Stránka 3 z 3

Napsal: pon 05.05.2014 11:46
od vita11
pavproch píše:je ale možné, že příští služebák už bude větrník mít (bo bez něj to už nebude možné)... zdůrazňuju to slovo služebák!
toto mě současném směřování BMW neskutečně sere :evil:

pavproch píše:zapoměls na AT.... :twisted:
pokud má někdo kabrio jako cruisera, tak bych v tom AT dokázal i pochopit, ale naftu? :crazy: ku.va proč??? :evil:


BudVlad: řešil si nějak ukazatel teploty oleje/vody? to soudruzi taky nějak nedomysleli...

Napsal: pon 05.05.2014 11:48
od BudVlad
Je to stejné jestli opožděný nebo chybějící boost při výjezdu ze zatáčky kde je to znát nejvíc. N54 má jedno malé turbo které se roztočí dřív a N55 má twinscrall. Trochu to pomáhá, ale turbo pull tam pořád je takže se do zatáčky musí brzdit dřív. Zajímavé je, že BMW vyvíjelo pro M4 turbo kombinované s elektromotorem, ale zdá se že od toho zatim upustili. Seriová M4 má turbo, ale závodní verze má NA V8.

Napsal: pon 05.05.2014 11:55
od BudVlad
vita11 píše: BudVlad: řešil si nějak ukazatel teploty oleje/vody? to soudruzi taky nějak nedomysleli...
Asi se jim zdála teplota oleje důležitější. Já mám Vishnu OFT, který ukazuje celou řadu parametrů včetně teplot.

Napsal: pon 05.05.2014 12:00
od xyron
BudVlad píše:Je to stejné jestli opožděný nebo chybějící boost při výjezdu ze zatáčky kde je to znát nejvíc.
Znát není nic, 35i táhne jako prase i při nízkých otáčkách, atmosféra 3,0i táhne pořádně až později... jo táhne do 7tisíc, zatímco 35i jen do 6, ale 35i je v těch 6 už dávno za zatáčkou...

Sám jsem chtěl raději 3,0i než 35i kvůli potencionálním problémům s turby atd, ale nakonec takový auto nebylo, 35i byla.. proto jsem koupil 35i .. ale driving pleasure je stejný u obou aut, jedno jestli turbo je nebo není.. akorát ta 35i je o trochu rychlejší a dá se jednoduše chipnout...

Napsal: pon 05.05.2014 12:00
od pavproch
zatímco v m4Zlikovi mám teploměr woleje, v 3er mám místo něj rafikový ukazatel okamžité spotřeby (btw, lže asi jako idnes, ne-li víc) a .... sere mě... taky... :twisted:

Napsal: pon 05.05.2014 12:12
od vita11
BudVlad píše:Asi se jim zdála teplota oleje důležitější. Já mám Vishnu OFT, který ukazuje celou řadu parametrů včetně teplot.
jo ty máš v kupé teplotu oleje i u 325i? tak to závist ... já mám místo toho ekonoměr :evil: jediná teplota motoru ke které se dostanu, je teplota vody ve skrytém menu ... nádherně přístupné

Napsal: pon 05.05.2014 12:14
od xyron
Já mam v 3er taky teploměr oleje... 6 měsíc 2007 E93

Napsal: pon 05.05.2014 12:15
od BudVlad
08 E92 má teplotu oleje.

Napsal: pon 05.05.2014 12:20
od vita11
xyron: všechny 335i mají teplotu oleje, ale neturbo R6 mají ekonoměr ... v kupé je to evidentně jinak

BudVlad: 08 E90 má ekonoměr :(

Napsal: pon 05.05.2014 12:23
od xyron
N52 2,5 2006 Z4 neměla ani jedno... :)

Ekonoměr mám digitální v E93 v palubním PC ... nepoužívám ho, protože je to nesmyslný ukazatel...

Napsal: pon 05.05.2014 13:11
od vita11
xyron píše:nepoužívám ho, protože je to nesmyslný ukazatel...
Právě proto mě tak štve, že tam mám tuto kravinu místo smysluplného ukazatele, jako třeba teploty. Ručička tam stejně létá jak šulin v gumáku a ukazuje nicneříkající údaj

Napsal: pon 05.05.2014 13:18
od pavproch
úplně nesmysný není.... ukazuje aspoň, jak je ten motor dokurwený těma připosranýma EURO emsisníma limitama.... při úplném ubrání plynu (noha pryč z pedálu plynu) by logicky měla ta rafika okamžitě sletět na nulu (brždění motorem) - u N53 ani guwno.... napřed asi půlsekundy a ž sekundu zůstane na původní hodnotě, potem pomalu spdne někam k 5l/100km, tam setrvá zase asi 0,5-1sek a až potem pomalu doleze na nulu.... podle toho taky auto (ne)brzdí motorem. kurwa, nasrat do brusele (podle vzoru prdel)

Napsal: pon 05.05.2014 13:34
od vita11
toto je sice svým způsobem užitečná informace, ale zase je lepší nemít ji pořád na očích :lol: btw mě to tak nedělá..

Napsal: pon 05.05.2014 13:54
od BudVlad
Podle mě je ekonoměr na hovno. Když jsem ho v autě měl a sundal jsem nohu z loud pedálu tak šla ručička na max než spadla na nulu. Kdybych kupoval auto kvůli spotřebě tak si nekoupím BMW.

Napsal: pon 05.05.2014 14:01
od vita11
BudVlad píše:Kdybych kupoval auto kvůli spotřebě tak si nekoupím BMW.
jop ... právě proto nechápu, proč to BMW používá

Napsal: pon 05.05.2014 20:50
od matiz
ma to preventivni ucinek kdyz to clovek furt vidi za rohem, tak sem tam proste ubere :smich:

Napsal: pon 05.05.2014 20:53
od ACDC
Mně nevadí. Ale vadí mi, že u u E28 ukazovala při stání poctivě maximum, což u nových už ojebali.

Napsal: pon 05.05.2014 20:58
od vita11
maximum při stání taky není správně