomu že kulový čep už nemusí být kulatého tvaru,ale může být opotřebený do šišata.
Kdyby jenom to.. manik mi tvrdil ze ma odzkouseno ze jim manuelne repasovany kulak resp. rameno je tuzsi a ma mensi vule je o neco tuzsi a tim padem delsi zivotnost nez kulak resp. rameno NOVY z vyroby kde se dela strojove. Samozrejme ze od nej to nelze brat jako nezavislou info ale potvrzuje to zkusenosti na slovenskych diskusnich forech kde si nechavali repas delat od jeho slovenskeho "kolegy" v Trnave.... Coz mne zaujalo pochopitelne natolik, ze to chci pri nejblizsi prilezitosti vyzkouset. Jeste chlapek rikal ze v podstate ramena/kulaky BMW se repasuji velmi dobre, naopak kulaky pouzivane u VAG se repasuji z konstrukcnich duvodu hur.... Dřív se vyráběly kulové čepy jinak a měli mnohem větší životnost do některách se dávaly dokonce pružiny ale jak jste již psal to nikdo nechce ekonomika se musí točit No ano, to je treba si uvedomit.... pro "masovou spotrebni ekonomiku" je naprosto nezadouci aby ramena meli v podstate nekonecnou zivotnost Já to řeším pouze nové od meyle mám super ceny od borca co s tím obchoduje.
Haha.. to ja mam samozrejme taky super VO ceny meyle i dalsi a k tomu bez DPH na firmu.. ale presto se chci zamerit na repas jak z duvodu delsi zivotnosti, tak z duvodu ekologie tak se samozrejme urcite "nebudu zlobit" kdyz pri tom usetrim nejaky ten litrik a investuju ho do neceho uzitecnejsiho a dam praci a vydelat sikovnym ceskym rukam nez strojum a mega-akcionarum a korporacim..... Je pravda ze sam mam v aute zatim od Meyle pouze 2 dily ale pote co mne tedy kolegove nahlodali ohledne kvality jsem si overil ze i na zahr. forech nejsou s Meyle ND vyhradne pozitivni zkusenosti resp tak 50:50....
tak konecne dneska jsem tam chlapikovi hodil 2 ramena z moji F10 a 2+2 ze stary A6ky (kterou ted jezdi kamos).
2ks z tech 4ks ze stary A6 B5ky jsou na druhe strane bohuzel plastove, takze tyhle nepujdou..
bude to pry hotove o vikendu coz je fakt super (i kdyz jsem rekl ze na to vubec nespecham) no a co je jeste lepsi zprava, chlapik pry bude mit brzy vybaveni na to, aby mohl renovovat i Silenbloky.
Je to super protoze na hodne ramenech odejdou nejen kulaky ale i silenbloky a musely by se jinak vyhazovat..
Pro pripadne zajemce dam moji zkusenost vedet pristi tyden (ovsem jelikoz mam na aute ted nove Meyle ramena par mesicu teprve, tak je urcite nebudu menit driv nez na nich vznikne vule)....
Teddy píše:Jestli tam máš Meyle, tak ta výměna bude rychlá.
No sam jsem zvedavej jak dlouho tam ty Meyle vydrzi. Jak jsem pochopil tak krome HD dilu je Meyle tak trosku loterie....
Ten origos co v F10ce byl a byl memeny okolo 140tis km (nevim ted uz presne) a mel jsem ho ted znovu v ruce (nastesti jsem ho v garazi vyhrabal jeste uz jsem se bal ze je pryc) tak mel vazne totalne vyhrgany a volny cepy ktere vypadaly ze visi na vlasku... na druhou stranu je zajimave ze u tech samych ramen silenbloky byly (nastesti) naprosto v poradku....
Meyle standard není loterie, ale naprostá jistota, že je to šmejd. Meyle HD je téměř jistota, že je to šmejd. taky jsem se nechal nachytat.
Kotouče cca 800 km, čep axiálního táhla cca 1200 km. od tý doby vim, že i starline je lepší. By mě zajímalo kterej zmrdskej manažer tu značku tak zkurvil. Bývala to jistota kvality.
Teddy píše:Meyle standard není loterie, ale naprostá jistota, že je to šmejd. Meyle HD je téměř jistota, že je to šmejd. taky jsem se nechal nachytat. Kotouče cca 800 km, čep axiálního táhla cca 1200 km. od tý doby vim, že i starline je lepší. By mě zajímalo kterej zmrdskej manažer tu značku tak zkurvil. Bývala to jistota kvality.
