Stránka 22 z 69
Napsal: čtv 25.02.2010 22:11
od Summi-X5
Andrea píše:ale ne takhle ne všechno špatně...

jen se, projevila svou nechut k lpg to je vše..tímto to uzavírám
To by ma zaujímalo, na čem slečna jezdí, keďže má také skúsenosti s LPG.
Mal som autá na benzín (napr. z tých silnejších AUDI A6 Allroad 2.7 biturbo, Passat 2.8 V6 Syncro) a aj diesel (napr. Audi A4 2.5 TDI Quattro).
Teraz 4,4i X5 a v pohode. Ak sa chcem vyšantiť tak nechám vypnuté LPG ale často je zapnuté a ten rozdiel ak mam plnú nádrž je na nerozoznanie.
Jediný problém čo mám je len časté tankovanie, keďže mám toroid len 70 l !!
Poznám chlapcov, čo si kúpujú najnovšie AUDIny a hneď si dávajú LPG.
Mám vyštudovanú technickú univerzitu "katedra motorových vozidiel", takže niečo o spaľovacích motorov viem, ale žeby LPG bolo na ...
Ak by slečna bola v blízkosti Brna, nech dá vedieť aby si vyskúšala silné auto na LPG a potom asi zmení postoj.
Jazdím ročne okolo 45000 km, takže ak jazdím s autom ktoré má 235 kW a spotrebu v prepočte ako 7,5 L benzínu, tak asi nie som blázon a ani socka, keďže prestavba V8 nieje najlacnejšia.
Na slovensku stojí 3500 €. (toroid, skryté tankovanie, atď.)
Už sa teším, keď si ku koncu roka kúpim X6 5,0i a jednoznačne si dám LPG!!!
Žiadne naftové 6_valce. V8 je stále len V8.

Napsal: pon 01.03.2010 13:30
od Biturb
Summi-X5 - :palec:
Napsal: pát 05.03.2010 11:15
od Hovi1
Zdravím, tak se mi dnes konečně podařilo přečist celé toto vlákno. Chci si do mé čerstvě koupené 318tky e46 z německa nechat dát LPG, ale po přečtení tohodle vlákna, mám strach, aby na mojí lásce něco neposrali, 318tka zas tolik nežere a mě se investice vrátí asi až tak po roce a půl a když tu tak čtu všechny ty možné komplikace tak si říkám jestli mi to za to stojí..
píše se tu vesměs akorát o 3 servisech na přestavbu LPG z Prahy ale akorát o Harfě Neptun (
http://www.neptun-harfa.cz/ ) pozitivně i negativně, ale ta špona co přišla tomu subaru do motoru mě fakt odrazuje, ale zase si řikam že když už to takhle posrali tak už si daj bacha

ale zase ve srovnání s Brnem a Novým Jičínem vycházejí i o něco dráž, tak se chci zeptat nemáte někdo ještě nějaký dobrý tip na přestavbu v Praze?
Napsal: ned 07.03.2010 11:36
od Unkwas
Hovi1 píše:Zdravím, tak se mi dnes konečně podařilo přečist celé toto vlákno. Chci si do mé čerstvě koupené 318tky e46 z německa nechat dát LPG, ale po přečtení tohodle vlákna, mám strach, aby na mojí lásce něco neposrali, 318tka zas tolik nežere a mě se investice vrátí asi až tak po roce a půl a když tu tak čtu všechny ty možné komplikace tak si říkám jestli mi to za to stojí..

píše se tu vesměs akorát o 3 servisech na přestavbu LPG z Prahy ale akorát o Harfě Neptun (
http://www.neptun-harfa.cz/ ) pozitivně i negativně, ale ta špona co přišla tomu subaru do motoru mě fakt odrazuje, ale zase si řikam že když už to takhle posrali tak už si daj bacha

ale zase ve srovnání s Brnem a Novým Jičínem vycházejí i o něco dráž, tak se chci zeptat nemáte někdo ještě nějaký dobrý tip na přestavbu v Praze?
Mám sice přestavbu u Neptun Harfa ale, ale rozhodně bych ti doporučil zeptat se na
http://www.autogascoubal.cz/ . Maji skvělej přístum k zákazníkům a jsou hodně rychlí. Kámoš tam jezdí s Astrou a nemůže si je vynachválit. Když měl nějaký problém ráno tam auto dal a odpoledne si pro něj jel. Pokud si nějaký servis s LPG neví rady tak pak stejně odkazuje na Coubala.
Napsal: pon 29.03.2010 21:49
od Boldor
Ahoj plyňáci..

Máte někdo zkušenost s iridiovýma svýčkama u LPG?Měli by dávat silnější a jednotnou jiskru a taky teplotní odolnost je snad vyšší,což je pro plyn dobrý. A ze států se dají sehnat skoro za cenu obyčejných..
Pokud mi to nikdo nevymluví, jdu do toho a dám vědět..

Napsal: úte 13.04.2010 23:56
od BMWdejf
Ahoj,
zdravím všechny měl bych na vás prosbu potřeboval bych poradit co udělat s kompresorem niva abych mohl dát triodiní nádrž co možná největší.
Jestli tady už někdo takovou přestavbu má tak bych byl rád za jakýkoliv nápad a zkušenost jak přichitit kompresor v boční kapsy. Pokud by byly i nějaké fotky bylo by to fajn. Jinak jestli může někdo doporučit nějakou firmu na přestavbu v oblasti Praha, Kolín a Kutná Hora.
Díky moc všem
Napsal: stř 14.04.2010 00:51
od Brátn
Boldor píše:Ahoj plyňáci..

