Stránka 3 z 5
Napsal: ned 07.06.2015 12:52
od sedyvlk6
EGR novej
Váha vyměněná
Filtr vzduch nový
Filtr palivo půl roku starý
DPF venku a vypnutá regenerace
Vstřiky půjdou ven a na test protože fakt už nevím
Diagnostika nic nenašla live data jsou v pořádku. Ještě mě napadlo jestli to nemohou dělat prasklé svody ale to asi ne. Čerpadlo by to dělalo asi i v jiných otáčkach a né ken mezi 1500-2000 ot/min
Napsal: ned 07.06.2015 13:06
od mi00wa
zrovna na SVK klubu reší nyní 2 lidé, takže nejsi sám.
Napsal: ned 07.06.2015 13:10
od sedyvlk6
no já už jsem fakt zoufalej kdyby na to někdo přišel tak mu snad pošlu flašku.Jinak jak se dělá adaptace té váhy?
Napsal: ned 07.06.2015 18:42
od Teddy
Nezkusil jsi tu váhu jen odpojit? Vždycky to pak chce najet nějaký km, než auto pozná, že je něco jinak.
Já jsem bez váhy jezdil celkem dlouho. Auto se pořád chovalo naprosto idiotsky a nikdo netušil co s tim, tak jsem zkoušel různý věci. S odpojenou váhou všechny neduhy zmizely. Jenomže to zase trochu omezí výkon a asi o litr mi vylezla spotřeba.
Když se odpojí váha, tak řídící jednotka jede v nějakym továrnim režimu a moc nehledí na horu čidel.
Po nekonečnym laborování jsem zjistil, že mi to asi dělá EGR. Sice ho snejk kontroloval, live data taky OK, vstřiky na stolici OK atd. Po zaslepení EGR to začalo jet naprosto normálně a váhu jsem zase mohl připojit.
Napsal: ned 07.06.2015 19:47
od sedyvlk6
Egr je novej a zaslepenej
Napsal: ned 07.06.2015 19:48
od sedyvlk6
Egr je novej a zaslepenej
Napsal: ned 07.06.2015 21:10
od sedyvlk6
jo ještě jsem si všimnul že mám dost horkou koncovku výfuku a to taky nevím jestli je jak má být zkuste někdo po ujetí pár km šahnout a dejte sem vědět. Dík
Napsal: ned 07.06.2015 22:23
od mi00wa
a máš tam DPF ?
Napsal: ned 07.06.2015 22:31
od sedyvlk6
mi00wa píše:a máš tam DPF ?
ne a mám i vypnutou regeneraci
Napsal: čtv 11.06.2015 14:35
od sedyvlk6
Tak zítra vezu vstřiky na kontrolu a o víkendu budu měnit svody a turbo. Jinak mi ještě jeden servisák říkal že by to mohl dělat nějaký magnetický ventil u turba a podtlaků. Hoši zlatá Z3 2,8 to je držák

Napsal: čtv 11.06.2015 23:17
od mi00wa
Hlavně pak napiš jak to dopadlo. Neboť si určitě všichni lámeme hlavu co to může způsobovat, pač se to řeší stále i na slovenským fórum.
Jak je na tom Lambda sonda ?
A ovládání turba máš elektricky (servomotor)
Napsal: úte 16.06.2015 11:27
od sedyvlk6
Tak dnes mi volali z Bosche že 3 vstřiky ze 6 jsou špatný. Prý je na nich nízký tlak v nejvyšší zátěži.

Napsal: úte 16.06.2015 18:17
od mi00wa
zřejmě si našel problém s škubáním.
Napsal: úte 16.06.2015 21:48
od sedyvlk6
no nevím ještě řeším turbo. Dnes jsem ho tam chtěl dát ale všimnul jsem si praskliny na vstupu ze svodů.Nevím jestli je to běžný nebo mám shánět jiné turbo. Viz níže na fotce je to ta prasklina na levé straně
Napsal: úte 16.06.2015 22:04
od sedyvlk6
prasklina
Napsal: úte 16.06.2015 23:10
od TANN3R
A zkoušel si to polít něčím, třeba tech. benzínem, jestli to proteče? Jestli je to opravdu prasklina..
Btw. i kdyby to byla prasklina, což není dobře, tak s tvým problémem to nemá nic společného. Tak malé ztráty tlaku si motor ani nevšimne.
Napsal: úte 16.06.2015 23:17
od sedyvlk6
Protéct to neproteče není to prasklina z obou stran jen ze vnitř je to dost silná stěna ale bojím se toho jestli to nrmůže rupnout celé. Do tohoto místa jdou vlastně nejteplejší spaliny.
Napsal: stř 17.06.2015 13:26
od DaweTDS
Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
Napsal: stř 17.06.2015 14:48
od sedyvlk6
DaweTDS píše:Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
Ahoj no já mám zase jiné vysvětlení od turbaře kterému mohu věřit protože turba od něj neberu a nemá důvod mě tlačit do koupě nového. Tak že on když turbo viděl tak řekl že u dieselu tuto prasklinu vidí po druhé v životě ale jinak u benzínů se už s tímto poškozením setkal. Bývá to prasklé většinou díky načipovaným motorům nebo špatným dávkováním paliva kdy jsou zplodiny o dost teplejší než mají být. Každopádně mi řekl že by tohle turbo zpět do auta nedal protože je jen otázkou času může to být 1 měsíc nebo rok a začnou tou prasklinou profukovat plyny do šneku kde se budou srážet s ostatními plyny ze svodů. Turbo přestane mít tah a je konec. Pánovi je cca 60 let a turba dělá 25 let tak že vím že to co říká nějakou váhu má a riskovat to opravdu nebudu. Jo ještě říkal že ta prasklina na vychladlém turbu vypadá jako vlas ale když je turbo horké tak se roztáhne.
Napsal: stř 17.06.2015 16:19
od mi00wa
Já bych obětoval peníze a koupil jiné turbo bez praskliny.
Může nastat problém kdykoliv stou prasklinou.