Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
540i E39 automat vs manual
ten stočenej tacho o 200tis minimálně je super opravdu. Takto se ojebává lid český.
Bych chtěl vidět 7er co má 130tis na tacho bude stát 2x tolik a bude jako ze salonu.
Nech si poradit 90procent 7er co tady v čr jsou tak to je krám do kterého budeš sypat velké peníze.
Nech si poradit a sehnat od snejka jaraxe či podobného fandy co zná nazpamět 7er.
Bych chtěl vidět 7er co má 130tis na tacho bude stát 2x tolik a bude jako ze salonu.
Nech si poradit 90procent 7er co tady v čr jsou tak to je krám do kterého budeš sypat velké peníze.
Nech si poradit a sehnat od snejka jaraxe či podobného fandy co zná nazpamět 7er.
tak já tam jel s tím, že se jen svezu a okouknu to, ne že bych o to stál, když budu rozhodlej, tak se obrátím na Snake a Jaraxe, u 7 bych si netroufl koupit jen tak... takže maximálně možně proklepnout a když mi to posvětí tak bych to vzal...
taky nevěřím tomu že to má tak málo najeto... prodejce to obhájil tím, že auto vlastnil starý pán, který zemřel, zdědili to pozůstalí, a pak to prej stálo asi 3 nebo 4 roky v garáži... pak se to odtáhlo k Bychlovi, ten to prej oživil (mrtvá baterka atd. prej), no a on to teď prodává.
taky nevěřím tomu že to má tak málo najeto... prodejce to obhájil tím, že auto vlastnil starý pán, který zemřel, zdědili to pozůstalí, a pak to prej stálo asi 3 nebo 4 roky v garáži... pak se to odtáhlo k Bychlovi, ten to prej oživil (mrtvá baterka atd. prej), no a on to teď prodává.
Pohadky prodejcu posilej druhym uchem ven, to je jedina rozumna vec, jak s nima nalozit. Nez filnalne vyberes, tak si s sebou stejne vem nekoho, kdo se vyzna.
Projed si tech aut co nejvic, at se s vyberem trefis napoprve do auta, ktere ti bude vyhovovat, at uz 760Li nebo 530D, plus si k tomu procti par vlaken tady, abys mel zhruba predstavu co si ty auta zadaji. Nazoru je tu hromada, realnych zkusenosti taky. Takze je pak potreba si to poradne srovnat v hlave, abys pak byl schopnej rict si sam sobe... chci presne to auto z tech a tech duvodu, muzu ocekavat investice do toho a toho za tolik a tolik, chci vybavu takovou a takovou, motor presne takovej a zadnej jinej.
Projed si tech aut co nejvic, at se s vyberem trefis napoprve do auta, ktere ti bude vyhovovat, at uz 760Li nebo 530D, plus si k tomu procti par vlaken tady, abys mel zhruba predstavu co si ty auta zadaji. Nazoru je tu hromada, realnych zkusenosti taky. Takze je pak potreba si to poradne srovnat v hlave, abys pak byl schopnej rict si sam sobe... chci presne to auto z tech a tech duvodu, muzu ocekavat investice do toho a toho za tolik a tolik, chci vybavu takovou a takovou, motor presne takovej a zadnej jinej.
Autor tohohle vlákna si sem původně přišel pro radu při koupi 540i v manuálu a pomalu je to další člověk co bude jezdit v 745/750 E65/6 na LPG, která je vlastně levnější na provoz než E39
Podle mě je sedma pro člověka, který hledá daily car s nějakou špetkou sportovního ducha, uplná ztráta času. Mimo to, že je dle mě pěkně hnusná, ale to je otázka vlastní chuti.
Klidně bych šel do té 540, manual/automat, je to fuk, pěkně v m-paketu, ušetřený kačky za E65 dát do servisu nebo phm a jezdil bych jak pán.

