Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Porucha bmw e61 530d r04 s

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od JaraX »

no zatím dafson nepsal že by nějak ušetřil a že by to bylo nějak usporny
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#42 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

dafson taky určitě není jediným majitelem naftového BMW
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#43 Příspěvek od dafson »

Je to muj první nafťák sedma mi take hned po koupi sežrala z peněženky 70litru a teď funguje bez výdaje.Musim zkoumat tu spotřebu ale budu moudřejši až pojedu někde dalnici a mimo mesto pak se uvidi kolik žere.Jezdim totiž Jablonec nad Nisou směr Bedřichov a ono to neni město rovinnaté takže samé řazení a kopce.Takže možna ta spotřeba čistě město dolu nepujde.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od JaraX »

jak říkám, chce to diagnostiku od někoho kdo to rozumí, sám si mužeš přes skryty menu budíků zkontrolovat kolik má motor teplotu
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#45 Příspěvek od dafson »

Diagnostika bez závady v servisu řešit to budem až zjistim kolik bere mimo město auto ani při sešlapnutí nekouří jako většina dieslu, jo tu teplotu zjistim az najdu navod jak se dostat do menu.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#46 Příspěvek od Teddy »

Žádnej diesel s DPF nekouří. :)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od JaraX »

krom těch pokažených :)
byl jsem kupoval f01 740d v synotu, vyfuk špinavej jak prase, nárazník černej jak bota a pán mi tvrdil že to je normální, že to je nafta, asi technici v Synotu ještě neví co je DPF :)

diagnostika typu načtu chyby nejsou tam je k ničemu, potřebuješ sledovat live data a udělat nějaké testy.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#48 Příspěvek od dafson »

No je divný že ten švára co má to samé v té X5 když sešlápne tak za sebou něco málo nechá a říkal že když jel za Q7 která to před nim do kopce sešlápla tak taky čudila...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#49 Příspěvek od JaraX »

protože ty auta už sou všechny posrmti,
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#50 Příspěvek od dafson »

No kdybych nevěděl že švára daval za X5 600 tisíc z německa s poctivým nájezdem a doloženýma kilometrama nyní najeto stejně jako ja 195 000 km tak bych tomu věřil ale nevěřim že motor ve 200 000 kilometrovém nájezdu je po smrti....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#51 Příspěvek od JaraX »

motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#52 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#53 Příspěvek od Teddy »

spíš jde o to co do toho kdo tankoval. Další věc je ta, že občas taky DPF samovolně vyhoří.
Jestli to auto nalítalo těch 200 tis. po dálnici na dlouhých štrekách, tak je to v podstatě zajetej motor.
Jestli to ty km nalítalo po městě a strkačkách do práce po pár km, tak už to klidně může bejt po smrti.

Nejsou km, jako km. :)

Každopádně motor s funkčním DPF nekouří.
Já jsem teď měl málem po smrti DPF u služebního superblba, co má najeto 12 tis. Dostal jsem ho s 4700km. Bylo to předváděcí auto. Takže za těch 4700 se to asi nikdy neohřálo a neregenerovalo.
Musel jsem do servisu, aby vynutili spuštění regenerace. Podle hodnot už to bylo těsně za hranicí, tak uvidíme.
U DPF je to tak, že se regenerace spouští automaticky. Když už je filtr zaplněn přes určitou míru, tak se s tim musí do servisu. Když se i to propásne a filtr se zaplní přes další míru, tak je po smrti. Škoda je, že to samo nekřičí, když to několikrát po sobě nedokončí regeneraci..... holt past na majitele.
dave4x4
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 27.01.2013 01:00
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od dave4x4 »

šum radia u e61 - diversity modul pod tou stříškou. Cena cca 6000kč u BMW. O levnější variantě nevím
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#55 Příspěvek od dafson »

Radio dam elektrikaři zřejmě to děla přelámaný kabel v ohybu 5.tych dveří někdy totiž radio jde když zavírám a otevíram dveře.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#56 Příspěvek od Filozof »

ty kabely at projde všechny. Většinou budou na výměnu protože se jich poškodí hned několik. JE to slabina e61 všech.

další věc je zatíkání pod 3tí brzdové světlo když jsou zvednuté dveře při lijáku. Na to bacha zatíká do jednotek ve střeše....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#57 Příspěvek od JaraX »

nejen e61 ale i u E60 se lámou kabely, akorát se to mnohem líp opravuje
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#58 Příspěvek od dafson »

Takže ted jsem ozkoušel spotřebu Jablonec -Mlada boleslav 7,3litru bez klimy, Boleslav-Železný Brod 7,7litru se zaplou klimou, takže otázka je zda má vubec cenu se štourat ve spotřebe Město, prijde mi Že je to takhle správně ale jak nekdo může jezdit čistě město za 9 tomu prostě nerozumim ja se pod 13 nedostanu.
dafson
Registrovaný
Příspěvky: 489
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Janov nad Nisou

#59 Příspěvek od dafson »

Jo a ta spotřeba do boleslavi byla při 140kmh a občas sešlapnutí.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#60 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Vlasta píše:
JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?
Pamatuju se, že u Fordu na technickém školení jsme se něco takového taky dozvěděli - že to je jejich projektovaná životnost.
Odpovědět