z mého pohledu záleží na co si tu 6 kupuješ
- jestli na "pořád", třeba proto, že si ti to auto líbilo, když vyšlo, nebo si mu přišel na chuť později a chceš ho mít na hraní a klidně ze začátku i na denní ježdění, časem ho budeš šetřit, pak to LPG nemá moc smysl, prostě ty peníze navíc za benzín dáš (nesedí ti to k charakteru auta, nechceš např. dělat velkou investici za lpg, omezí ti to zav. prostor - u kabria značně, nedáš tam lyže apod.)
takhle to vidím třeba za sebe, možná i za další, když jsme se o tom bavili na minisrazu (ale nechci za nikoho mluvit, tak pokud se pletu, omlouvám se

)
problém je, že další takový auta s V8 co si můžeš nechat a nečeká tě nějaká brutální katastrofa s motorem, od BMW už nejsou, to si přiznejme, proto i trpím, když s 6 jezdim po těch našich rozmrdanejch cestách... nechci si to auto ničit
- nebo na chvíli, tj. pěkný auto za velmi slušný peníze, pár let ho budeš mít, ždímat, údržba nějaká, velký kola třeba

atd. a pak koupíš zase něco dalšího, jezdíš s plynem na podlaze, aby všichni koukali (a hlavně slyšeli), pak lpg klidně...
Tann3r
s tím, že 6 nebude mít nějakou extra cenu souhlasím, vyrobilo se jich 120 tis. myslím, je to složitý auto s velkým motorem, lidi se toho bojí (a dělají chybu, nevím, co všichni vidí na BMW R6 motoru, V8 je jinde), cena se bude tak nějak držet, pak stoupne až vyhynou ty slabý kusy viz druhý bod, ale že by byly za 1M jako Z1 to si taky nemyslím... škoda
kdyby člověk překonal obavy plynoucí z nezkušenosti s lpg, tak prostě vidím u e63/4 zásadní nevýhodu oproti e65/6 v tom, že tu bombu nikam neschováš, otevřeš kufr a je tam a to člověk tomuhle designovýmu autu nechce udělat
že bys to plynem znehodnotil si taky nemyslím, prostě se najde kupec z jiné skupiny, tj. chce hodně jezdit za méně a oželí kufr
Itchythefirst
prosím nehledej se nikde, v žádné skupině, co jsem výš popsal, není to univerzální a nemusí to být ani dobře

a klidně můžeš napsat, jak jsi k lpg v e64 přišel atd.
