Napsal: úte 30.09.2014 22:05
Picek : k bodu cislo 5 .... nestacim zasnout, jsi zrejme velkej znalec.... radsi se nevyjadruj k tomu co neznas...
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Kamaráde,fora jsou velice ošemetná věc,protože vždy se najde majitel daného vozu které stojí totálně za hovno a bude se rvát do krve,než aby uznal,že to auto je na pikačuxyron píše:Picek : k bodu cislo 5 .... nestacim zasnout, jsi zrejme velkej znalec.... radsi se nevyjadruj k tomu co neznas...
Podle každodenního cestování do práce a moji znalosti všech těch cest co jsi rozepsal,volil bych jednoznačně X -Drive !!!!Fluffy píše:Ahoj,
díky moc za radu a shrnutí.
Jen k jednotlivým bodům:
1) Předělání na plyn není nutné, určitě ne ze začátku. Tu spotřebu v benzínu bych utáhnul jen jsem si říkal možnost jak ušetřit na nákladech za pohonné hmoty a časem bych je mohl investovat např. do něčeho nového pro mazlíka. Ruku na srdce kdyby došlo na nejhorší něco se stalo a začalo by mi na té spotřebě hodně záležet, tak raději zkrouhnu kouření....dvě mouchy jednou ranou![]()
2) Diesel jsem zamítnul s přihlédnutím k ročnímu nájezdu který je mezi 15-20tis km.
3) Nad 4x4 jsem taktéž uvažoval, nejčastěji jezdím směr Bojkovice, Zlín a Slušovice....hlavně cesty na Bojkovice jsou samí kopec samá zatáčka hlavně v zimě je to "prča" a bohužel je to má každodenní cesta do práce. Občas v zimě jezdím na chatu do Velkých Karlovic. Co jsem se dočetl tak u e46 4x4 nebyly až tak velká výhra oproti x-drive kde už je to o něco lepší, takže jsem se po čtyřkolkama moc nezabýval. Navíc si říkám raději nevyjet vůbec než vyjet, ale pak cestou dolů zůstat mimo cestu.
4) Za e90/92 bych se nezlobil jen si nejsem jistý, zda by se dal koupit nějaký dobrý kousek za cenu cca 200-300tis kč. V sedanu s i-drivem a sklopnýma sedákama.
5) To kabrio bylo spíš jen takové zasněníBylo by to hezký, ale spíš jen jako víkendové auto...kabrio zamítnuto
Trojková řada mi padla do oka nejvíc samotným sportovnějším vzhledem, mám raději menší mrštnější potvůrky než něco většího...to bude asi dáno mým vzrůstem abych se v tom autě neztratil![]()
Dovoz z německa co jsem zpozoroval je pravda, že cenově už to nejspíše není až takový rozdíl jako dřív. Jen mají lepší silnice, ale je fakt, že hlavní roli hraje/jí předchozí majitel. Zase u nás v ČR mám větší jistotu v tom, že si tam můžu zajet a omrknout, to do německa nemám tolik možností ani jazykových znalostí němčiny, abych podnikl cestu k sousedům jen na čumendu.
Díky moc za nabídku s prověřením VIN, určitě kdybych na něco narazil tak bych se pokusil proklepnout objev tady na klubu jestli někdo o konkrétním autě něco neví co by na něj mohl prásknoutVzhledem k tomu, že koupi chystám na jaru tak se zatím jen rozhlížím a snažím se udělat si aspoň trochu přehled o cenách, stavu a výbavě....a hlavně se už konečně rozhodnout...
Zbytečně nespakuluj,jestli zadokolku,nebo čtyřkolku ... vem při tvojich podmínkách zaručeně čtyřkolku!Nikdy nebudeš litovat.Cenový rozdíl u ojetin téměř nebývá.Pokud chceš Idrive,tak na ten se vyprdni taky .... je sposty levných a kvalitních navigací.Fluffy píše:Ten cenový rozsah jsem schválně nechával vetší už i z důvodu, kdy jsem nebyl rozhodnutý mezi starším autem za cenu pohybující se v nižší polovině a zbytek nechat na opravy, rezervu + další radosti. Nebo koupit novější zachovalejší vůz ve vyšší polovině. Samozřejmě i u té pomyslné hranice 300tis mám stále rezervu cca 50tis co bych měl možnost vložit.
