
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
to je brutalni
jak dlouho uz to auto vybiras?

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To je jedno, on ziadne nevybere, a nikdy ziadne nekupi... len to este nepochopil
Hosi, zaoberat sa tymto blaznom nema zmysel, nestacilo vam ze 10r hlada E65... ???



Hosi, zaoberat sa tymto blaznom nema zmysel, nestacilo vam ze 10r hlada E65... ???
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Je to v pohodě tady běžně vybírají auto e65 1-3roky. Já zatím cca třičtvrtě roku. To je v pohodě a stále pod průměrem zdejších hledajících. 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Dejte mu banán, prosím. Když ho dostal Xaler, kterej si ho podle mě ani moc nezasloužil, tak tento musí taky. Nebaví mě to spamování číst. Prý 3/4 roku…
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já bych něco napsal, ale v klidu si počkám na kolegu Kurevtora, ten to shrne 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Vy ste dobrý magoři. Forum zdechlý, informační hodnota nulová a Fildu, kterej to tady jedinej občas nějak oživí, byste zabanovali? A jako proč?
To že dostal ban xaler ani nekomentuju. Zlepšila se Vám kvalita života, tím, že ho má?
Jinak samozřejmě B8 Pašík za 10k EUR bude paštika jen o trošku menší než ta F11. Na druhé straně je celkem srandovní označovat aktuální generaci Passatu za "běžné" auto, se kterým bychom se teda "spokojili", případne ho "zkousli". Zejména v tom kontextu, že náš rozpočet končí zhruba tam, co byl rozdíl mezi cenou "již od" a slušně vybaveným dvoulitrem s DSG. Ale to já jen tak.
A servis auta 3D tiskárnou, to už je uplně mimo moje chápání.

Jinak samozřejmě B8 Pašík za 10k EUR bude paštika jen o trošku menší než ta F11. Na druhé straně je celkem srandovní označovat aktuální generaci Passatu za "běžné" auto, se kterým bychom se teda "spokojili", případne ho "zkousli". Zejména v tom kontextu, že náš rozpočet končí zhruba tam, co byl rozdíl mezi cenou "již od" a slušně vybaveným dvoulitrem s DSG. Ale to já jen tak.

A servis auta 3D tiskárnou, to už je uplně mimo moje chápání.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
“Občas nějak oživí”
ROFL
S B8 za 10tis € přeji GL, dobrý oživení. To auto se nedá koupit za … ale tvl proč to vůbec komentuju.

S B8 za 10tis € přeji GL, dobrý oživení. To auto se nedá koupit za … ale tvl proč to vůbec komentuju.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
a kdo ho teda má většího ??????




auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Na to jsi přišel až teď? Už když jsem já hledal sedmu, 5 let zpátky, jsem pročítal vlákno "znáte nebo jste...." Bylo tam snad tisíc příspěvků o tom, že f11 je prostě nepovedený, poruchový, servisně náročný auto a přísahal bych, že jsi to tam sám několikrát napsal.Filozof píše:Kabyr01:
Po přečtení servisních nákladů na F11 mě přešla chut tam už to neokecám s 3d tiskárnou ani díly z druhovýroby. ... jsme zpátky u rodinného passatu z čehož radost nemám.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ceny dílů se stářím auta klesali na e38 koupím dost dílů za pakatel čekal jsem že to padlo i u dnešních 5er ale spíše se zdá že vše podražilo možná i vlivem inflace a trhu obchodníků s originálními BMW díly.honzaD93 píše:Na to jsi přišel až teď? Už když jsem já hledal sedmu, 5 let zpátky, jsem pročítal vlákno "znáte nebo jste...." Bylo tam snad tisíc příspěvků o tom, že f11 je prostě nepovedený, poruchový, servisně náročný auto a přísahal bych, že jsi to tam sám několikrát napsal.Filozof píše:Kabyr01:
Po přečtení servisních nákladů na F11 mě přešla chut tam už to neokecám s 3d tiskárnou ani díly z druhovýroby. ... jsme zpátky u rodinného passatu z čehož radost nemám.
Některé modely jsem měl zato nebyli tak kazové když najeli i 450tis km. Většinou dálkaři.
Vybrat auto v dnešní době a džungli je problém pokud člověk nemá 5kilo v kapse a nechce staré auto. Nebo nějakou dacii.
e66 by byla lepší spíš jako další auto do rodiny a ne jako denní auto. To auto potřebuje svoji péči i vzhledem k věku a jako daily je to škoda.
To fakt mít pro radost na delší výlety a vytahovat to z garáže párkrát za měsíc.
Ještě jsem uvažoval nad benzínem bez DPF ale tam se toho moc nenajde slušného. 1,4tsi nebo 1,8tsi jsou žíznivé a nic moc úsporné.
Na passatu nevidím nic extra krom kufru a že je pohodlnější jako oktávka/ superb to je vše. Běžné flotilové auto co nevypadá špatně. Takovej kompromis k BMW. Nějaké to pohodlí a kufr to má a spotřeba je rozumná.
Běžnej spotřebák není drahej oproti BMW.
Ze škodovek se mi líbí superb 3 ale s DSG to stojí zbytečně moc. Nechápu co na těch popelnicích člověk vidí že to tolik stojí...že to má velkej display a kufr.
A jezdí vtom každej druhej tatík od rodiny z Prahy nebo obchodník co má lepší pozici či podnikatel aby jako nevypadal že moc bere tak si audi odpustí.