Podle mě je sedma pro člověka, který hledá daily car s nějakou špetkou sportovního ducha, uplná ztráta času. Mimo to, že je dle mě pěkně hnusná, ale to je otázka vlastní chuti.
Klidně bych šel do té 540, manual/automat, je to fuk, pěkně v m-paketu, ušetřený kačky za E65 dát do servisu nebo phm a jezdil bych jak pán.
E60 545i Blacksapphire
M4ve: Já mám pocit že to tady nikdo z členů neřekl že je levnější na provoz.
E39 nebo e38 bude vždy levnější na provoz. (pokud člověk nemění polovinu auta které bylo před smrtí)
Podívejme kolik stojí díly a kolik spotřebák je to o dost levnější na starší generaci, takže na toto pozor abychom to ujasnili na pravou míru.
U e65/e66 bych určitě doporučoval havarijní pojištění s 3-5tis spoluučastí. Tam se to opravdu vyplatí, protože i bazarové díly jsou docela drahé.
Stačí se podívat.
Nejeden člověk do toho zahučel klidně i za kilo.
Svezení je to parádní ale surová a pěkná 540i jistě stojí za to. Je to za polovinu a mnohem menšími náklady.
E39 nebo e38 bude vždy levnější na provoz. (pokud člověk nemění polovinu auta které bylo před smrtí)
Podívejme kolik stojí díly a kolik spotřebák je to o dost levnější na starší generaci, takže na toto pozor abychom to ujasnili na pravou míru.
U e65/e66 bych určitě doporučoval havarijní pojištění s 3-5tis spoluučastí. Tam se to opravdu vyplatí, protože i bazarové díly jsou docela drahé.
Stačí se podívat.
Nejeden člověk do toho zahučel klidně i za kilo.
Svezení je to parádní ale surová a pěkná 540i jistě stojí za to. Je to za polovinu a mnohem menšími náklady.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Ono je treba take dobre se nejdrive projet ve vsech autech, ze kterych vybiram, protoze to se na foru nedoctes a kazdemu vyhovuje neco jineho.
A mudrovat nad tim co je pro koho lepsi, je asi uplne zbytecne
Uz podle rozptylu vyberu je jasne videt, ze autor vubec netusi co chce. Rada je jasna - bez se tim projet.
A mudrovat nad tim co je pro koho lepsi, je asi uplne zbytecne

Uz podle rozptylu vyberu je jasne videt, ze autor vubec netusi co chce. Rada je jasna - bez se tim projet.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
reknu ti to jednoduse, mel jsem e39 540i a e38 740i a ted mam e65 745i. 65ka je uplne nekde jinde. Kdyz ji sezenes vybavenou, Logic7, EDC, Dynamic drive, softclove, tak mas auto DIAMETRALNE jiny nez e39, e38...to je proste uplne jinej vesmir. Ale na radeni zapomen. Jet rychle se s tim da krasne a bezpecne, ale driftiky, burnout a kravinky, to vubec, na to to auto neni
ACDC: souhlasim s tim, ze je hnusna
, ale zbytek tve odpovedi me pripomel kolegu v praci s jeho otazkama, proc jezdim 80km do prace petkou nebo x3, kdyz v tom sedim sam a kdybych jezdil golfem, tak usetrim spoustu na nafte........
A ma odpoved je: protoze to ty vole chci!!!
Protoze tam chci dojet!!! Protoze nechci byt hned rano unavenej z auta!!! Protoze me to bavi kdyz prsi, snezi....!!! A spoustu jinych duvodu.
Mozna to maji majitele sedmy stejne.


A ma odpoved je: protoze to ty vole chci!!!

