Stránka 3 z 4

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 11:00
od dzusik
Kluci. foto mého motoru není asi zcela důležité. Je podle mě čistý. Co říkáte na tu kompresy a celkově názor na ty cívky a houpání otáček.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 11:17
od MattyX
komprese good, spotřeba oleje ale přes vodítka ventilů tak obrovská být nemůže ;) Takže trochu záhada jako u kamošovýho motoru (u staré m30)...
U toho valvetronicu to může dělat podobnou paseku, ale to ti už musí říct někdo, kdo s tím má větší zkušenost ...

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 12:09
od Pajk85
6 cívek si kupovat nemusíš. Ale hodně lidí Ti řekne, že je to lepší, protože od nich budeš mít klid na dlouhou dobu. Já bych koupil na zkoušku ojetou (cca 500,-), když by klekla další, koupil bych všech 6 nových.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 13:16
od dzusik
já jsem už jednu právě koupil ta co byla špatná. nebo teda aspoň ta závada co vyskočila směrovala na ní.
Po výměně cívky auto táhne. Jen při ustálené rychlosti třeba ve městě mi přijde jako když se zaserou svíčky ale jak podřadím a držím motor pod plynem a pak už jedu svižnou jízdu tak se to rozjede a je i výkon co má být.
Ráno jak je teď však čím dál chladněji tak po startu auto hned chcípne. pak mu pomůžu lehce plynem a už drží ale volnoběh pohupuje dokud se auto neohřeje. i jízda s autem dokud se neohřeje je taková pocuchaná. Svíčky mám Bosche a cívku jsem koupil také Bosch. Akorát původní jsou černé a tato nová je šedivá. Do původní se krásně svíčka zacvakne. Do té nové cívky už ta svíčka tolik nedrží.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 13:17
od dzusik
MattyX píše:komprese good, spotřeba oleje ale přes vodítka ventilů tak obrovská být nemůže ;) Takže trochu záhada jako u kamošovýho motoru (u staré m30)...
U toho valvetronicu to může dělat podobnou paseku, ale to ti už musí říct někdo, kdo s tím má větší zkušenost ...
Jinak po výměně těsnění víka ventilů mi příjde že to je lehce horší než to bylo. Valvetronic mám nastavený diag. přímo v BMW.
Jinak mě napadlo jiště jak jsou ze předu motoru ty vanosové solenoidy nebo jak se to jmenuje. Jestli nemůžou být přicpané. Závadu mi to však žádnou neukazuje a dle diag váhá vzduchu je dobrá.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 08.11.2017 19:58
od Vapinecko
To že jsou tlaky OK bohužel neznamená, že jsou dobré stírací kroužky...

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: sob 11.11.2017 20:32
od Filozof
zkoušel jsi nějaké ty čistící VIF a podobně do benzínu ???
Potom dekarbonizace motoru vodou do sání ?
Prohodit cívku s jinou abys zjistil zda je cívka špatná nebo svíčka či něco jiného ? Abys měl jistotu že je to opravdu cívkou.
E85 smíchat s benzínem a pročistit si tak motor taky to občas lidem pomuže ale je to spíše dopomoc není to na uplné vyřešení problémů spíše pomoc zlepšit a pročistit motor.

VERVA benzín chvilku jezdit na tento benzín pár nádrží. + VIF k čištění motoru. případně 98 + VIF

Tolik oleje to je katastrofa to by chtělo opravdu pořádnou diagnostiku motoru. případně mrkni na netu v AJ mluví o motorech co se tam často sere. Ale musí bejt vidět jak ti valí modrej dým z motoru pokud to prochází vnitřkem pokud není modrej kouř z výfuku tak to muže téct bokem vana nebo netěsnost někde. Třeba to teče jen pod zátěží... atd.

Zkus se podívat zda není motor od oleje někde ze všech stran to projdi.

