
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
To netuším no. 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Mercedes e500 V8 2005/6
část první: kamarád měl KO reduktor, tak se to chovalo tak super, že reduktor nestíhal splyňovat a když tam vlítlo hodně plynu, tak se ochladil na 30°C a tlak šel někam z 1,35 na 0,5 a konec .... vyměněno a dobrý
vsuvka: nevím proč kluci v hlpropanu nejdříve vyměnili vstřiky (úkol zněl jasně vyměň reduktor), nepomohlo, tak je donutil vyměnit reduktor a pak to začlo chodit .... výhodou je, že za vynikající cenu dostal nové vstřiky a výkoný reduktor od hlka, jen nechápu, proč je ten reduktor namontovaný seřizovacím šroubkem dolů
část druhá: za pár dnů po opravě - nějak to cuká při jízdě na plyn, seřízení ok, teplota ok, tlaky ok ... vyměň cívky + svíčky (cívky původní rok 2005 + 300tkm)
část třetí: po třech měsících - už jsi vyměnil svíčky? Ne, nebyl čas. ...... Teď přijel že už to zase padá do nouzáku (a že ho sere plyn), tak se s tím projedu a už to nejede ani na všechny válce pořádně na benzín => Vyměnil jsi cívky? Ne .... následující den přišel o cívku úplně a jel jsem ho "zachránit".
PS: díky jaraxi za podporu
část první: kamarád měl KO reduktor, tak se to chovalo tak super, že reduktor nestíhal splyňovat a když tam vlítlo hodně plynu, tak se ochladil na 30°C a tlak šel někam z 1,35 na 0,5 a konec .... vyměněno a dobrý
vsuvka: nevím proč kluci v hlpropanu nejdříve vyměnili vstřiky (úkol zněl jasně vyměň reduktor), nepomohlo, tak je donutil vyměnit reduktor a pak to začlo chodit .... výhodou je, že za vynikající cenu dostal nové vstřiky a výkoný reduktor od hlka, jen nechápu, proč je ten reduktor namontovaný seřizovacím šroubkem dolů
část druhá: za pár dnů po opravě - nějak to cuká při jízdě na plyn, seřízení ok, teplota ok, tlaky ok ... vyměň cívky + svíčky (cívky původní rok 2005 + 300tkm)
část třetí: po třech měsících - už jsi vyměnil svíčky? Ne, nebyl čas. ...... Teď přijel že už to zase padá do nouzáku (a že ho sere plyn), tak se s tím projedu a už to nejede ani na všechny válce pořádně na benzín => Vyměnil jsi cívky? Ne .... následující den přišel o cívku úplně a jel jsem ho "zachránit".
PS: díky jaraxi za podporu
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
není zač, nejvyšší čas začít dělat do mercedesů 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Z nudy jsem napojil manometr a mám mezi reduktorem a vstrikama 1,1bar.
Na volnoběh teda.
Na volnoběh teda.
Naposledy upravil(a) horan dne pon 08.01.2018 15:25, celkem upraveno 1 x.
- Kolafa
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
- Bydliště: Praha 14
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
kdyz uz jsme u toho plynu, netušíte, co tím chtěl tvůrce říct ??? ......
- Přílohy
-
- LPG 2.0m.jpg (433.33 KiB) Zobrazeno 2878 x
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Asi když máš LPG na střeše a výška je přes 2m, tak zákaz vjezdu 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Nebo že vozidla s LPG nesmí být vyšší než 2m
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Pekna dodatkova tabulka 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Přidal jsem tomu na 1,2bar a ono to přestalo poskubavat. 3tydny to vydržím a pak to dodela plynar. Pro jistotu. Asi pořídím kablik a něco se o tom naučím. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Jestli ti to škube že vynechává válec,tak to stejně nenašteluješ.Bude to přidřenej vstřikovač.Ten tlak by si jednotka podle lambdy doladila délkou vstřiku.Jednu jsem řešil s lpg BRC.Škubalo to hádalo se to jako prase,dal jsem jim ze srandy do každé rampy napít WDéčka s tím že je stejně musím vyměnit.Od té doby najeto 40000 bez jediného cuknutí,volnoběh lepší než na benzín.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Ale ty cívky jsou opravdu základ všech základů.Vinutí může být ok,ale izolace už může být proražená.Nebo se zalívaj olejem z deklů,to N62 umí dost dobře 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
zrovna teda u N62 je to líp vyřešené a z těch mraků N62 co sem jezdí jsem viděl zatopené svíčky jen vyjímečně, todle byla specialita spíš M62 a M60.
