Stránka 3 z 6

Napsal: čtv 30.07.2015 08:06
od JaraX
no zatím dafson nepsal že by nějak ušetřil a že by to bylo nějak usporny

Napsal: čtv 30.07.2015 08:24
od Vlasta
dafson taky určitě není jediným majitelem naftového BMW

Napsal: čtv 30.07.2015 12:45
od dafson
Je to muj první nafťák sedma mi take hned po koupi sežrala z peněženky 70litru a teď funguje bez výdaje.Musim zkoumat tu spotřebu ale budu moudřejši až pojedu někde dalnici a mimo mesto pak se uvidi kolik žere.Jezdim totiž Jablonec nad Nisou směr Bedřichov a ono to neni město rovinnaté takže samé řazení a kopce.Takže možna ta spotřeba čistě město dolu nepujde.

Napsal: čtv 30.07.2015 12:49
od JaraX
jak říkám, chce to diagnostiku od někoho kdo to rozumí, sám si mužeš přes skryty menu budíků zkontrolovat kolik má motor teplotu

Napsal: čtv 30.07.2015 12:52
od dafson
Diagnostika bez závady v servisu řešit to budem až zjistim kolik bere mimo město auto ani při sešlapnutí nekouří jako většina dieslu, jo tu teplotu zjistim az najdu navod jak se dostat do menu.

Napsal: čtv 30.07.2015 13:17
od Teddy
Žádnej diesel s DPF nekouří. :)

Napsal: čtv 30.07.2015 13:40
od JaraX
krom těch pokažených :)
byl jsem kupoval f01 740d v synotu, vyfuk špinavej jak prase, nárazník černej jak bota a pán mi tvrdil že to je normální, že to je nafta, asi technici v Synotu ještě neví co je DPF :)

diagnostika typu načtu chyby nejsou tam je k ničemu, potřebuješ sledovat live data a udělat nějaké testy.

Napsal: čtv 30.07.2015 17:16
od dafson
No je divný že ten švára co má to samé v té X5 když sešlápne tak za sebou něco málo nechá a říkal že když jel za Q7 která to před nim do kopce sešlápla tak taky čudila...

Napsal: čtv 30.07.2015 17:29
od JaraX
protože ty auta už sou všechny posrmti,

Napsal: čtv 30.07.2015 17:49
od dafson
No kdybych nevěděl že švára daval za X5 600 tisíc z německa s poctivým nájezdem a doloženýma kilometrama nyní najeto stejně jako ja 195 000 km tak bych tomu věřil ale nevěřim že motor ve 200 000 kilometrovém nájezdu je po smrti....

Napsal: čtv 30.07.2015 18:08
od JaraX
motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"

Napsal: čtv 30.07.2015 19:16
od Vlasta
JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?

Napsal: čtv 30.07.2015 20:05
od Teddy
spíš jde o to co do toho kdo tankoval. Další věc je ta, že občas taky DPF samovolně vyhoří.
Jestli to auto nalítalo těch 200 tis. po dálnici na dlouhých štrekách, tak je to v podstatě zajetej motor.
Jestli to ty km nalítalo po městě a strkačkách do práce po pár km, tak už to klidně může bejt po smrti.

Nejsou km, jako km. :)

Každopádně motor s funkčním DPF nekouří.
Já jsem teď měl málem po smrti DPF u služebního superblba, co má najeto 12 tis. Dostal jsem ho s 4700km. Bylo to předváděcí auto. Takže za těch 4700 se to asi nikdy neohřálo a neregenerovalo.
Musel jsem do servisu, aby vynutili spuštění regenerace. Podle hodnot už to bylo těsně za hranicí, tak uvidíme.
U DPF je to tak, že se regenerace spouští automaticky. Když už je filtr zaplněn přes určitou míru, tak se s tim musí do servisu. Když se i to propásne a filtr se zaplní přes další míru, tak je po smrti. Škoda je, že to samo nekřičí, když to několikrát po sobě nedokončí regeneraci..... holt past na majitele.

Napsal: ned 02.08.2015 01:52
od dave4x4
šum radia u e61 - diversity modul pod tou stříškou. Cena cca 6000kč u BMW. O levnější variantě nevím

Napsal: ned 02.08.2015 08:41
od dafson
Radio dam elektrikaři zřejmě to děla přelámaný kabel v ohybu 5.tych dveří někdy totiž radio jde když zavírám a otevíram dveře.

Napsal: ned 02.08.2015 09:28
od Filozof
ty kabely at projde všechny. Většinou budou na výměnu protože se jich poškodí hned několik. JE to slabina e61 všech.

další věc je zatíkání pod 3tí brzdové světlo když jsou zvednuté dveře při lijáku. Na to bacha zatíká do jednotek ve střeše....

Napsal: ned 02.08.2015 10:15
od JaraX
nejen e61 ale i u E60 se lámou kabely, akorát se to mnohem líp opravuje

Napsal: ned 02.08.2015 11:31
od dafson
Takže ted jsem ozkoušel spotřebu Jablonec -Mlada boleslav 7,3litru bez klimy, Boleslav-Železný Brod 7,7litru se zaplou klimou, takže otázka je zda má vubec cenu se štourat ve spotřebe Město, prijde mi Že je to takhle správně ale jak nekdo může jezdit čistě město za 9 tomu prostě nerozumim ja se pod 13 nedostanu.

Napsal: ned 02.08.2015 11:33
od dafson
Jo a ta spotřeba do boleslavi byla při 140kmh a občas sešlapnutí.

Napsal: ned 02.08.2015 11:41
od Fx
Vlasta píše:
JaraX píše:motor ne, ale vstřiky se dle bosche mají měnit ve 150tkm, stejně tak turbo, tyto komponenty už sou v těchto km "po smrti"
Dáš nějakej odkaz na to "doporučení" od Bosche?
Pamatuju se, že u Fordu na technickém školení jsme se něco takového taky dozvěděli - že to je jejich projektovaná životnost.