Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Napsal: stř 19.01.2022 15:04
to jako komplet? nebo jen sklo ?LukesE39 píše:Zrcátka mám ve více barvách, 5k s obyc sklem, 7k se stmívacím
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
to jako komplet? nebo jen sklo ?LukesE39 píše:Zrcátka mám ve více barvách, 5k s obyc sklem, 7k se stmívacím
COO ????? to je do čeho ? hydrokufr ????ettore píše:Jo díly jsou drahý. Včera jsem si koupil nejdražší olej na světě. 100ml Mobil Aero HFG za kulantnich 2.400 Kč
tak nějak ...neser se do něčeho co funguje .... už mě to x-krát draze vyškolilo.... obdivuju lidi jako je Pajk, co furt něco zlepšuje, furt se v tom vrtáLukesE39 píše:chceš znát ten tajnej recept na úspěch? Nevrtám se v tom, když tomu pi*u rozumim.. E38ku jsem nikdy nikomu do servisu nedal, neni tam toho moc co posrat a to co jo, tak vetsinu veci znam.. u E65 je to holt uplne jinak. Ale kdyz jsem zmoulal v ruce kilo, nenasel jsem nic pohodlnejsiho a vybavenejsiho s rozumnymi naklady na provoz.
já s k tomu ještě nedokopal ..v tý ziměkupca píše:Litr oleje mi stál asi 555,- plus pošta 90,-, pístnice hydrokufru originál nová z ebay 6600,-
https://www.superoleje.cz/shell-aeroshe ... full=shell
Seženeš je poměrně snadno za poloviční cenu.xaler píše:Komplet a 5-7 tisíc dát nemohu, jinak děkuji za nabídku. Možná mě někdo psal i na FB za stejnou cenu.
Verim, ze je to ultimatni kram. Ale kdyz to jede, tak to JEDE, co?Nadzi píše:Xalere ten Touareg V10 nekupuj...
Pořád mi ucházej ty rozdíly proti E65, pokud bych ten můj krám dal do servisu tak jsem o 200 tisíc chudší a pak zjistíš že pořád je to zkurvený BMW. Kvůli každýmu hovnu musí ven motor, každý debilní těsnění za pár euro a motor musí ven jako třeba víka ventilů, nebo gumička pod alternátorem tak kde je kurva nějakej rozdíl. Vyndaval jsi na tom faking sráči alternátor nebo startér tak jak sem můžeš napsat, že je něco jiného. Kolik myslíš, že stojí vyndat motor u toho bavorskýho polotovaru co pustili do výroby. Pokud bych s každou věcí jezdil do servisu tak už ani nemám kde bydlet a mám furt stejně nepojízdný auto.Nadzi píše:Xalere ten Touareg V10 nekupuj. ver mi a aj ostatnym. Pokial vravis ze e65 je zmrd ktory si nezvladol tak ked zistis co za zmrd je Touareg V10 tak se bud sam zabijes alebo to auto podpalis a pak postrielas v nakupnom centre ludi.
nepisem ze som to niekde cital ale vlastna skusenost. Ked to mozem povedat troma slovami : Neservisovatelna hromada srotu.
Tam budes sypat peniaze na kazdu opravu ktora pod 500 eur nejde (bezna udrzba)
Menil som nane ATE brzdy predok zadok plus platnicky aj s pracou 850 eur.
Vymena turba? motor von (600 eur len za vybratie motora zaplatis a aj to po znamosti)
Nastavenie regulacie turba??? motor von
Vymena alternatora? motor von
Vymena startera??? motor von
Vymena 80 percent tesneni kde kus stoji asi 5 eur??? motor von
A ve finale ked to vsetko opravis a sadnes si dotoho tak zistis ze si o 3000 eur chudsi a porad je to volkswagen.
ale já jsem xaler a ne Pajk85, musel bych ho shánět inkonginto a to nebudu. Když ho neseženu tak tam přitluču nějaký zrcátko.Pajk85 píše:Seženeš je poměrně snadno za poloviční cenu.xaler píše:Komplet a 5-7 tisíc dát nemohu, jinak děkuji za nabídku. Možná mě někdo psal i na FB za stejnou cenu.
Ty seš takovej vymrdanej chudáček, kterej je stále utlačovanej a celej svět se proti němu spiknul. Sbal si tu kurvu co si přeplatil a táhni už otravovat fórum někam jinam. Raději dvojdomek s kikánama než s takovým vemenem negativním, nepřejícím a závistivým jako seš ty.xaler píše:Pořád mi ucházej ty rozdíly proti E65, pokud bych ten můj krám dal do servisu tak jsem o 200 tisíc chudší a pak zjistíš že pořád je to zkurvený BMW. Kvůli každýmu hovnu musí ven motor, každý debilní těsnění za pár euro a motor musí ven jako třeba víka ventilů, nebo gumička pod alternátorem tak kde je kurva nějakej rozdíl. Vyndaval jsi na tom faking sráči alternátor nebo startér tak jak sem můžeš napsat, že je něco jiného. Kolik myslíš, že stojí vyndat motor u toho bavorskýho polotovaru co pustili do výroby. Pokud bych s každou věcí jezdil do servisu tak už ani nemám kde bydlet a mám furt stejně nepojízdný auto.Nadzi píše:Xalere ten Touareg V10 nekupuj. ver mi a aj ostatnym. Pokial vravis ze e65 je zmrd ktory si nezvladol tak ked zistis co za zmrd je Touareg V10 tak se bud sam zabijes alebo to auto podpalis a pak postrielas v nakupnom centre ludi.
nepisem ze som to niekde cital ale vlastna skusenost. Ked to mozem povedat troma slovami : Neservisovatelna hromada srotu.
Tam budes sypat peniaze na kazdu opravu ktora pod 500 eur nejde (bezna udrzba)
Menil som nane ATE brzdy predok zadok plus platnicky aj s pracou 850 eur.
Vymena turba? motor von (600 eur len za vybratie motora zaplatis a aj to po znamosti)
Nastavenie regulacie turba??? motor von
Vymena alternatora? motor von
Vymena startera??? motor von
Vymena 80 percent tesneni kde kus stoji asi 5 eur??? motor von
A ve finale ked to vsetko opravis a sadnes si dotoho tak zistis ze si o 3000 eur chudsi a porad je to volkswagen.
Pokud si sám neopravím ani hovno tak je vlastně jedno co budu mít za auto, údržba bude úplně stejná. Díly má daleko levnější než E65 a diag se dá koupit za pár korun na ali a mohu zase bastlit. Moc bych ti přál abys měl to moje auto na týden a už bys nic takového nevyplodil.
Co jsem s tím jezdil já, tak ten krouťák je těžce navykovej. Výkon je ale to jediný, co mě na tom autě zaujalo.JohnyB píše:Verim, ze je to ultimatni kram. Ale kdyz to jede, tak to JEDE, co?Nadzi píše:Xalere ten Touareg V10 nekupuj...