Mozna to maji majitele sedmy stejne.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Sedma jako ze by zabavny tank ?
Ja nevim, ale sedma ma pro mne par vyhod, ale zabavnost tam neni. Verim ze je to na nase cesty kde mladi hrajou GTACKO v realu bezpecne auto, verim ze je to na dlouhe cestovani super kocar, ale neverim ze je to idealni auto do mesta a jeste k tomu zabavne. Zabavna je pro mne jednicka s motorem, to jo. Ale sedma neee, to je proste limuzina "do klubu" -)))

1) druh auta nemám jednostranně vybraný, jestli vyloženě sport, nebo auto typu 5er, nebo luxusní 7er... občas se rád svezu sportovně apod, ale vzhledem k tomu že jezdím s 530D E39, tak moc sportovně nejezdím... ano když to bude sportovní, bude mě to nejspíš lákat dělat kraviny a jezdit sportovně, ale když budu jezdit se 750i, tak vzhledem k povaze auta, mě to asi nebude dráždit tak jako když sem měl 325i E36... Sportovní jizda není podmínkou.
Nikdy jsem o 7er neuvažoval protože sem si myslel že je to hrozně drahé, a že je to auto jen pro smetánku.
A když sem jel s 745Li E65, tak se mi to hodně zalíbilo, ty blbinky jako soft close, dvojitá okna, to ticho uvnitř, komfortní sedačky, logic 7, EDC nebo jak se jmenuje ten stavitelnej podvozek... motor má dost síly na předjížění..
540i a 750i se nedá srovnávat.
A nesouhlasím s tím názorem že pokud jezdím sám, musím jezdit kostitřasem, a souhlasím s Horanem, nikdy těch 80km s VW nebude takových, jako 80km s BMW...
Nikdy jsem o 7er neuvažoval protože sem si myslel že je to hrozně drahé, a že je to auto jen pro smetánku.
A když sem jel s 745Li E65, tak se mi to hodně zalíbilo, ty blbinky jako soft close, dvojitá okna, to ticho uvnitř, komfortní sedačky, logic 7, EDC nebo jak se jmenuje ten stavitelnej podvozek... motor má dost síly na předjížění..
540i a 750i se nedá srovnávat.
A nesouhlasím s tím názorem že pokud jezdím sám, musím jezdit kostitřasem, a souhlasím s Horanem, nikdy těch 80km s VW nebude takových, jako 80km s BMW...
Je to u všech 6ti kvaltů stejné (je jedno jestli se jedná o E39 540i nebo třeba E90 320d) - nejdou normálním způsobem rozebrat (ale dá se..) a nekoupíš do té převodovky nic krom oleje. Teoreticky tedy opravitelné jsou, prakticky ne.
Nevýhoda u 540i/740i je, stejně jako u M5, že ty převodovky dost umírají, takže se už dnes nedají skoro sehnat v dobrém stavu a stojí ranec. Naproti tomu převodovky např. v E90 320d/30d vydrží opravdu hodně, ale chrastí všechny - kdo nemá chcípací klapku, nebo ji má nefunkční, ví o čem mluvím. Hromada lidí už kvůli tomu zbytečně měnila dvouhmotu
Ale abych se vrátil k E39 540i. Ty manuály neodcházejí proto, že by byly tak špatné, ale kvůli zacházení. Pokud najdeš auto s dobrou převodovkou, budeš v ní měnit olej a chovat se k ní slušně, nikdy neodejde.
Nevýhoda u 540i/740i je, stejně jako u M5, že ty převodovky dost umírají, takže se už dnes nedají skoro sehnat v dobrém stavu a stojí ranec. Naproti tomu převodovky např. v E90 320d/30d vydrží opravdu hodně, ale chrastí všechny - kdo nemá chcípací klapku, nebo ji má nefunkční, ví o čem mluvím. Hromada lidí už kvůli tomu zbytečně měnila dvouhmotu

Ale abych se vrátil k E39 540i. Ty manuály neodcházejí proto, že by byly tak špatné, ale kvůli zacházení. Pokud najdeš auto s dobrou převodovkou, budeš v ní měnit olej a chovat se k ní slušně, nikdy neodejde.