Stránka 3 z 4

Napsal: stř 20.01.2016 08:44
od JaraX
je jedno jeslti do ni kape olej nebo ne, ta jednotak po montaží novych žhaviču stejně do pul roku vždy odejde,

Napsal: úte 26.01.2016 11:54
od ScanX
Tak vyměněny oba termostaty, teplota se pohybuje mezi 82-92, ale stále se nehýbe ten ukazatel v otáčkoměru :( Pruhovaný ukazatel mi začíná cca na 4650 otáčkách, ať je to studené, nebo teplé.
PS: mám webasto a topí to za 2 minuty, asi se samo připíná.

Napsal: úte 26.01.2016 16:40
od sonyk02
U LCI modelu se ty čárky už nehýbou jako u předfaceliftu, u LCI jsou pevně namalované nehýbou se.

Napsal: úte 26.01.2016 20:39
od ScanX
Fakt jo? No takže nepoznám, kdy na to můžu začít šlapat :( Ale zase to už nemusím opravovat :) ty budíky by asi moc nešly...

Napsal: úte 26.01.2016 20:51
od JaraX
šlapat na to mužeš cca po 15km, nehlede na nějaky ukazatele, teplota vody je nepodstatná, teplota oleje je mnohem duležitější, já mám v 745i vodu ohřátou za cca 3km (V8ma topí rychle a navíc mi jede přihřívač), ale šlapat tomu když má olej ještě cca 40 stupnu by asi nebylo moc dobry.

Napsal: úte 26.01.2016 22:13
od Jirke
Zkousel jsem ve skrytym menu hledat teplotu oleje a nenasel...je to tam ? Kde ?

Napsal: úte 26.01.2016 22:14
od JaraX
není

Napsal: sob 30.01.2016 18:16
od Jirke
Vymenil jsem separator (zatim jsem v tom nejel, ale vyndal sem skutecne puvodni z roku 2008, cilize mel 371.000km) a koukl se pri tom na turbo ... Hridelka ma malou vuli a lopatky viz foto.
Nejakej nazor k tomu ?

http://jirke.rajce.idnes.cz/BMW/#IMAG1868.jpg

Napsal: sob 30.01.2016 18:18
od Jirke
.]

Napsal: sob 30.01.2016 21:44
od Giovany1971
No pokud je vidět..tak jsou náběžné hrany turbíny už poškozené..už musí být slyšet minimálně za studena houkání..a navíc si myslím že vůle v pouzdrech jsou už na limitní hranici...lopatky kopresorového kola mají již kontakt s se statorem ..Otázka v jakém stavu je celá hřídel..respektive axialní vůle..Bacha na to..zkontroluj si zda nemaš více oleje v saní..interculer.. jinak hrozí destrukce motoru...díky.. nasátí oleje do spalovácího prostoru přes tesnění hřídele..u automatu té destrukci zabrání jen náležitě poučená osoba.. jinak smrt motoru..

https://www.youtube.com/watch?v=nhtQ_Si_tn8

Napsal: ned 31.01.2016 13:02
od Jirke
Vsemu rozumim, ale prave turbo je uplne potichu... A kolem interkuleru ve spojich hadic to oroseny je.
Rad se necham poucit jak chcipnout roztocenej motor v automatu :)

Napsal: ned 31.01.2016 13:30
od Vlasta
Jirke píše:Rad se necham poucit jak chcipnout roztocenej motor v automatu :)
U novějších motorů se o to postará škrtící klapka

Napsal: ned 31.01.2016 13:32
od JaraX
Vlasta píše:
Jirke píše:Rad se necham poucit jak chcipnout roztocenej motor v automatu :)
U novějších motorů se o to postará škrtící klapka
ale už několik lidi mí říkalo že ta klapka to stejně nechcípla, že to nestačilo, tuším to říkal aji Snejk, ověřený to není, ale třeba to Snejk sám napíše,
každopádně pomůže třeba přeřezat hadici z intercooleru do sání nožem.

Napsal: ned 31.01.2016 21:45
od Jirke
Takze po vymene separatoru zadna zmena... Kdyby nekdo chtel, daruji mu tedy zrejme funkcni stary separator :)

Napsal: ned 31.01.2016 21:57
od Filozof
a co by udělalo odpojení autobaterie ? nebo vyhození pojistky aby nemělo štávu ? pak by nebyla jiskra a motor by zdechl ...nebo se pletu ? :)

Případně zahradit přísun vzduchu deskou ...vím že to je na dlouhé lokty a nikdo nemá desku po ruce ale prostě aby nemohl nasát vzduch...

nebo je to beznadějné a je to otázka pár minut a konec ?

Napsal: ned 31.01.2016 22:02
od JaraX
nafta dává jiskru?

Napsal: ned 31.01.2016 22:04
od Giovany1971
Filozof píše:a co by udělalo odpojení autobaterie ? nebo vyhození pojistky aby nemělo štávu ? pak by nebyla jiskra a motor by zdechl ...nebo se pletu ? :)

Případně zahradit přísun vzduchu deskou ...vím že to je na dlouhé lokty a nikdo nemá desku po ruce ale prostě aby nemohl nasát vzduch...
Chápeš to ti nepomuže..to je vznětový motor...u vznětového motoru dochází k zapálení směsi při vytvoření asi 700 stupnů ve válci...při kompresi....Tedy olej z turba pálí automaticky...při sání... Je nutno zamezit přístupu vzduchu..

Napsal: ned 31.01.2016 22:10
od Filozof
benzín s turbem... problémy nemá ?

Jinak chápu že jedině vzduch zamezit no u nafty....ale u benzínu ?

https://www.youtube.com/watch?v=s92oZHgdWQk

Napsal: ned 31.01.2016 22:17
od Giovany1971

Napsal: ned 31.01.2016 22:20
od JaraX
nevím co s tím má společný Mko kterýmu proletěla blokem ojnice,

prostě u benzínu se musí hodit jiskra, tzn je zaplý zapalování, motor hází jiskru, auto jede, motor jiskru nehází, auto nejede.
i kdyby si to hltlo olej z turba tak to nemá komprese ani k hoření benzínu, natož hoření oleje

u nafty stačí když se motor točí, nasaje olej a ten tomu stačí na to aby to furt jelo i kdyby ten motor byl na stole bez čehokoliv, pak je těžky to zastavit, u manualu přes kvalt a u automatu leda uřezat hadici a zacpat a nebo jen oddělat hadici od IC at si to nebere další olej.

https://www.youtube.com/watch?v=Ry-fxZgdwsY