Máte někdo zkušenost s iridiovýma svýčkama u LPG?Měli by dávat silnější a jednotnou jiskru a taky teplotní odolnost je snad vyšší,což je pro plyn dobrý. A ze států se dají sehnat skoro za cenu obyčejných..
Pokud mi to nikdo nevymluví, jdu do toho a dám vědět..

jdi do toho nic lepšího jsem v M52 neměl a objednával jsem je na eBayi z Anglie a vyšly snad 180kč za jednu
Napsal: stř 14.04.2010 15:27
od Boldor
Díky chlape...

Napsal: stř 14.04.2010 16:09
od atimen
Je něaký citelnáý rozdíl mezi origo NGK (NGKBKR6EK) a tady těma iridiovýma svýčkama ?
Napsal: stř 14.04.2010 20:58
od Summi-X5
BMWdejf píše:Ahoj,
zdravím všechny měl bych na vás prosbu potřeboval bych poradit co udělat s kompresorem niva abych mohl dát triodiní nádrž co možná největší.
Jestli tady už někdo takovou přestavbu má tak bych byl rád za jakýkoliv nápad a zkušenost jak přichitit kompresor v boční kapsy. Pokud by byly i nějaké fotky bylo by to fajn. Jinak jestli může někdo doporučit nějakou firmu na přestavbu v oblasti Praha, Kolín a Kutná Hora.
Díky moc všem
Kukni si túto stránku:
http://www.lpgservis.cz/reference/bmw-x5-44-210-kw/
Aj mne tam montovali LPG a presúvali NIVO_kompresor.
Napsal: čtv 15.04.2010 03:01
od Brátn
atimen píše:Je něaký citelnáý rozdíl mezi origo NGK (NGKBKR6EK) a tady těma iridiovýma svýčkama ?
když mi je DC tenkrát z eBaye kupoval, tak je koupil myslím i G_D, tak se zkus poptat i jeho, ale za mě jednoznačná změna, chod motoru se zlepšil a to hlavně díky tomu, že není nad jednu jiskru z jednoho tenkého "konektoru" než originál BMW svíčky s dvojitým "uzeměním" jinak jezdím s nima už cca půl roku a dělají mi jen radost
Napsal: sob 01.05.2010 00:22
od fimima
Tak pokukuji po svíčkách a spekuluji jestli to bude těma svíčkami.
Auto nemám dlouho,koupil jsem ho nedávno,ale trápí mě jeden problém.Za studena to nejede ani za svatého,cuká se to a škube tím jako blázen.To trvá cca minutku než se zahřeje a pak jede naprosto bez problému či už na plyn nebo benzín.Je to 4,4 a jinak mám z auta radost,můj první osmiválec.
Neměl jste někdo něco podobného?

Napsal: sob 01.05.2010 20:29
od Brátn
pokud to není jen u lpg, tak to řeš přímo v kategorii vozu a prvně si projdi možnosti co najdeš ve vyhledávání a diagnostika nikdy neškodí

Napsal: ned 02.05.2010 19:32
od fimima
Bratn píše:pokud to není jen u lpg, tak to řeš přímo v kategorii vozu a prvně si projdi možnosti co najdeš ve vyhledávání a diagnostika nikdy neškodí

jo poptám se v jiné kategorii,jenom jsem nevěděl jestli to nemá návaznost na LPG...
Už jsem slyšel hlášky typu "vyhod LPG a auto pojede krásně"
Napsal: pon 12.07.2010 21:37
od 540iAT
Zdar!
Mám ve své 540i (r.v.00 - předface) LPG a mám problém s tím, že mi to na LPG jede jen když mám topení naplno, s největší pravděpodobností je to špatně napojené na okruh vody, tak by mě zajímalo, kde přesně to máte vy, kterým to chodí bez problémů, napojené na vodu.
Díky za info!
Napsal: stř 21.07.2010 21:41
od ACDC
Když mi do 535i (1997) montovali plyn,tak to také zkonili.Možná to bylo tím,že mám nezávislé topení a to na ně bylo trochu moc.Mě to napojily oba konce na studenou a jezdilo to různě náhodně.Takže jsem to prolezl,napojil sám a naprosto OK...U tebe to vypadá,že to dali na větev topení. 1reklamace 2 udělat sám,popř jim dát návod.
Napsal: úte 27.07.2010 09:06
od 540iAT
Nezávislé topení nemám, ale mám ten latentní výměník tepla, což inženýry od LPG asi taky trochu zmátlo. Pokud topím na plno, tak LPG frčí absolutně bez problémů, ale jak to stáhnu o pár stupňů, tak je problém.
Moc těm okruhům nerozumím, tak ani netuším, kde to správně napojit, potřeboval bych to polopaticky vysvětlit, připadně nafotit místo správného napojení..
Napsal: úte 27.07.2010 12:28
od Alp
celkem jednoduse, vzadu na motoru jsou 2 hadice. Na obe dat Tecka a privest do reduktoru ... neni na tom moc co zkonit. Jedno je tepla voda z motoru a druhy vracecka zpatky do motoru. Nezalezi na poradi co kam se zapoji.
Napsal: stř 04.08.2010 18:09
od Aleš
Zdravím, mám potíže s výše popsanou kombinací. Škube to i na dálnici ve 140 i ve městě, na tempomat i bez. Byl jsem s tím i na Harfě a nic. Na benzín jede parádně. Máte nějakej nápad? Díkes Aleš.
Napsal: ned 15.08.2010 10:06
od kourk
Jak je to se systemem magic?? chtel sem dát do auta plyn. a mam možnost zajímavé nabídky s tímhle systemem. Pár stránek dřív někdo napsal že je to nejhorší system. chtel bych to prosím objasnit. děkuji.