Osobně tipuji na kroužky pokud je všude vše v pořádku a neteče.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: sob 11.11.2017 23:02
od Vapinecko
Z vlastní zkušenosti při spotřebě oleje lehce přes litr na tisíc nebylo vidět ani cítit vůbec nic. Jen z hodně dlouhého kopce bez plynu a dole když se přidalo tak lehce zakouřil. V zrcátku to vidět nebylo jen když se jelo za autem. Udělaly se kruhy a guferka a OK. Tlaky byly naprosto OK.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: pon 13.11.2017 16:07
od dzusik
Už jsem na Vervu jezdil. Nijak moc se to nezlepšilo. Ted se mi stává to, jak jsou teploty nízké, že po nastartování studeného motoru pokud nešlápnu na plyn samovolně chcípne. neudrží se v otáčkách. pak když ho plynem probudím tam motor lehce vibruje, jak kdyby vypadával nějaký válec a chvílema to šlo jen na 5. pak když se rozjedu tak to mistama cuká. po ohřátí je vše v pohodě. jen občas po ustálené rychlosti je motor takový tupý a musím ho tzv rozhonit. pak už táhne dobře. Cívku jsem dal novou na 3 a 4 válec, protože ty se válely v oleji než jsem vyměnil těsnění pod víkem. Svíčky jsou nové Bosche. Už mě to auto fakt štve. Vanos ventily čisté, dokonce i ty filtry z boku motoru pročištěné. Ale bylo to prostě čisté. Paměť závad samozřejmě prázdná.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 15.11.2017 09:55
od dzusik
Tak jsem dneska ráno před startem odpojil váhu vzduchu a start motoru byl bez houpání a bez zhasnutí motoru bez toho abych musel šlápnout na plyn. Je to teda špatnou váhou vzduchu?

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: stř 15.11.2017 21:19
od kubajz79
ty solenoidy se projeví chybou EML. rozsvítí se oranžově a to údajně až po třech zaznamenaných chybách časování.měl jsem jej špatný na výfukové vačce.projevovalo se to tupou odezvou na plyn,zřejmě nouzák.po vypnutí motoru a odstavení auta na několik minut zase motor běžel bez problémů.vše bylo dohledatelné na výpisu diagnostiky.

jen pro zajímavost,kolik má ten motor na hrbu?nevšimnul jsem si,že by to bylo někde napsáno...

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: čtv 16.11.2017 01:42
od dzusik
kubajz79 píše:ty solenoidy se projeví chybou EML. rozsvítí se oranžově a to údajně až po třech zaznamenaných chybách časování.měl jsem jej špatný na výfukové vačce.projevovalo se to tupou odezvou na plyn,zřejmě nouzák.po vypnutí motoru a odstavení auta na několik minut zase motor běžel bez problémů.vše bylo dohledatelné na výpisu diagnostiky.

jen pro zajímavost,kolik má ten motor na hrbu?nevšimnul jsem si,že by to bylo někde napsáno...

Ahoj. Pamět závad mám stále prázdnou.Pokud tedy neodpojím váhu. Pokud mám zapojenou váhu vzduchu tak to studené ráno nastartuje, houpe to, kucká a pak to zhasne. Musím mu pomoct plynem. když jí mám odpojenou chytne normálně, pravidelný chod a nijak nehoupe bez dotknutí se plynu. vypozoroval jsem že když pozvolna přidávám tak ten výkon motoru je lepší, než když dám pedál na podlahu, jako kdyby se to zahltilo. Jinak mám najeto 210tis. Dovoz Německo.
Děkuji za pomoc.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: čtv 16.11.2017 17:45
od RomanM3
Tak to vypada že ta váha je asi kaput. Dává špatné hodnoty a motor je z toho pak celý špatný

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: čtv 16.11.2017 19:05
od dzusik
RomanM3 píše:Tak to vypada že ta váha je asi kaput. Dává špatné hodnoty a motor je z toho pak celý špatný

Zítra budu mít půjčenou úplně novou VDO. Tak uvidíme. Ale nějak tomu moc nevěřím. od 4500rpm to jede jak kráva.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: čtv 16.11.2017 23:57
od kubajz79
držím pěsti.snad se problém vyřeší.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: pát 17.11.2017 10:15
od TANN3R
Nechce se mi to tady číst celé, když už to má 6 stran.. Jak je na tom valvetronik?

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: pát 17.11.2017 10:22
od dzusik
kubajz79 píše:držím pěsti.snad se problém vyřeší.
děkuji ;)

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: pát 17.11.2017 10:25
od dzusik
TANN3R píše:Nechce se mi to tady číst celé, když už to má 6 stran.. Jak je na tom valvetronik?
Na diag seřízený po výměně těsnení pod ventil deklem. vše funkční. od 4500rpm je cítit znatelný zátak, takže funguje.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: pát 17.11.2017 21:55
od dzusik
jenom takový dotaz. Můžou tohle vše způsobovat vanosové solenoidy? chybu však nehlásí. Může mi tady někdo lehce vysvětlit jejich funkci? vím že přepouští olej na vačkách.

Re: E90 325i výkon motoru N52

Napsal: sob 18.11.2017 09:57
od TANN3R
Solenoidy ti pustí tlak oleje do vanosu, tím se natáčí vačka a mění časování. Tj. když je nefunkční, na diag se objeví chyba, protože nesedí časování, ale motor jede normálně, jen s nižším výkonem (neideální křivkou).
Naopak ojetá vačka/koníky valvetroniku vynechávání konkrétních válců způsobit může.