cívky jsou základ, není to jen o izolaci a vinutí ale dalších parametrech, ty cívky prostě stárnou a když u auta co má 200k najeto vyměníš cívky tak to stejně každej pozná.
ale samozřejmě mít suchý svíčky je základ, to je pravda.
když N62 cuká tak to nemusí být nutně vstřik, když máš blbé časy, tak co cuká i s novýma vstřikama, když montujem N62 tak se to musí naprosto přesně naladit jinak to právě poškubává.
nízkej nebo vysokej tlak si sice jednotka zkoriguje ale natáhne nebo moc zkrátí časy a ani jedno nedělá tomu VVT dobře a začně to dělat psí kusy. ty plynový časy by měli být +- stejný s těma benzínovýma. a když je tlak moc vysokej, lehce se pak dostaneš pod limit vstřikovače, ty lepší limitujou na 2ms, horší i kolem 3ms, a mě někdy přijede auto co má 1,6ms časy a díví se že to sotva udrží volnoběh. a mít 8ms na volnoběh taky není moc hitparáda.
cívky jsou základ, není to jen o izolaci a vinutí ale dalších parametrech, ty cívky prostě stárnou a když u auta co má 200k najeto vyměníš cívky tak to stejně každej pozná.
ale samozřejmě mít suchý svíčky je základ, to je pravda.
když N62 cuká tak to nemusí být nutně vstřik, když máš blbé časy, tak co cuká i s novýma vstřikama, když montujem N62 tak se to musí naprosto přesně naladit jinak to právě poškubává.
nízkej nebo vysokej tlak si sice jednotka zkoriguje ale natáhne nebo moc zkrátí časy a ani jedno nedělá tomu VVT dobře a začně to dělat psí kusy. ty plynový časy by měli být +- stejný s těma benzínovýma. a když je tlak moc vysokej, lehce se pak dostaneš pod limit vstřikovače, ty lepší limitujou na 2ms, horší i kolem 3ms, a mě někdy přijede auto co má 1,6ms časy a díví se že to sotva udrží volnoběh. a mít 8ms na volnoběh taky není moc hitparáda.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Tak to sem zvědav jestli u Mé to bude téma vstrikama. Doufám že mu to během února vyjde je vyměnit
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Jo jasny neříkám že jsou ty jimky špatně udělany,ale za ty roky a při těch pekelných teplotách ten plast a gume prostě nevydrží.Já jsem svému stařečkovi dal k 15tým narozeninám upravenej termostat na 95C a jen přede.Poděkovala i převodovka která před tím chodila přes 90 a to je pro ni fakt moc.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
taky už ho mam nachystanej, hezky odpočívá v regále 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Možný je všechno. Ty vstriky (Keihin) mají taky mraky kilometrů za sebou, ale pokud by se zadiral, tak by se to poskubavani neodstranilo zvýšením tlaku, ne?
Mám s tím 150 km a dobrý.
Mám s tím 150 km a dobrý.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
keihiny se dají čistit, jsou prakticky věcné. jak si jednou budu dělat motor tak je pošlu na čištění. už na nich mám 150tkm
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Tak proto stojí 4kusy 12000 oproti 3000 od konkurence? 

Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
jj jsou to nejlepší vstřiky.
Re: Poskubavani 745li pri jizde na plyn
Tak ja jsem zrovna vyjimka. Nektere mam zaplaveny, i kdyz byl v minulosti motor pretesnen. Kazdopadne cekam, az se k Jaraxovi dostanu a zrovna se vyresi vic veci.JaraX píše:zrovna teda u N62 je to líp vyřešené a z těch mraků N62 co sem jezdí jsem viděl zatopené svíčky jen vyjímečně, todle byla specialita spíš M62 a M60.
Jardo, kdypad na me budes mit cas?