Jen jsem teď teda nahlodaný tím x-drivem jestli jo nebo ne. Určitě některé dny v zimě se najdou, kdy jsem přinucen jet delší udržovanější cestou. Na druhou stranu ze všech kopců kam vyjedu (se 4x4 snáz) budu muset sjet i dolů, abych se přiznal se čtyřkolkou jsem v zimně nejel, ale když jedu z kopce tak je chování auta a brždění stejné jako u zadohrabu? Nebo je ten rozdíl znát i z kopce?
ad 1 Zbytečná diskuze ....picek píše: 1 Kamaráde,fora jsou velice ošemetná věc,protože vždy se najde majitel daného vozu které stojí totálně za hovno a bude se rvát do krve,než aby uznal,že to auto je na pikaču
2 A abys v tom nebyl tak sám,tak dodám,že všechny auta co jsem kdy měl(nejen BMW různých specifikacích) jsou poruchové pekáče.
3 PS: Když tady hážeš znalcema,tak mě ukaž jediné kabrio které se nekroutí??? A to nemluvím o BMW ale o prestižních značkách za x mega.
1 - Holý fakt ...xyron píše:ad 1 Zbytečná diskuze ....picek píše: 1 Kamaráde,fora jsou velice ošemetná věc,protože vždy se najde majitel daného vozu které stojí totálně za hovno a bude se rvát do krve,než aby uznal,že to auto je na pikaču
2 A abys v tom nebyl tak sám,tak dodám,že všechny auta co jsem kdy měl(nejen BMW různých specifikacích) jsou poruchové pekáče.
3 PS: Když tady hážeš znalcema,tak mě ukaž jediné kabrio které se nekroutí??? A to nemluvím o BMW ale o prestižních značkách za x mega.
ad 2 To nerozporuju .... jde jen o to jak se o auto staráš ....
ad 3 Takže nekroutí se Z4 E85 a E93 ... osobní zkušenost, ne jedna paní povídala ...
Každopádně jsem původně reagoval na cituji "Na kabrio rychle zapomeň !!!! Jen samý problém" ... zajímal by mě ten SAMÝ problém u kabrií který se netýká tebou doporučované xdrive, kupé sedanu atd... díkyVáhu jsem nerozporoval.... ta je skutečně vyšší u kabrii z logiky věci...
Přesně toto zadání X drive 2005 s automatem má můj starší syn.paca píše:já osobně bych si nikdy nekoupil jetý automat, xdrive a dízl - velká pravděpodobnost že z toho auta bude dobrá kasička
Měli byste to se synem rychle střelit ... "O auto se můžeš starat s nadstandatní péčí a stejně se poserou."picek píše:Přesně toto zadání X drive 2005 s automatem má můj starší syn.paca píše:já osobně bych si nikdy nekoupil jetý automat, xdrive a dízl - velká pravděpodobnost že z toho auta bude dobrá kasička
Tři roky provozu bez jediné investice,jen spotřebka.
Kupované při stavu tachometru 180 tisíc .... teď najeto 225 tisíc.
Co je bráno jako spotřebka? oleje a pneu? jinak nic do toho nedal? tak to máte zatím štěstípicek píše:Přesně toto zadání X drive 2005 s automatem má můj starší syn.Tři roky provozu bez jediné investice,jen spotřebka.
Kupované při stavu tachometru 180 tisíc .... teď najeto 225 tisíc.
Kdybych měl být na vše konkrétní,sedím jen na forech a odpovídám na tisíce dotazů a hádám se s podobnýma jako jsi ty,kteří jsou zaslepeni svoji pravdou a nechtějí vidět a slyšet realitu.A že těchto lidí v Česku je,není nutné připomínat.xyron píše:![]()
![]()
![]()
![]()
Hahaha na konkretni dotaz co se sere na kabriu oproti ostatnim radsi nereagujes a pak tu nesmyslne plácáš patý přes devaty .. ohledně koulí.. homoděj/teplomet nejsem, takže je mám.... Clovek s jasnou hlavou si udela rychle vlastni usudek..
Timto debatu koncim...
Tak tohle je kamaráde reakce hodná opravdové IQ TYKVExyron píše:Měli byste to se synem rychle střelit ... "O auto se můžeš starat s nadstandatní péčí a stejně se poserou."picek píše:Přesně toto zadání X drive 2005 s automatem má můj starší syn.paca píše:já osobně bych si nikdy nekoupil jetý automat, xdrive a dízl - velká pravděpodobnost že z toho auta bude dobrá kasička
Tři roky provozu bez jediné investice,jen spotřebka.
Kupované při stavu tachometru 180 tisíc .... teď najeto 225 tisíc.![]()
![]()
Ano ... oleje,pneu,brzdové desky,kotouče,filtry atd.paca píše:Co je bráno jako spotřebka? oleje a pneu? jinak nic do toho nedal? tak to máte zatím štěstípicek píše:Přesně toto zadání X drive 2005 s automatem má můj starší syn.Tři roky provozu bez jediné investice,jen spotřebka.
Kupované při stavu tachometru 180 tisíc .... teď najeto 225 tisíc.tak snad to nezakřiknete