Dají se vybrat B8 dsg 2litry do 300k ale je jich tak 10ks po čr a nejsou na tom zase tak špatně. V německu jich je daleko víc. A nájezd 3kila není nic když to někteří obchodníci otočí za 4-5let. A další majitel v pohodě 2kila natočí.

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Hm, ten xaler me bavil asi prece jenom vic.. ten se aspon porad neopakoval s pulstrankovym esejem
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Fílo, trochu mě mrzí, že si se vzdal snu na e65 s V8, ale s tím, jak tady pořád řešíš peníze je to rozumná volba.
Abys nedopadl jako Xaler.
Nesnaž se koupit auto za celý tvůj rozpočet, ale tak za 70%.
Jesti máš na auto 300, tak vyber pěknej kousek za 200.
V tom co vybíráš pro tebe bude nejlepší sup II, oproti Passatu je víc místa vzadu. Passat je lepší jen v hlučnosti.
Ušetříš a budeš spokojenej, nebo minimálně žena a peněženka.
Abys nedopadl jako Xaler.
Nesnaž se koupit auto za celý tvůj rozpočet, ale tak za 70%.
Jesti máš na auto 300, tak vyber pěknej kousek za 200.
V tom co vybíráš pro tebe bude nejlepší sup II, oproti Passatu je víc místa vzadu. Passat je lepší jen v hlučnosti.
Ušetříš a budeš spokojenej, nebo minimálně žena a peněženka.
e66 750Li
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Souhlasim, že E65 je na daily jako jediný auto doma na hovno. Normálně bych koupil nějakej obyč kombik jako otloukánka a k tomu třeba časem nějakou tu v8 jako víkendovku.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 73303.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 73303.html
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já teda furt nechápu optimismus, že B8 s 300k v těle bude nějaká super spolehlivá věc. To auto už je odjetý, může to nějakej pátek vydržet a taky nemusí. V těhle km už jsou to klasické nafotvé věci jako turbo, vstřiky, egr, dpf, adblue sračky apod, nemluvě o dsg...
Všechno to jsou řešitelné věci, ale to auto prostě nikdy nebude jezdit se servisním nárokem 10k rok.
Ale přál bych ti, aby jsi si konečně něco koupil a pak si to zažil, já si osobně myslím, že ještě v roce 2025 budeš jezdit v E38 a doufat, že to ještě nějakej patek bude sloužit, aby jsi nemusel kupovat nové auto
Všechno to jsou řešitelné věci, ale to auto prostě nikdy nebude jezdit se servisním nárokem 10k rok.
Ale přál bych ti, aby jsi si konečně něco koupil a pak si to zažil, já si osobně myslím, že ještě v roce 2025 budeš jezdit v E38 a doufat, že to ještě nějakej patek bude sloužit, aby jsi nemusel kupovat nové auto

- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
soused je za posledni rok u B8 za 120 a pritom je to takovy hnuj
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
B8 a 120k u passata ? A co tam dělal prosímtě Done ?
Bych rád věděl když je to běžnej vágen.
Vstřiky za 2,5k kus repas.
DPF jde čistit jinak novej nevim přesně ale do 20K kus.
turbo za 7k repas 1rok záruka.
a tlumiče a brzdy stojí běžně pár korun.
Bych rád věděl když je to běžnej vágen.
Vstřiky za 2,5k kus repas.
DPF jde čistit jinak novej nevim přesně ale do 20K kus.
turbo za 7k repas 1rok záruka.
a tlumiče a brzdy stojí běžně pár korun.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
to bys mel vedet ty ne... internetovy genius, vse spocitane do jednoho kaaa. delal vsechny naftove pasti
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Fildo potřebovat bych udělat tlumiče a brzdy na 3D tisku. Nedal bys mi kontakt? Aji přímovstřikový vstřiky, když by to šlo. Co všechno si na tom 3D tisku vlastně můžu nechat vyrobit, když je to tak výhodný?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Kámo ty seš ale vopravdu zmatenej. Passat je "běžnej vágen", ale pořád je to auto nový za milion ty vole. Konkrétně u B8 potom ještě tlačí ceny ojetin nahoru, že je to auto pořád "aktuální".
Po 250kkm je za hranicí životnosti a ty se divíš, že do toho něco padne? Dyť je to kurva stroj. Svým způsobem neuvěřitelná mechanika, provozovaná X let za jakýhokoliv počasí, často absolutně nekompetentní obsluhou, v nevhodných podmínkách a nedostatečným servisem. Že ty sis v hlavě nakreslil nějakou představu o tom jak vole Škoda / VW jsou mrdky levný, co nic nechtěj je sice hezký, ale absolutně nesmyslný. Není jedinej racionální důvod pro to, aby tomu tak bylo.
Auto v ranku "nový stálo mega" si jako 5-6 letý za svůj život nedovolí drtivá většina národa. Prostě na to nejsou peníze. Průměrný stáří vozovýho parku je 15 let ježiš. Kde bereš představu, že za půlroku průměrných platů koupíš něco extra?
Po 250kkm je za hranicí životnosti a ty se divíš, že do toho něco padne? Dyť je to kurva stroj. Svým způsobem neuvěřitelná mechanika, provozovaná X let za jakýhokoliv počasí, často absolutně nekompetentní obsluhou, v nevhodných podmínkách a nedostatečným servisem. Že ty sis v hlavě nakreslil nějakou představu o tom jak vole Škoda / VW jsou mrdky levný, co nic nechtěj je sice hezký, ale absolutně nesmyslný. Není jedinej racionální důvod pro to, aby tomu tak bylo.
To není o dnešní džungli. To je realita. Buď máš (relativně) prachy, nebo musíš dělat kompromis. Stářím nebo typem vozu. Očekávat, že bude "mladý a dobrý" auto za pár šušní je lehce naivní. Proč by to tak bylo?Vybrat auto v dnešní době a džungli je problém pokud člověk nemá 5kilo v kapse a nechce staré auto. Nebo nějakou dacii.
Že na tom zrovna ty nevidíš nic extra je sice milý, ale pořád se budu opakovat. Passat je v rámci svojí třídy špička. Dovolím si drze tvrdit, že krom "více-válce" není moc objektivních důvodů připlatit u nového auta ten milion navíc za pěknou 5er.Filozof píše: Na passatu nevidím nic extra krom kufru a že je pohodlnější jako oktávka/ superb to je vše. Běžné flotilové auto co nevypadá špatně. Takovej kompromis k BMW. Nějaké to pohodlí a kufr to má a spotřeba je rozumná.
Běžnej spotřebák není drahej oproti BMW.
Takže vono se ti to líbí, ale nemáš na to, takže je to "popelnice. Hehe. Kyselý hrozny.Filozof píše: Ze škodovek se mi líbí superb 3 ale s DSG to stojí zbytečně moc. Nechápu co na těch popelnicích člověk vidí že to tolik stojí...že to má velkej display a kufr.
Všichni tebou popsaní lidé mají jednu věc společnou. Mají na auto víc peněz než ty. Kde teda bereš ten pocit, že bys měl jezdit v něčem lepším než oni? Odlišovat se směrem nahoru je prostě drahý. Na to se nešetří, na to se vydělává.Filozof píše: A jezdí vtom každej druhej tatík od rodiny z Prahy nebo obchodník co má lepší pozici či podnikatel aby jako nevypadal že moc bere tak si audi odpustí.![]()
Jak to víš, že na tom nejsou "zas tak špatně"? Jaks to poznal? Naftovej víceboj, DSG, potenciálně haldex... Všechno to jsou položky za desítky tisíc, když se dělají pořádně. A tys z inzerátu poznal, že je to uplně cajk a další dvě kila, do půlmilionu km (tzn. cca do dvojnásobku plánovaný životnosti), to uplně v pohodě přežije? A proč teda ty lidi ty auta prodávaj? Pašík není auto pro boháče, co si kupuje nový jen tak z plezíru. Naopak, je to ekvivalent nářadí. OZtko má Passata, stejně jako cikán ve výkopu krumpáč. Tyhle věci se neprodávaj, když (ještě) sloužej...Filozof píše: Dají se vybrat B8 dsg 2litry do 300k ale je jich tak 10ks po čr a nejsou na tom zase tak špatně. V německu jich je daleko víc. A nájezd 3kila není nic když to někteří obchodníci otočí za 4-5let. A další majitel v pohodě 2kila natočí.
Auto v ranku "nový stálo mega" si jako 5-6 letý za svůj život nedovolí drtivá většina národa. Prostě na to nejsou peníze. Průměrný stáří vozovýho parku je 15 let ježiš. Kde bereš představu, že za půlroku průměrných platů koupíš něco extra?