Stránka 3 z 60
Napsal: ned 20.09.2015 17:14
od pavproch
@starML: kuju za vyčerpávající návod...
Tebou uváděné varianty řešení vypadají ovšem logisticky náročně a zřejmě ani ne nějak levně (se započtením všech doprav, demnotáží a montáží...)
Takže to vidm ještě na pavprochovu variantu:
koupit OEM nové svody aji s katama a fertig...

Napsal: ned 20.09.2015 17:20
od BudVlad
Mám na prodej svody s katy ve slušném savu, měnil jsem je za aFe s freeflow katy.
Napsal: ned 20.09.2015 17:36
od pavproch
@budVlad: píšu SZ
Napsal: úte 22.09.2015 18:57
od kompre
@pavproch ja len jednu vec pomimo, ked si kupoval performance koncak, tak ta spona na uchytenie k odpilenej sredovej casti bola sucast? alebo si ju kupoval ako osobitny diel. alebo si zvaral?
http://www.1addicts.com/forums/attachme ... 1353532294
Napsal: úte 22.09.2015 19:02
od pavproch
nevím, koupil sem to včetně montáže v autorizáku, takže sem se o detaily nestaral....
Napsal: úte 22.09.2015 19:33
od pavproch
taxem se díval do faktury.... jsou tam jen dvě položky: Performance zadní díl výfuku a montáž (15 jednotek).... nic víc, takže předpokládám, že to bylo prosté PnP, žadná flexa či svářečka.... ta objímka ovšem může být součástí teho zadního dílu výfuku, samostatně ovšem na faktuře není
Napsal: úte 22.09.2015 19:38
od vita11
Tak to asi vařili a je to naúčtované v rámci montáže. P&P to totiž není
EDIT: prdlajs ... ta spojka je dodávaná s výfukem. Ale řezat je potřeba každopádně
Napsal: úte 22.09.2015 20:57
od kompre

Ok idem objednat tlmic, tak by som to rovno zobral, ale ak je to sucast o to lepsie. Nechce sa mi potom vymyslat a cakat, kedze toto asi bezne na sklade nedrzi nikto.
@pavproch tak jedine kuknut pod auto ako mas napojeny stredny diel, ale snad by to v autorizaku nevarili

ked k tomu je ta spona, ale clovek nikdy nevie co ich napadne
rezat sa musi kedze original je so stredom spojeny, ale varit sa nemusi

tak snad ani u teba nevarili
Napsal: úte 22.09.2015 21:47
od vita11
u N53 už spojený neni, ale spoj je jinde než konec Performance výfuku
Napsal: stř 23.09.2015 15:42
od tommee
Kupoval jsem Performance exhaust nedávno (na e93), a v krabici je automaticky objímka. Původní tlumič se odřízne cca 10cm od držáku tlumiče v ohybu a PE se nasadí přes objímku, žádny vaření. Můj mechanik to měl za půl hoďky hotový a chrochtal blahem jak super je originální performance díl. I PE má klapku a tudíž její ovládání.
Napsal: stř 23.09.2015 15:53
od pavproch
neska byl 3er celý den zavřený v garáži, navíc bo KW bych sa stejně zepoda na něj nepodíval... asi to bylo u mně taky tak, jak píše tommee
Napsal: stř 23.09.2015 15:53
od tommee
mimochodem to @pavproch:
Právě jsem se vrátil z tripu po Itálii, kde jsem najel cca 2,5tis km a pozoroval na základě stížností v tomhle vláknu chování N53. Mám podobnej setup PI a PE, zkreslený je to automatem a taky 100kg navíc co vozím ve formě skládací střechy. Teploty byly různý a vyskočily přes den i k 28st. Žádný brutální výkonový změny jsem nepociťoval, co mě stále nejvíc zaráží je teplota motoru (oleje).
Ta totiž bez ohledu na okolní tepolotu je schopna vyskočit k 12Ost i při velmi nízkém zatížení (táhnutí se na převalující se otáčky v plynulém provozu rychlostí cca 60-80km) To bych řekl je způsobený tím slavným přímým vstřikováním a prací s velmi chudou směsí, která sice šetří palivo, ale nepřiměřeně zahřívá motor. Pocitově, když mu dám víc napít, teplota spíše lehce spadne.
Tak i tak závěr je, že mě zajíámá jestli tvoje problémy vyřeší výměna katíků, protože jinak vypadá, že jsi na tom motoru už vyměnil všechno 2x.
Napsal: stř 23.09.2015 15:55
od tommee
pavproch píše:neska byl 3er celý den zavřený v garáži, navíc bo KW bych sa stejně zepoda na něj nepodíval... asi to bylo u mně taky tak, jak píše tommee
Mám z tý montáže možná někde i fotky. Bylo to děsně rychlý..
Napsal: stř 23.09.2015 16:31
od pavproch
jo, až vyměním svody a střední díl výfuku (vč. prim i sek katů a všech čidel okolo), dám sem report
Napsal: stř 23.09.2015 19:27
od pavproch
jak je to s těplotou woleje u brambora (N53) nevím (nemám velký displej), ale předpokládám, že to podobné jako u N52 v m4zlikovi (kde e ukazatel těploty woleje přímo v budíkoch) - trvale 120 st C, chvíleme aji lehce přes...
Takže proto sem opět upgradoval svoje olejové hospodářství a liju do obou Millers CFS NT 5w40 s garantovanou odolností do 140 st C.
Napsal: čtv 24.09.2015 10:34
od kompre
Je to presne sposobene tym spalovanim chudobnej zmesy, kvoli emisiam v leanburn rezime motor drzi teplotu hodne vyssie (100-110 voda) takze myslim ze olej na 120 tym padom asi nebude problem

.
Napsal: pát 25.09.2015 09:05
od pavproch
tak brambor je fčíl na zvedáku, taxem mu kuknul pod sukně - ta objímka tam je (někde zhruba v místě nádrže/zadní nápravy)... esli sa tam flexovalo, vidět (logicky) není....
Napsal: pát 25.09.2015 09:34
od xyron
U N54 335i momentálně s 5w-40 Millers NT Longlife .. 120stupnů atakauju hlavne při poskakovani v meste a pak když jedu pilu (okresky 160 a dalnice 200+) .. jakmile ale zvolnim tempo, teplota okamzite pada dolu a standartne se mi při normalni jizde drzi kolem cca 100 - 110 stupnu...
Při vymene oleje budu taktéž upgradovat na Millers 5w-40 NT CFS (zavodni) jako pavproch..

a u toho zustanu.. mam ho doma zasobicku asi 26litru...
Napsal: pát 25.09.2015 14:04
od tommee
Tady je videt ta objimka, původní se fikne flexou a je to:)
Napsal: pát 09.10.2015 19:02
od pavproch
Tak už aji ze druhé a třetí strany se mi dostalo varování, že "vyhořelé" katy sou první na seznamu podezřelých... Já to snad fakt vyměním celé zgruntu.... chjo, no... ani nescu slyšet ty komentáře, až účetní zmerčí tu fakturu....