Stránka 21 z 21

Napsal: stř 02.10.2013 13:39
od kenzee
Se na to asi vykašlu a objednám všechny vstřiky, už jsem z toho na nervy.. Měl jsem dřív misfiry bank 2, tak jsem si říkal fajn, vymění se pro válce 4 - 6, ale měnit vstřiky prej není žádná prdel. Mají indexy a že není možná mixovat vstřiky s různýma indexama (s indexem do 10 ano, nad 10 prej ne). Chjo. Dneska to zas brutálně zlobilo, 2x to zdechlo po startu. v Inpě žádnej misfire nebyl, jen chyba "29f1 fuel pressure plausibility". Což by asi mohla být HPFP, ale ta už byla pár let zpět měněná na svolávačku. Nevím, jestli chybu nízkého tlaku v railu může způsobit i protíkající vstřik? A to čištění vstřiku se jmenuje ASNU, ale možná to vyčistí, ale pokud to protíká, tak mi je nějaký čištění k prdu.

Napsal: stř 02.10.2013 19:17
od IlikeU
vstřik může snížit tlak na railu, jak jsem ti psal do sz vypadá to na vstřiky. Vstřiky jsou nakodovat a musi se nove nakodovat.

Demontovat vstriky poslat na stolici a nechat zmerit

Napsal: sob 05.10.2013 17:44
od kenzee
Díky moc za rady, nakonec jsem vzal všechny vstřiky, zajel do Fedor auto Prostějov, mají ASNU, která umí diagnostikovat i tyhle piezo vstřiky (ne každý servis s ASNU tyhle vstřiky umí, musí na to mít ještě nějakou speciální krabici). Vyčistili je ultrazvukem a ukázalo se, že 2. a 4. protíkal. Nechal jsem tam lidových 1000 kč za čištění a diagnostiku, koupil dva nový vstřiky (3500 ks), nakódoval a auto jede a startuje jak víno.
Takže až vám někdo řekne "vyměňte všechny vstřiky", tak ho pošlete někam, hoďte si je nejdřív na tuhle diagnostiku, pokud neprotíká, tak 99% vstřiků jde vyčistit. Ani nechci přemýšlet, kolik by výměna všech vstřiků stála v BMW.

Napsal: ned 06.10.2013 08:47
od IlikeU
jsem rád že ti auto funguje a že ti naše rady k něčemu byly

Napsal: ned 06.10.2013 20:01
od Poldav6
Posílal jsem Terrymu logy, protože mi auto taky zlobí.. Napsali mi, že je "injector time", takže absolvuji to samé :)

Jinak, s tou kompatibilitou vstřiků to nemusí být tak jasné. Prý zaměnitelné jsou, ale pak jde o to, jak to bude časem. Do N54 se jich dělá více "generací"..

Napsal: sob 02.11.2013 01:31
od xyron
panove, možna trochu offtopic, ale je normalni ze se mi po nastartovani kouri akorat z praveho vyfuku a levy nastupuje pozdeji a asi spis az pri vyssich otackach ?

Napsal: sob 02.11.2013 09:20
od vladas335i
xyron píše:panove, možna trochu offtopic, ale je normalni ze se mi po nastartovani kouri akorat z praveho vyfuku a levy nastupuje pozdeji a asi spis az pri vyssich otackach ?

Jasně že je to normalní :)
http://www.youtube.com/watch?v=cQ2FucZuZjo&html5=1

Napsal: sob 02.11.2013 23:09
od bmw335
otevři si tu klapku a bude se ti kouřit hned z obou a hlavně při studeným motoru nemusíš čekat asi 30s než se otevře a začne to mít normální zvuk:)

Napsal: pon 11.11.2013 22:56
od Poldav6
Tak co, 335kaři. Jezdíte? Máte přezuto? Já si kvůli občasnému popojíždění přezul na 225/45 R17 a je to peklo. Na mapu1 mi to na suchu hrabe i na trojku. Kdybych tam dal etanol a mapu5, asi bych se ani nerozjel. Oproti minulé zimě cítím, že je auto o dost agresivnější... A to vše díky (zřejmě) vyměněnému vstřiku a studenějším svíčkám. Už jsem si říkal dát dozadu 255/40 R17, ale škoda peněz.. když to mám v zimě jen na popojíždění :-D

Napsal: sob 23.11.2013 01:34
od bmw335
Ilikeu jestli sem ještě chodíš, tak chci jenom říct, že seš ten největší idiot pod slunce....Někdo se tě slušně zeptá na radu ohledně kabelu k JB4 a ty mu odepíšeš, že pokud se nestane zákazníkem tvýho servisu, že mu radu zadarmo nedáš!!

Ty seš fakt kus hovada v roláku....Abyses nhodou neposral, myslíš, že o tvůj posranej servis někdo stojí? Strč si radu do prdele, existujou ještě slušný lidi, co poradí zadarmo a nevidí za vším prachy jako ty demente!!