Fakt neprehanis? Neni mozny ze na trhu jsou i FAKE vyrobky Meyle kteri cinani jednoduse okopcili? Vim ze to delaji napriklad s vahou vzduchu BOSCH apod. a vetsinou dalsich vyrobku a vubec se o tom nedozvime...
V kazdem pripadku jsem fakt zvedavej jak dlouho ty ramena na nasich spatnych silnicich vydrzi resp. kolik km.. zkusim zapatrat v kolika km jsem to skutecne menil.
Nicmene obecne prece musi platit ze kdyz jsem to nekoupil v nejakym noname-eshopu ale normalnim kramu za VO ceny (Stah***uber) tak kdyz jim prinesu do 2 roku ramena s vyhrganyma cepama a orig. uctenkou tak mi to musi vyreklamovat....
V idealnim pripadku si od nich necham vratit penize a u irepasaka si ty Meyleramena opet necham zrepasit a pak budou zase lepsi nez origos... )
1. kupoval jsem u Votona. Tady na fóru ho doporučovali. Jestli někde kupuje čínu nevim. Popsal jsem, jak to bylo u mě. Koupil jsem kotouče, desky, axiální táhlo i s čepem a odlučovač. Jen odlučovač jsem nevracel.
Na druhou stranu to beze slova vzal zpět a vrátil peníze.
2. docela by mě zajímalo kolik prodejců by ti po téměř dvou letech provozu uznalo reklamaci na ramena. Podle mě nikdo. Musíš si uvědomit, že stále platí "běžné opotřebení". Je jasný, že když to člověk reklamuje po 2 měsících, tak to moc nalítáno asi nemá. Jenomže po 2 letech to může mít klidně 150 tis. nalítáno a má to prostě odslouženo.
Nevim jestli to stále platí, ale bylo to tak, že vada uplatněná do 6 měsíců od zakoupení se považovala za výrobní vadu (s výjimkami opotřebení a zboží podléhající rychlé zkáze).
Teddy píše:1. kupoval jsem u Votona. Tady na fóru ho doporučovali. Jestli někde kupuje čínu nevim. Popsal jsem, jak to bylo u mě. Koupil jsem kotouče, desky, axiální táhlo i s čepem a odlučovač. Jen odlučovač jsem nevracel. Na druhou stranu to beze slova vzal zpět a vrátil peníze.
2. docela by mě zajímalo kolik prodejců by ti po téměř dvou letech provozu uznalo reklamaci na ramena. Podle mě nikdo. Musíš si uvědomit, že stále platí "běžné opotřebení". Je jasný, že když to člověk reklamuje po 2 měsících, tak to moc nalítáno asi nemá. Jenomže po 2 letech to může mít klidně 150 tis. nalítáno a má to prostě odslouženo.
Nevim jestli to stále platí, ale bylo to tak, že vada uplatněná do 6 měsíců od zakoupení se považovala za výrobní vadu (s výjimkami opotřebení a zboží podléhající rychlé zkáze).
no dobre po dvou letech je to na hrane.. ale napriklad po 8-12 mesicich pokud bych nasel uctenku a nejedna se o par stovek.. bych asi byl celkem neodbytny....
soukupadam píše:Jsou schopni tam přelisovat silentbloky? A co popřípadě koupit (sadu) když ne Meyle? Díky
Na silenbloky si budou teprve porizovat nejake specielni zarizeni takze brzy budou delat i repase silenbloku..
Mam z irepase 4ks ramen.
2ks spodnich prednich ramen orig. na F10ku a pak nejaky starsi ramena na tu A6ku.
U tech spodnich ramen z F10ky je pry nejake specielni pouzdro jeste..takze kulaky se hybou i s tim pouzdrem... Bohuzel nemam po ruce zadny novy rameno na F10ko nezabudovany abych to mohl porovnat, takze bud se zeptam par mechosu co tomu rikaji...a nebo pockam az odejde Meyle a soupnu tam tenhle origos repas..
Ty 2 ramena na A6ku jsou kulaky po irepasi tak festovni ze nemas sanci s tim rukou vubec hybnout... ty poslu kamosovi aby je prilezitostne prendal do A6ky ovsem na A6ku potrebuje i dalsi veci tak to bude delat najednou...
pridám svoju skúsenosť, dávam čapy repasovať jednomu sterému pánovy tu u nás na Slovensku, vypýtal si 10e za čap, čo je tých 290kč, cca, dal som mu k ramenu aj nové siláče, všetko prelisoval, vymenil púzdra, očistil
ramená už mám na aute cca 30k km, každý týždeň najazdím 400-500km s 3 ľudmi v aute, ramená sú stále pevné držia v pohode, už druhú STK na vytriasačke bez vôle